Onze eerste Sphynx Louis!

Renevo

Re: Onze eerste Sphynx Louis!

Berichtdoor Renevo » di 03 nov 2015, 10:44

Wat super mooie fotos! Banshee zit erbij als een leeuw. En dat eersten foto is echt geweldig. Louis lijk wel een stoeren jongen met zij mooi blauwe ogen.
Super gedaan!
Afbeelding

g.w.

Berichtdoor g.w. » di 03 nov 2015, 11:55

wub_sm wub_sm
Groetjes Gerry

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 03 nov 2015, 20:42

Wat leuk om deze twee weer eens voorbij te zien komen.
Louis is echt groot geworden.
Leuk dat Banshee zo gek is met het laserlampje.
En je kunt nooit teveel foto's op het forum posten wat mij betreft. wink3_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 03 nov 2015, 20:58

Hoi Hoi
WAUW wat heb je mooie foto's gemaakt !!!!!!!!!!zien er echt TOP uit leuk he een nieuwe camera er gaat niks boven een gewone camera ;) De kleuren zijn ook schitterend ,en de modellen natuurlijk ook ,,

Kan me voorstellen dat je het lekker vind dat hij een beetje uit de puberteit gaat komen ;)) is later als je er op terug kijkt wel de leukste tijd hoor ,,
geweldig dat Banchee het zo super doet ,een echte Princess ohmy_sm ohmy_sm

Zie je hoe leuk het is als je er 2 tegelijk hebt ze hebben zoveel aan elkaar ,het voordeel Louise laat jullie ook af en toe met rust ohmy_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » wo 04 nov 2015, 06:56

Geweldig Zelda!!!!!!! Wat is Louis een tijger zeg!! En banshee is ook zo mooooo! [SMILING FACE WITH HEART-SHAPED EYES][SMILING FACE WITH HEART-SHAPED EYES][SMILING FACE WITH HEART-SHAPED EYES][SMILING FACE WITH HEART-SHAPED EYES][SMILING FACE WITH HEART-SHAPED EYES]

Puberteit is toch leuk? Hahaha soms denk ik dat Duufie er nooit uitkomt haha

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

Zelda

Berichtdoor Zelda » wo 04 nov 2015, 09:52

Jaa de puberteit was zeker leuk, maar laten we zeggen dat hij nu iets beschaafder is geworden. Zodra er visite was ging hij zich uitsloven. Hij rende dan keihard over de mensen heen. Soms raakte hij ook een beetje overhit van zijn drukte hahah. Dan behandelde hij ons als een medegenoot; als we stonden dan greep hij onze dijen in een rap tempo, oortjes in zijn nek, ons aankijken en dan HAP tandjes erin! Vervolgens keihard wegrennen! Hij daagde ons echt uit, de brutale snotaap!

Nu hebben we gisteren ons eerste "incident" gehad... er lag een jas op de grond in de gang. Mijn vriend deed hem vrolijk aan, om er vervolgens achter te komen dat er op gepiest was! Er is niets veranderd in huis, gedragen zich zoals altijd. We hebben natuurlijk geen idee wie van de twee dit gedaan heeft. Nu zijn ze anderhalve week geleden ziek geweest, dus het immuunsysteem heeft even onder druk gestaan. Banshee had voor het eerst sinds ze hier is diarree , vervolgens begon louis 3 dagen later. Is helemaal vanzelf overgegaan gelukkig. Dus ik ga het in de gate houden en anders langs de dierenarts. Kan me niet voorstellen dat het gedrags gebonden is, mocht het de komende dagen weer gebeuren.

Wat denken jullie?

Renevo

Berichtdoor Renevo » wo 04 nov 2015, 11:38

Lijkt mij niet gedrag gebonden. Banshee was altijd heel netjes, ook bij mij, nooit een ongelukje. Maar goed, was een rare ding op de grond, iets die normaal niet daar hoort te zijn volgens hun, dalk dacht ze dat het een dode dier waren die gemarkeert moet worden ;'0
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 04 nov 2015, 19:48

HAHA ja dat heet puberen ;))) lekker uitsloven en laten zien dat hij de pias is ,je gaat het nog wel missen hoor dat puber gedrag ,,

Er kan wel een raar luchtje aan de jas gezeten hebben ,kan ook omdat als er iets ligt met zoveel geur op de plek waar ze het niet gewend zijn dat hij zijn geur afzet ,gewoon je jas opbergen ;))
Groetjes Wil
Afbeelding

Zelda

Berichtdoor Zelda » do 05 nov 2015, 09:42

Gisteren geen plasjes gevonden dus hoop idd dat de jas een vreemd geurtje had of iets in die trend.. Goede reden om niets te laten slingeren rolleyes1_sm

Bedankt voor de reacties!

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 05 nov 2015, 20:41

Hoi Zelda kijk dit is super !!!!!!!! houden zo meid !!!!!!we duimen ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “Sphynx”