Onze Sphynx baby Khloé

g.w.

Re: Onze Sphynx baby Khloé

Berichtdoor g.w. » vr 02 okt 2015, 21:34

Zo zielig als ze zich zo rot voelen, maar morgen zul je zien dat ze een stuk beter is, en wordt je schuldgevoel weer een stuk
minder toppie_sm
Groetjes Gerry

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 02 okt 2015, 22:51

Altijd heel naar als ze nier lekker zijn na de narcose. Meestal eten ze vrij snel weer maar sommigen hebben wat langer nodig.
Je kunt haar altijd wat water geven via een spuitje. Sterkte daar.
Groetjes Clem
Afbeelding

Shyla

Berichtdoor Shyla » za 03 okt 2015, 11:47

Helaas is er nog weinig verbetering[DISAPPOINTED FACE] Ze voelt zich erg slecht. Zelfs haar favo eten/snack, mini stukjes kipfilet, weigert ze. Ze is vanmorgen voor het eerst van haar plek geweest en heeft een heel klein poepje gedaan. Af en toe probeer ik haar idd wat water via een spuitje te doen want ze moet toch wat vocht binnen krijgen.

Ze roggelt nog steeds een beetje, en haar speeksel is bruin, dus waarschijnlijk is tijdens het verwijderen van de intubatie tube iets geraakt vermoed ik.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
When I look into the eyes of my cat, I do not see an animal, I see a living being, I see a friend, I feel a soul

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

Dalila

Berichtdoor Dalila » za 03 okt 2015, 12:36

Wat naar om te horen!! Hoop dat ze vandaag iets opknapt. Zal voor je gaan duimen!! clover_sm
Afbeelding

Shyla

Berichtdoor Shyla » za 03 okt 2015, 16:10

Eindelijk een beetje verbetering. Vanmorgen na mijn vorige bericht had ik echt zoiets van ze moet wat binnen krijgen. Ik had nog een potje geitenmelk (poedervorm) staan. Dus deze aangemaakt met afgekookt water en onder dwang wat en haar bekkie gespoten. Dit even afgewacht hoe het zou vallen en ze hield het binnen. Een uurtje laten nog weer wat gegeven. Ik had nog een zakje Hills zachte vleesbrokjes staan en die heb maar even fijngemaakt in een zeef en verdunt met wat water en in een spuit gedaan. Nadat ik haat dit ook weer onder dwang had gegeven kwam ze in de benen en ging ze zelf naar de bak met water. Na een uurtje dit ritueel herhaald en ook hierna kwam ze weer in de benen en ging ze even lekker in zon zitten om zich te wassen. Na de wassessie heb ik getest of ze een beetje tonijn wilde eten en dat wou ze heel graag. Als ik haar haar gang liet gaan ging het blikje op maar wil haar maagje en darmpjes even rustig op laten komen. Ze ligt nu heerlijk in een deken in de zon te slapen. Maar er komt weer wat leven in haar lijfje en ze kijkt wel wat helderder uit haar oogjes. Wat wel jammer is dat het nu net lijkt alsof ze uitgehongerd is, haar achterkant is helemaal ingevallen. Gek eigenlijk dat dat zo snel gaat.

Ik ben weer een beetje opgelucht dat mijn lieve meisje weer een klein beetje op knapt.

When I look into the eyes of my cat, I do not see an animal, I see a living being, I see a friend, I feel a soul

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 03 okt 2015, 16:22

Wat fijn dat ze zelf weer wat heeft gegeten.
Waarschijnlijk had ze je hulp even nodig om weer aan het eten te gaan.
Het toont heel gauw bij de sphynxen maar zit er gelukkig zo weer aan.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 03 okt 2015, 19:58

Wat een SUPER nieuws en wat zul je blij wezen ,nu gat ze alleen nog maar vooruit ;)) je ziet het bij Sphynxen gelijk als ze afvallen dat is altijd zo naar ;( ze zal ook wel wat spierpijn hebben van het liggen ,,Khloe je hebt het achter de rug meisje ,, dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

g.w.

Berichtdoor g.w. » za 03 okt 2015, 21:34

Wat fijn dat het weer de goeie kant op gaat toppie_sm

Ik heb het hier ook al eens gehad dat ze er toch langer last van hadden....sindsdien plan ik behandelingen altijd in het begin van de week,
zodat ik niet naar een weekend arts hoef als ik het echt niet vertrouw.

Nu ze weer zelf wat eet zul je zien dat ze weer heel snel haar oude figuurtje terug heeft razz_sm

Jullie hebben het ergste gelukkig weer achter de rug toppie_sm
Groetjes Gerry

Shyla

Berichtdoor Shyla » za 03 okt 2015, 23:22

Ja super hè[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH] Is zo'n mega opluchting! Ze loopt lekker weer een beetje rond te struinen. Maar met al die kleine stapjes zie je echt een super groot verschil. Zo langzaam aan is mijn meisje weer de oude aan het worden. Eten gaat ook al weer een stuk beter want ze smikkeld weer wat van de beefmix en kleine stukjes kipfilet[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH] Dus vanavond slaap ik met een gerust hart in bed en hopelijk kruipt ze lekker bij me. Want afgelopen nacht heb ik natuurlijk geen oog dicht gedaan.

Ik heb voorheen ook altijd mijn katten laten helpen maar die hadden op een dronkenans loopje vrijwel nergens last van en die waren zelfs een stuk ouder. Dus vandaar dat ik er geen probleem in zag dat de sterilisatie op vrijdag werd gepland. Maar met het oog op de toekomt laat ik het bij ons volgende kitten ook aan het begin van de week doen. Alhoewel ik mijn dierenarts in geval van nood eigenlijk altijd wel kan bellen. Dus dat is wel een heel prettig idee om achter de hand te hebben

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 04 okt 2015, 19:38

Hoi Hoi
wat heerlijk om te horen YES YES YES ,,wat zal je blij wezen ,,,
wij laten altijd de kittens helpen voor ze weg gaan ,gelukkig nooit problemen gehad ,,pppffff afkloppen natuurlijk ,,

Wat kun je dan 2 dubbel genieten als het goed gaat he ,,,geniet met en geef haar een mega knuffel !!!!!!!!!!!!! ohmy_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Sphynx”