Avonturen van Elfje

Renevo

Avonturen van Elfje

Berichtdoor Renevo » wo 29 apr 2015, 09:48

Gister ging ik Elfje ophaal bij Mariska. Eens in de auto was mev. het niet eens alleen in de kooi, dus maar de auto aan de kant en Elfje eruit en onder mijn shirt. Daar was ze wel mee eens en kon ik mijn reis vervolgen. Elje bleef rustig slapen tot in tuis kwam.
Elfje vond alles super interessant tuis, en rende gelijk de krabpaal naar boven. De ander naakjes vind zij wel een beetje ng, zeker als er nog na je geblazen word. Vooral Fairy reageerde vrij vel, meet een mooi vertoon van 10 verschillende tipes gebrom een een geblaas die bijna de bladblazer evenaar. Jinx was zwaar onder de indruk van de vocale krachten van Fairy en besloot niet achter wegen te bleven. Gelukkig kwam de Maine coon erbij, die rook aan Elfje en ging gewoon door met wat ze aan het doen waren, zo met een idee, oh, nog een, nou waar is dat snoepje die ik net onder de kas zag liggen...
Voor de rust heeft Elfje gister avond in haar eentje bij ons op kamer geslapen. Mijn tenen onder de deken was reden voor een spel voor slapenstijd. Gelukkig sliep zij de rest van de nacht op mijn voet onder de deken.
Vandaag houd ik voor de zekerheid de glazen deur effe dicht, kan Elfje zonder bedreiging alles verkennen en tot rust komen. Als zij er aan toe ben mag ze met de ander katjes van nader bij kennis maken. Hoop ook zo Fairy de kans te geven zelf er achter te komen dat Elfje geen enge beest is die haar gaat pesten.
Afbeelding

mirnadaa

Re: Avonturen van Elfje

Berichtdoor mirnadaa » wo 29 apr 2015, 10:47

Leuk elfje ook haar eigen topic!! Super dat jullie weer thuis zijn! Geniet lekker van d'r [HEAVY BLACK HEART]️

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

marisser

Berichtdoor marisser » wo 29 apr 2015, 11:00

Heerlijk te lezen hoe het met haar gegaan is de afgelopen dag.
Komt allemaal wel goed met hun tijd is een schone zaak he.
Geef der een knuffel van me en geniet van haar!!

Yaella

Berichtdoor Yaella » wo 29 apr 2015, 11:40

Gefeliciteerd met Elfje haar thuis komst een echte kroelkont zo te lezen.
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » wo 29 apr 2015, 13:55

Fijn dat Elfje nu ook lekker bij je is Rene! En ja, geblaas en gebrom was natuurlijk wel even te verwachten met zo'n kleine indringster... Maar komt vast wel goed!! Geniet van je kleine meisje!
Afbeelding

Zelda

Berichtdoor Zelda » wo 29 apr 2015, 17:48

Hopelijk wennen ze snel aan elkaar! Ben benieuwd naar de verdere avonturen van Elfje.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 29 apr 2015, 19:29

Hoi Rene
wat heerlijk dat Elfje ook thuis is he ;)) komt allemaal wel goed met de andere katten Elfje komt ook uit een groep katten ,
Vaak degene die het hardste blaast ,,worden later vrienden ,

En natuurlijk mist ze haar broers ,maar komt goed ze gaat ook al de krabpaal in ,ha ha je bent een boffert dat je geen zuigzoenen hebt gehad ;))en toch hebt kunnen slapen ,
Heel veel geluk en plezier met je nieuwe princes dry_sm dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Renevo

Berichtdoor Renevo » do 30 apr 2015, 11:16

Wat hebt Elfje weer heerlijk geslapen. Dit keer tog maar wel op de voet van mijn man, wou kijken of dat wel beter slapen, of beter ruiken ;)
Na ik heel lang geen piep van Elfje hoorde, tog maar gaan kijken, en ja daar lig ze heerlijk onder de shirt van mijn man die probeerde zijn e-mail te lezen onder de zuig zoenen van Elfje door.
Na een lekker bakje eten was het speel tijd, dus effe de planten bekijken en een droog bladje verwijder, zo hoef vrouwtje het niet later te doen, en dan nog een vlieg in de keuken verjaag, maar om de hoek zag ik een enge grote kat, die kwam heel snel op me af, dus maar bij de broek van mij baasje naar bo klimen en veilig in zijn shirt aan het slaap vallen. Wat een spannende dag weer vandaag!
Afbeelding

marisser

Berichtdoor marisser » do 30 apr 2015, 17:59

Echt wat een geweldige dag heeft ze weer gehad!!
En bij baasje in zijn shirt is wel erg leuk!!
Zie het al voor me en straks als ze groot is ph34r_sm
Maar ben blij dat ze lekker der ding doet geef haar een dikke knuffel!!

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 30 apr 2015, 18:49

Hoi Rene
Ha Ha wat geweldig ,ze heeft haar grootste vriend uitgezocht nu .ha ha sus hij zit nu onder de zuigzoenen ,,,
leuk he Rene als ze overal met je mee naar toe hobbelen ,zeker als ze dan jou als haar grote baas ziet als er een grote kat aankomt ;)
Het lijkt altijd heel wat ,maar het zijn gewoon nog baby's;))
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Sphynx”