Obi & Pinky mijn schatjes

Dalila

Re: Obi & Pinky mijn schatjes

Berichtdoor Dalila » vr 06 mar 2015, 16:55

Ja absoluut ben inderdaad helemaal besmet hahaha. En het allermooiste en dat had ik helemaal niet verwacht. Mijn man vind ze ook helemaal geweldig! Ze zijn net zo lief bij hem als dat ze bij mij zijn.
Maar stiekem denk ik gewoon dat het met zijn stoppelbaard te maken heeft. Is ook zo lekker om langsaf te schuren. love2_sm
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » vr 06 mar 2015, 17:49

Maar stiekem denk ik gewoon dat het met zijn stoppelbaard te maken heeft. Is ook zo lekker om langsaf te schuren. love2_sm
Snape heeft ook een stoppelbaard obsessie. Is bijna obsceen hoe die ongegeneerd voluit over herenbezoek gaat lopen kroelen rolleyes1_sm

Dalila

Berichtdoor Dalila » vr 06 mar 2015, 18:13

Och ja en als hij uit is geschuurd dan gaat hij ook nog even lekker in de nek sabbelen. En uiteraard geen sprake van discriminatie.
Lekker sabbelen bij bezoek. Dat verwachten de mensen dus echt niet. Echt serieus de blikken die je dan ziet! Een woord Hilarisch!!
Behoorlijk obsceen ook toch cool_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 06 mar 2015, 22:08

Ha Ha is het jou ook opgevallen ,dat mensen ze of walgelijk vinden ,,of helemaal het einde ;) middenweg is er vaak niet
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Dalila

Berichtdoor Dalila » vr 06 mar 2015, 22:43

Klopt Wil alhoewel ik wel moet zeggen dat een aantal wel hun mening hebben bijgesteld. En die andere tja die houden dat toch zolang ze zich maar normaal gedragen en niet belachelijk gaan doen vind ik het allemaal prima.
Trek me er in ieder geval niets van aan! Ik ben er helemaal gek mee! Ik kijk eens om dit weekend lekker me ze naar buiten te gaan. Zou rond 17 graden worden. Heerlijk
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 08 mar 2015, 20:50

Hoi Hoi
klopt als ze maar geen rare opmerkingen over ze maken vind ik het ook altijd best ,je hebt ook van die idioten die ze smerig vinden en ze van hun schoot gooien ;((
En hoe vonden ze het buiten ? hier vonden ze het heerlijk ;))
Groetjes Wil
Afbeelding

Dalila

Berichtdoor Dalila » zo 08 mar 2015, 21:06

Ze hebben genoten hier. Het was echt aangenaam buiten, komen uit zuid-limburg. Het kwik om mijn beschutte tuin is tot 18 graden gegaan...Zelf een T-shirt met korte mouwen aan.
Pinky ging wel vanzelf weer naar binnen maar Obi is een ander verhaal. Die is zo ontzettend nieuwsgierig die kleine boef gaat in elk hoekje en gaatje wat je maar kunt vinden. Dus tot de conclusie gekomen dat we toch nog een en ander moeten doen om onze tuin helemaal cat-proof te maken haha
Maar het was een heerlijke dag de kinderen en mijn diertjes hebben lekker buiten vertoefd.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 08 mar 2015, 21:24

Hoi hoi
dubbel genieten is dat he ;) Dat kun je ook het beste doen de boel goed katten proef maken ,anders als ze 1 x gewend zijn ben je ze kwijt ,ze gaan altijd een stukje verder ;)

Hier was het geen 18 graden maar wel heerlijk om buiten te werken ,,,heerlijk he ;))
Groetjes Wil
Afbeelding

Dalila

Berichtdoor Dalila » zo 22 mar 2015, 14:25

We hebben ook nog een hondje. Onze kleine chihuahua Poppy. Ontzettend lief en past prima bij onze Sphynxen:)
Afbeelding

Dalila

Berichtdoor Dalila » zo 22 mar 2015, 14:27

Poppy
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (232.16 KiB) 825 keer bekeken
Afbeelding

Terug naar “Sphynx”