Onze Sphynx baby Khloé

Shyla

Onze Sphynx baby Khloé

Berichtdoor Shyla » ma 05 okt 2015, 09:13

Nou echt wel hoor! Dat is echt een pak van m'n hart!!! Ze slaapt ook weer lekker bij me en spint weer als vanouds. Ze klimt weer overal op ook waar het niet mag haha. Eten wil ze in kleinere porties dus ik bied haar gewoon weer wat vaker aan. Wel merk ik dat de wond wat trekt als ze loopt, maar verder ziet deze er rustig uit. Wel moet ik haar in de gaten houden als ze zich was want soms bijt ze in de wond. Ze hebben haar mooi onderhuids gehecht dus ze kan gelukkig niet aan de hechtdraden trekken. Ook is haar stemmetje nog niet als vanouds, die klinkt echt super sip. Vanmiddag wou de DA haar wond nog even zien dus gaan we nog even langs.

Die dikke knuffel heeft ze ontvangen hoor en dat vind ze super fijn en heel erg lief!!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
When I look into the eyes of my cat, I do not see an animal, I see a living being, I see a friend, I feel a soul

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Onze Sphynx baby Khloé

Berichtdoor Wil » ma 05 okt 2015, 18:45

Hoi Hoi
heerlijk dat de dame weer aan het opknappen is ;) er kan ook een hard bultje komen waar ze gehecht is schrik je daar niet lam van he dat trekt weer weg later ,,

Fijn dat alles er bij de DA goed uitzag dry_sm dry_sm kleine beetjes eten maakt niks uit als ze maar eet ,veel kleine beetjes maakt toch weer een bord vol ohmy_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 05 okt 2015, 21:26

Het is altijd eng dit soort dingen. Maar ze is volgens mij alweer bijna de oude zo te lezen.
Inderdaad het wondje even in de gaten houden maar meestal geneest dit heel mooi.
Haar stem zal ze ook vast weer gauw terug hebben.
Groetjes Clem
Afbeelding

Shyla

Berichtdoor Shyla » ma 05 okt 2015, 22:18

Klopt helemaal Wil[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH] De DA waarschuwde er idd ook voor dat er echt een bobbeltje komt maar dit trekt weer weg. Maar dat wist ik nog van Shyla en Muisje[WINKING FACE] En wat eten betreft daar het je helemaal gelijk in.

Gelukkig wel Clemmetje[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH][SMILING FACE WITH OPEN MOUTH][SMILING FACE WITH OPEN MOUTH] Ik hou altijd alles met arendsogen in de gaten. Maar ik verwacht eigenlijk niets gek meer of ze er constant in gaan zitten bijten ofzo.

Heel eerlijk ik vind haar sippe stemmetje stiekem ook wel weer super schattig[WHITE SMILING FACE]️

When I look into the eyes of my cat, I do not see an animal, I see a living being, I see a friend, I feel a soul

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

Shyla

Berichtdoor Shyla » ma 05 okt 2015, 23:06

Afbeelding
Zo lekker slapen samen met mijn prinsesje[HEAVY BLACK HEART]️

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

Shyla

Berichtdoor Shyla » di 06 okt 2015, 09:08

Afbeelding

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

g.w.

Berichtdoor g.w. » di 06 okt 2015, 10:16

wub_sm wub_sm .......en wat fijn dat ze weer opgeknapt is dry_sm
Groetjes Gerry

Dalila

Berichtdoor Dalila » di 06 okt 2015, 14:20

Wat fijn dat ze het alweer een stuk beter doet.. En een geweldige collage zeg :))

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 06 okt 2015, 19:28

Stom he dat je die baby stemmetjes dan schattig vind ;)) pas maar op zo direct krijgt ze de baard in haar keel ;))
die collage foto's zijn zo vreselijk lief ,,,,,,,,,,waar je grote baby zo lekker ligt te slapen ,,,gewoon tijd of geen tijd even bij gaan liggen ,,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Shyla

Onze Sphynx baby Khloé

Berichtdoor Shyla » di 06 okt 2015, 21:34

Dank jullie wel[WHITE SMILING FACE]️

Ow no geen baard in de keel;p

Haha dat doe ik ook echt hoor Wil. Ik ben echt zo verslaafd aan mijn mupke dat ik zonder haar gespin in mijn oor niet meer kan slapen. Zo lekker rustgevend. Daar geniet ik echt zo intens van. Maar als mijn vriend dan naast me ligt te snurken dan word ik echt knettergek hahaha

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

Terug naar “Sphynx”