vraagje over leiband

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: vraagje over leiband

Berichtdoor Wil » ma 27 apr 2015, 18:57

Ha Ha Audrey geweldig je linkje klopt ook nog he ;)))))
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Audrey

Berichtdoor Audrey » wo 29 apr 2015, 12:20

Volgens mij is George best een beetje een diva of niet? ohmy_sm
Ach, George is een redelijk beest. Zolang hij laten we zeggen 95 % van de tijd zijn zin krijgt valt over de andere 5 % nog best te praten rolleyes1_sm
Voorbeeld: in deze 2 kamer flat staan al 3 kattenbakken: 1 in elke kamer en 1 op de wc. Maar George wil ook nog een kattenbak in de badkamer. Ik niet. Van George mag ik dan kiezen: als er een bak in de badkamer staat poept en plast hij daarin. Als er geen bak staat poept en plast hij op het doucheputje s5 s5
Super leuk dat Hebe en Snape ook naar buiten gaan. Gras is natuurlijk wel genieten voor katten. Gaat het nog steeds zo goed met die twee?
Joh Snape en Hebe zijn helemaal partners in crime geworden. Rennen rennen rennen, vliegen vliegen vliegen, daarna samen een dutje doen in de zon op de vensterbank. En dan natuurlijk alsnog ruzie krijgen omdat ook al is de vensterbank enorm groot zij natuurlijk allebei op PRECIES dezelfde plek willen liggen, liefst bovenop elkaar. Alleen willen ze dan weer allebei bovenop liggen rolleyes1_sm

Snape en Hebe hebben hun nieuwe personeel zwaar onder de duim, die doen netjes wat Snape en Hebe zeggen dry_sm . Snape zijn oren hoeven ze niet meer schoon te maken, dat doet Hebe dry_sm

Nu is het wat koud om naar buiten te gaan maar ze zijn al twee keer geweest. Voorlopig met 1 kat tegelijk, omdat het allemaal nog wennen is. Snape vindt het wel een beetje eng maar was de tweede keer al weer nieuwsgieriger dan de eerste keer dus wie weet. Gelukkig loopt hij niet weg, als hij het eng vindt kruipt hij bij zijn personeel op schoot. Zolang het elke keer een stukje beter gaat blijven ze proberen, mocht blijken dat Snape buiten spelen niet leuk meer vindt dan hoeft hij natuurlijk niet. Hier thuis gaat ook alleen George mee naar buiten. Angsthaasje Asbo vindt het veel te eng, die blijft bij mooi weer liever in de open balkondeur zitten.

Gaynelle

Berichtdoor Gaynelle » do 07 mei 2015, 14:46

@ Audrey Wat erg! maar ook wel weer heel grappig. Het zijn soms echt een stel mafkezen die katten met hun gekke gewoontes. Dan moet je hem natuurlijk wel zijn zin geven, scheelt weer schoonmaken en fris douchen ohmy_sm

Super dat het zulke goede vrienden zijn. Typisch katten dat ze altijd op dezelfde plek moeten liggen ondanks dat ze alle ruimte hebben. Op elkaar geplakt zitten is natuurlijk een stuk gezelliger.
Het ligt ook wel aan de kat merk ik of ze het leuk vinden of dat ze juist angstig zijn. Bijvoorbeeld Maya vind in het park aan plantjes snuffelen en kinderen knuffelen wel heel leuk, maar wandelen niet.

@ Clemmetje Mijn vriend had wel een filmpje van haar, maar ik weet niet of hij die nog heeft ik zal het eens vragen. Maar ik kan ook een keer een nieuwe maken als het nog net iets warmer is en we weer naar het bos kunnen. Ik vond wel deze foto van haar aangelijnd op de kinderboerderij:
Afbeelding

Terug naar “Sphynx”