Mijn nieuwste aanwinst

mirnadaa

Mijn nieuwste aanwinst

Berichtdoor mirnadaa » do 04 jun 2015, 12:24

Hoii allemaal!!

Zoals de meeste wel weten heb ik ook het topic meet Duifje. Duifje is 24 april bij me komen wonen en het is een heerlijk kind. Wil Olfers heeft gezegd : voor december heb jij je 2de sphynx!! Ik dacht nouuu ze is niet wijs dan heb ik er 4! Ik heb Dotje en Sikke natuurlijk ook! Mijn 2 langhaartjes.

Nu weet iedereen wel dat Kiss van Wil verdacht is getest op de HCM. Ze zocht voor hem een blijvend warm mandje. Na lang overleg met mijn draakjes hebben we besloten dat Kiss zijn forever home bij ons zou worden!

Nou gister hebben Marisser en ik de auto gepakt en zijn we naar Vriescheloo gereden!! Nu had ik Wil en Joop nog nooit ontmoet dus ik was toch wel een tikkeltje zenuwachtig haha. Maar wat een heerlijke mensen en mijn god wat een huis!!!!!!!!! Lekker taartje meegenomen de hele dag over de naakies gepraat en natuurlijk Kiss ontmoet!!!!!! We hebben wel even geknuffeld maar ik was natuurlijk best vreemd komt er ineens zo'n raar wijf uit Katwijk binnen... Ja ik zou gelijk wegrennen maar we hebben toch geknuffeld samen!!! En wat een heerlijk mannetje is het!

Wil wilde graag dat hij naar buiten kon... Dat is bij mij nog niet mogelijk maar Maris en ik gaan deze weken mijn balkon dicht maken ( ik woon 11 hoog) zodat daar een buiten verblijf komt!!!! Helemaal happy!!!!

Na de hele dag gepraat te hebben over van alles en nog wat is er ook besloten dat Kiss in augustus bij mij komt wonen! K heb dan 2 weken vakantie dan is er alle tijd om iedereen goed aan elkaar te laten wennen!!

Wil bedankt voor het vertrouwen hij zal tot stront verwend worden!!

AfbeeldingAfbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

marisser

Re: Mijn nieuwste aanwinst

Berichtdoor marisser » do 04 jun 2015, 13:49

het was een super dag maar goh wat ben ik moe nu!!!
we gingen om 6;30 rijden richting vriescheloo,
natuurlijk een super gezellige dag bij Wil en Joop gehad en zoals vele weten vliegt de tijd daar voorbij!! laugh_sm
uit eindelijk om 12u s'nachts thuis haha. smile7_sm
maar ik ben ook mega blij natuurlijk want kiss komt lekker bij mij in de buurt wonen.
en net zoals ik voor duifje ben word ik ook voor Kiss suiker tante!! ohmy_sm ohmy_sm
helemaal leuk wub_sm wub_sm

Lieve

Berichtdoor Lieve » do 04 jun 2015, 14:15

Oohhhh, ondanks dat het zo een verdrietige reden van verhuizen is,
Wat heerlijk om te lezen dat Kiss een supergoudenmandje forever gaat krijgen.
Mr. gentleman himself wub_sm Als ik groter had gewoond had hij met alle liefde hier mogen komen,
Volgens mij heb ik net als velen een zwak voor t ventje, veel genietplezier na de verhuizing strakjes!!!
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 04 jun 2015, 15:27

Hoi Hoi
Meiden het was toppie !!!!!!! Miranda wat heerlijk dat Kiss bij jou gaat wonen ,wat ben je een heerlijk en puur mens ;))) gewoon lekker mee naar Duidsland ondanks je gat in je broek van Face ,ZALIG !!!!!!!!!!!!!!!dit soort dingen zegt voor mij heel veel ,

En ja wat oet ik toevoegen over Kiss hij is geweldig hij is super hij heeft alles wat je je in een kater wenst ,,,KUT HCM
Meid onwijs veel geluk en plezier met dit ventje ,maar dat gaat zeker lukken , dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » do 04 jun 2015, 17:28

Maris en ik vonden het ook mega gezellig!!! Alleen de laatste 3 uur grrrrrrr kan er nog kwaad om worden haha

Jaaa die face ik heb een mooie kras van d'r en natuurlijk een hele mooie legging! Maar ik vind dat alleen maar mooi! Beestje moet lekker zich zelf kunnen zijnAfbeelding
Klein aandenken van een mega gezellige dag!! Met of zonder een kapotte broek ze kennen me toch niet in Duitsland hahaha

God wat heb ik gelachen om je kleine bambino hahahaha helemaal fantastisch hoe ze rent!!

Kiss is gewoon met of zonder HCM een mega topper!!! Had ook niet anders verwacht ook niet van je andere beestjes allemaal schatten!! Dat zegt meer dan genoeg over jou! Kiss mag oud en lelijk worden bij mij dat lijkt me onmogelijk kijk naar dat snoetje!!!!!!! [SMILING FACE WITH HEART-SHAPED EYES][SMILING FACE WITH HEART-SHAPED EYES]

Volgende keer gaan we weer shoppen hoor!!!!! Mega leuke fleecedekens gekocht... Even een mes uitgetest haha en Haarverf voor een prikkie!!!

Daarna heeft Joop patat gebakken met een lekker snackie! Heel veel koffie gedronken en ook nog ijs!!!!! Pffff je komt er wel zwaarder weg als dat je erheen ging hahaha

Op de terugweg werd het toen het ging schemeren wel heel stil in de auto! We moesten heel veel momentjes van stilte houden...... denk dat Maris 1 of 2 muggies heeft vermoord haha

Maar wat een mega leuke dag!!!!!!!! Ik ben nog na aant genieten! Ik heb m'n shop verbod verheven dus ik ga weer leuke dingetjes bestellen voor Kiss! En duifje Sikke en Dot natuurlijk maar die hebben al zoveel!

Groetjes Miran

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » do 04 jun 2015, 17:46

Wat ontzettend fijn dat je Kiss een 4-ever home gaat geven! dry_sm

Het is een lekker ding he ;)

Wens jullie veel geluk saampjes wub_sm
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » do 04 jun 2015, 17:51

Proficiat met Kiss.......de mooie odd eye............
Zo triest voor Joop en Wil, maar ik denk dat als het nu eenmaal tóch zo is een gouden mand het aller belangrijkste is.
En als je hem dat kan bieden hoop ik gewoon dat jullie nog veel fijne jaren in het verschiet hebben samen.
Het is je van harte gegund!!
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

marisser

Berichtdoor marisser » do 04 jun 2015, 20:09

Miranda wat kun je het allemaal weer smakelijk vertellen zeg!!
Gelukkig heb ik jou om het leuk te vertellen.
Echt helemaal top was het!!

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » do 04 jun 2015, 20:56

Ja Raaf is waar ik pik d'r mooie en lieve odd eye in [CRYING FACE] om een mega klote reden kut HCM..., maar ik was zeker niet van plan dit forum te verlaten dus zelfs afstand zal ze hem kunnen volgen! En als ze d'r iPad installeert kunnen we ook nog facetimen!

Groetjes Miran

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 04 jun 2015, 21:04

Wat geweldig dat Kiss bij jou komt wonen Miranda. Hij verdient een gouden mand en die heeft hij nu gevonden.
En nog beter is dat wij hem dan kunnen blijven volgen op het forum.
Winkelen in Duitsland is leuk en je gaat inderdaad dikker bij Wil en Joop weg dan dat je komt. ohmy_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Sphynx”