Avonturen van Elfje

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Avonturen van Elfje

Berichtdoor Wil » di 12 mei 2015, 18:51

GEWELDIG Rene dat ze met een muis naar binnen komt ;))) je ziet we vermenselijke de dieren maar de natuur blijft er keurig in zitten he ohmy_sm
Ik ben blij dat Joop ze altijd voor me wegpakt ;)) hoop dat jou man dat ook doet,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Renevo

Berichtdoor Renevo » wo 20 mei 2015, 16:33

Vandaag kwam vrouwtje tuis met twee dozen, ik was er direct bij "o dozen". Vrouwtje zegt dat het niet mogen, ze zijn vies, ze beloofde me wel dat ik met de zooplus dozen mogen spelen, die komt ook vandaag.
Vrouwtje heeft heel rare beestjes uit de dozen gehaald, ze zijn rond met stekeltjes. Ik vind ze geweldig, ze snurkt een beetje en maakt dat de bladeren beweegt. Vrouwtje waarschuwde dat ik moet oppassen want ze prikt, maar wij zijn reeds dikke vriendjes. Ik mogen niet lang met ze spelen, ze willen slapen en vrouwtje vertelde me dat wij naar de dierenarts moet voor mijn Rabies vaccinatie, ik hebt geen idee wat dat is maar het klinkt als een nieuw avontuur.
De dierenarts is een heel lief man, ik krijg snoepjes van hem en ik mag met een papiertje spelen, ik moest ook op de weegschaal en vrouwtje waren heel blij met mijn 1,86 kilos, toe mogen wij weer naar huis, en daar sta ze, de dozen van Zooplus, jipee!!!! smile7_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 20 mei 2015, 19:46

Hoi Rene
SUPER gewicht ;))) lekker he als alles oke is ,waarom laat jij rabies enten ? en je hebt me natuurlijk mega nieuwschierig gemaakt wat je gekocht hebt bij zoo plus geen egels maar wat heeft stekels en knort ?? ;))))

Ja en je maakt ze niet blijer dan met een doos vies of schoon maakt ze niks uit ;))
Groetjes Wil
Afbeelding

Renevo

Berichtdoor Renevo » wo 20 mei 2015, 20:19

Lol, nee, bij Zooplus kwam alleen grit uit de doos, maar de vieze dosen hadden wel egels erin van de egelbescherming. Ik moet rabies enten voor shows in de buitenland, helaas geen keus.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 20 mei 2015, 20:30

Ha Ha had ik het toch niet helemaal verkeerd begrepen ;) geweldig he die egels ,,
Natuurlijk jij show't in het buitenland ,,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 20 mei 2015, 21:17

Wat leuk dat jullie egels opvangen. Ik snap dat Elfje dat heel interessant vindt.
Ik denk dat je Elfje weer gelukkig gemaakt hebt met de dozen van Zooplus.
Groetjes Clem
Afbeelding

marisser

Berichtdoor marisser » wo 20 mei 2015, 22:48

Hoi lieve kleine meid van me nou ja beetje dan.
Je hebt weer echt een hele spannende dag gehad,
Leuk he die stekel dingen zijn egels die vinden jou niet zo leuk hoor.
Maar je mag best kijken bij ze maar niet aan komen he;-)
Je vond de dieren arts mega spannend zeken maar hij was dus echt lief voor je.
Alleen dat stomme prikje is nooit leuk he, gelukkig kreeg je een lekker snoepje om de pijn te verzachten. Heeft de DA ook nog ff naar je oogje gekeken??
Verder was het weer super leuk gelukkig en ben je ook nog lekker aangekomen echt super meid ga zo door je bent een kanjer dikke knuffel opafstand.

Renevo

Berichtdoor Renevo » zo 14 jun 2015, 22:02

Vandaag had vrouwtje aan mij verteld dat wij eerstkomende zaterdag naar een show gaat. Hiervoor moet wij allemaal in bad, vind ik niet erg hoor! Ik weet niet zo goed wat ik moet denken van een show. Had het gewoon aan Fairy gevraagd. Zij vertelde me dat wij in een kooi zitten, de hele dag! Wij krijgen wel veel knuffels en eten en snoepjes. Wij worden dan ook op een tafel geplaatst en daar moet wij rustig bij zitten, een ander persoon ga mij dan knuffels geven.
Ik ben niet zo blij dat ik de hele dag in een kooi moet zitten, maar Fairy vertelde me dat wij, de moment als wij tuis zijn, tien maal gekker mogen doet dan normaal, lol, dat zie ik wel weer zitten!!!
Afbeelding

marisser

Berichtdoor marisser » zo 14 jun 2015, 23:17

Och elfje dat is wel heel spannend hoor.
Weet je ook waar de show is??
Ik hoop dat de keur meesters die je daar op die tafel naar je gaan kijken je heel mooi vinden. En anders jammer hoor want ik vind je super mooi en je bent ook echt een dondertje die van knuffelen houd.
Weet je wat je moet doen als je op die tafel staat geef die man of vrouw maar een dikke kus dan krijg je vast dikke punten ohmy_sm
Dikke knuffel van mij

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 15 jun 2015, 18:56

Heel spannend voor je Elfje.
Gelukkig ga je gezellig met twee van je vriendjes naar de show.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Sphynx”