Een jaar later ... nog eens 7 nachtjes slapen :)

Zelda

Re: Een jaar later ... nog eens 7 nachtjes slapen :)

Berichtdoor Zelda » ma 20 apr 2015, 19:21

Ontzettend mooi kitten zeg, die kleur!

Yaella

Berichtdoor Yaella » vr 24 apr 2015, 10:30

Sterkte vandaag met de echo!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » vr 24 apr 2015, 14:49

Einde mei Yaella, we zijn nu nog met xijn tandjes bezig, nog steeds vuurrood maar hij eet wel weer brokken.

En nog 2 nachtjes slapen en dan komt de nieuweling :)
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 24 apr 2015, 19:15

Bonnie
wat fijn dat het met de tandjes nu wat beter gaat en dat hij weer eet ,,
YESSSSSS komt hij weer met een courier ?? moet je tot laat wachten ?
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » di 28 apr 2015, 20:28

Onze nieuwe pruts is gearriveerd en we hebben hem Frodo gedoopt :)
Een geweldig kereltje : vrolijk, knuffelig, super sociaal, heel speels en ubercute :)
De eerste 2 dagen hebben we hem enkel bij de htk's gezet omdat die gewend zijn aan kittens en hij kwam binnen wandelen alsof hij hier altijd gewoond had en mijn katten reageerden net hetzelfde :) Geweldig om te zien en wat lief van mijn Cleo en Sheba :) Vandaag voor het eerst Dobby en Soekie laten kennis maken, dat zorgde wel voor een paar hilarische taferelen.
Dobby was bang van Frodo en Frodo vond hem nu net zo leuk om achterna te zitten , de omgekeerde wereld.
Ik had een beetje schrik voor Soekie maar die was superlief , hij heeft Frodo al zitten wassen. Net toen ik dacht, ik zal Dobby maar wat rust gunnen want hij blies naar alles wat passeerde leek hij te kalmeren en dan hebben ze toch probleemloos de rest van de namiddag samen gezeten en ook wat met elkaar gespeeld. Mijn vriend vroeg wat Frodo te eten kreeg want er was geen stoppen aan. Hij kan springen als de beste, daarstraks sprong hij van de krabpaal regelrecht het bed op , leek alsof hij door de lucht vloog :) Hij springt ook geregeld van redelijk ver op mijn schouder, zijn favoriete plek. Dus op het einde van de namiddag hebben we hem maar weer even met de htk's op de speelkamer gezet zodat iedereen een dutje kon gaan doen. Kga hem vannacht nog niet op de slaapkamer laten, effe Dobby (en Soekie) nog laten genieten van het privilege.

Wil, hij is met het vliegtuig gekomen dus we zijn hem gaan ophalen op de luchthaven.
Spannend hebben we daar 45 minuten mogen wachten tot ze door de gate kwamen :) En ik was niet de enige want er stond al een even zenuwachtige man naast mij met een lege kattendraagmand , die stond ook op hun te wachten :)
Koerierdienst was super : 2 kei toffe mensen die als hobby katten wereldwijd naar hun nieuwe eigenaars brengen en op die manier eigenlijk heel de wereld te zien krijgen.

Ik volgde de cattery al lange tijd op FB maar zij had zelden kittens te koop want de meesten waren altijd al voor de geboorte gereserveerd, de meeste kittens van haar gaan naar andere cattery's en voor blauw en lilac zijn er dan meestal wachtlijstjes. Enkele maanden geleden had ik hem al gezien maar hij ging normaal gezien bij haar in de cattery blijven. Ruim een maand geleden kreeg ik de vraag of ik nog interesse had in hem. DNA-test had uitgewezen dat hij blue sepia was en niet lilac zoals zij verwacht had en daarom had ze besloten hem niet zelf te houden. Normaal gezien zou hij verhuizen naar een andere cattery maar ze wilde voor dit ventje precies toch liever een knuffelthuis. Ik heb daar niet lang over moeten nadenken en ik ben blij dat hij er is :)
Afbeelding

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » di 28 apr 2015, 20:35

En nu de foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier lijkt hij bijna zo groot als de andere maar het is nog een klein dropke ze :)

Afbeelding
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 28 apr 2015, 20:38

Wat is het toch een beauty Bonnie. Heerlijk dat hij al aardig thuis is en de anderen zo goed op hem reageren.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 28 apr 2015, 20:40

Hoi Bonnie
hij is echt een plaatje ;)) wat geweldig dat hij het zo super goed bij jullie thuis doet GROTE KLASSE hij heeft dus niet in een kamertje apart gezeten gelukkig ,

Ja ook dat doen ze met koerier via vliegveld ,hebben we ook gehad ;) is ook prima toch ,
ik vind Serge nog steeds helemaal TOP ,leuk dat er nog meer met een leeg mandje stonden ,,,

Kan me voorstellen dat je mega blij met hem bent ,onwijs veel geluk en plezier met dit mooie ventje ,maar dat gaat zeker lukken ;))
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » di 28 apr 2015, 21:08

Wat is het toch een beauty Bonnie. Het lijkt dat hij al aardig thuis is.
Heb je al een naam voor hem?
Frodo :)

Ja, hij kwam hier binnenwandelen alsof het zijn kingdom was :)
Direct kopjes geven aan mijn andere katten, niks geblaas, niks gegrom, geen platte oren, niks, totaal niks :)
Alleen bij Dobby dan vandaag maar dat was na een uurtje ook over.
Onderweg in de auto had hij al heel de tijd tegen mij aan zitten wrijven en spinnen :)
Afbeelding

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » di 28 apr 2015, 21:12

Ja ook dat doen ze met koerier via vliegveld ,hebben we ook gehad ;) is ook prima toch ,
ik vind Serge nog steeds helemaal TOP ,leuk dat er nog meer met een leeg mandje stonden ,,,
Ja Serge heeft wel een hele goeie naam als huisdierentransport maar hij doet alleen per auto stuurde hij , niet per vliegtuig.
En per auto was te lang vonden we en de prijs was hetzelfde dus beter dan met het vliegtuig, mee in de cabine en op een paar uurtjes op bestemming. Het voordeel bij dit koppel vond ik hun vloeiend engels en natuurlijk ook hun ervaring.
Zij zijn ook vrij bekend al ondertussen maar dan vooral met transport via vliegtuig, al doen ze ook per auto als het nodig is.
Afbeelding

Terug naar “Sphynx”