Kiss is thuis!!!!!

mirnadaa

Re: Kiss is thuis!!!!!

Berichtdoor mirnadaa » za 15 okt 2016, 19:14

Nee zo stom is die niet.. ik heb het hem eerder zien doen.. toen gingen m'n soepkommen eraan... hij gooit ze eruit en dan springt die ver genoeg om alles te ontwijken!

Gelukkig houden we allemaal van het rotjoch! Ik kom de bon voor de nieuwe borden wel declareren bij jullie haha

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 16 okt 2016, 19:51

Wie weet hoe blij je bent als je hele mooie nieuwe borden hebt ;) heeft Kiss je toch een plezier gedaan ohmy_sm ohmy_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » ma 17 okt 2016, 19:42

Koop wel wegwerp borden.. dat leeft langer hahaha

Groetjes Miran

rona

Berichtdoor rona » ma 17 okt 2016, 21:19

Die heb ik nog wel voor je Miran. En ook plastic bekers en bestek. Daar kan Kiss niks aan stuk maken

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » ma 17 okt 2016, 21:26

Kiss krijgt het nog voor elkaar staal te verbuigen echt niks is veilig hier voor dat kadaver!

Hij is trouwens ook niet echt vergevingsgezind... hij is na dat Duifje en ik weg zijn geweest 2 dagen boos op me geweest.. weglopen met aaien.. niet in bed slapen en me alleen doodsblikken gegeven. Gelukkig hou ik wel van hem

Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 18 okt 2016, 18:32

Ha Ha Miranda ,ik zie het zo voor me draken zijn het ,maar hij heeft het je nu gelukkig vergeven ,

Dat Debbie nog thuis woonde hadden we een Havana kater(castraat) was keurig zindelijk niks mis mee ,totdat Deb naar haar werk ging in Amsterdam ,dan piste hij heel haar kamer onder echt tegen alles en op alles ,zo kwaad was hij dan ,dus ,,,,beetje kat eigen ;) fijn dat hij je nu vergeven heeft ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » di 18 okt 2016, 18:40

Ze zijn echt gek hoor. Zo had ik een maincoon kater toen ik nog thuis woonde.. die ging zitten gillen als ik naar m'n werk ging en hield pas op toen ik thuis was.. m'n moeder werd krankzinnig van hem!
Arme Rodin heb ik maar 6 weken gehad.. kut FIP

Maar pissen zou ik wel gek van worden! Lijpers

Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 18 okt 2016, 18:44

Ha Ha Miran
je arme moeder ,wat vreselijk dat die zo jong gestorven is walgelijk FIP .ik werd er ook gek van Deb moest haar eigen kamer schoonmaken ,Later liep hij gewoon los ook buiten ,daar deed hij ook de meest achterlijke dingen als Deb er miet was ,hoog in een boom van 5 A6 meter ,in een emmer witsel springen en dan over de auto's lopen ,voerzakken open trekken ,
Groetjes Wil
Afbeelding

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » wo 19 okt 2016, 00:20

Hahahaha dat klinkt dan wel hilarisch! Maar Kiss kan ook echt niet alleen zijn terwijl ik altijd dacht dat Duifje en Kiss niet echt heel hecht zijn. Ze breken wel samen de tent af hier maar slapen doen ze echt niet samen. Blijkbaar houden ze toch heel veel van elkaar! Toch wel weer schattig!

Groetjes Miran

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » wo 02 nov 2016, 00:44

Toch even iets leuks delen:)

Deze maand is het zover en word ik 21..... 25... naja 27 maar je ziet het iet aan me. Nu ben ik een chronische koffieliefhebber een koffielist en wil ik al jaren een goed koffiezet apparaat.. maar helaas voor mij stervens duur.. mama ziet nu eindelijk ook in hoe belangrijk zon koffiezet apparaat is en jeeeeeeeej ze betaald er aan mee. Moeders vind het onzin dat je zoveel geld voor een stomme machine uitgeeft maar toen ze m'n rekening zag van wat ik in al die jaren uit heb gegeven bij de Starbucks ging ze overstag donderdag gaan we hem halen want uiteraard die ik wil hadden ze niet op voorraad...

Groetjes Miran

Terug naar “Sphynx”