Suprelorin

Yaella

Re: Suprelorin

Berichtdoor Yaella » ma 31 aug 2015, 19:54

Klopt Wil ;) officieel zijn er twee soorten in aantal Mg. Geproduceerd voor de hond maar wordt ook inmiddels gebruikt bij katten en fretten en groot vee.

Ik denk dat jij ook de 4 Mg hebt gehad dezelfde als ik. Dat is de laagste in dosis die ze hebben tot nu toe!

Gemiddeld gebruik 4 Mg plus minus 18 mnd. Werkzaam.
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 02 sep 2015, 19:23

Hier bij alle 3 de katers 8 a 9 maanden ;)) zijn snelle jongens he die Sphynxen ohmy_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Renevo

Berichtdoor Renevo » do 05 nov 2015, 18:25

Ik hebt een vraag over Suprelorin. Ik ben mij aan het oriënteren voor een mogelijke dekkater voor in Amerika. Blijkt dat buitendekkingen niet zo algemeen zijn en dat catteries meestal een eigen dekkater hebben.
Op welke ouderdom kan ik de staafje laten plaatsen? Kan het al vanaf een jong ouderdom? Zou het beter zijn te wachten tot de kater een jaar oud is, ik wil niet dat de kater per ongeluk een poes dekt. Is de Suprelorin vergelijkbaar met een chip? Dit vind ik best wel een dikke naald ;)

Liefst zou ik de kater gewoon in de groep houden, zou de kater een geneigdheid hebben te sproeien als al mijn poesen op de pil zit?
Enige tips zijn welkom, ik hebt nog noot een eigen dekkater gehad en vind het wel een beetje eng, ik vind het vreeslijk ze in een kooi te moeten houden.
Afbeelding

rona

Berichtdoor rona » do 05 nov 2015, 18:44

Ik heb geen ervaring met suprelorin bij kater maar wel met kater in de groep. Kactus sproeit gewoon in huis ondanks dat de meiden aan de pil zitten. Ik wil hem ook absoluut niet opsluiten vandaar een kater broek. Super uitvinding. Hij is er aan gewend. En zo loopt hij gewoon de hele dag door het huis. Verschoon hem 2-3x PD. Hij kan er gewoon mee op de bak. Alleen plassen /sproeien doet hij in een stuk incontinentie verband. Ik heb zo een blije kater[WHITE SMILING FACE]

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 05 nov 2015, 19:54

Hoi Rene
wij hebben al een paar katers op het staafje gehad en nooit problemen 5 jaar geleden zijn we met Mazzel begonnen ,dat hij 12 a 13 maanden was werd hij pas weer kater ,heeft ook normaal kinderen verwekt ,gezonde kinderen ,de andere katers daarna ook ,
Ik geef ze hier dan wel gelijk met 4 maanden het staafje omdat er slimme jongens bij hebt zitten,

Het staafje is bijna hetzelfde als de chip ,succes!!!!! je kunt in Amerika ook een kater leasen ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Renevo

Berichtdoor Renevo » za 07 nov 2015, 09:48

Bedankt voor de reacties. Enige iemand di weten of ik Suprelorin ook in Amerika kunnen krijgen?
Wil, van leasen van een kater hebt ik nog nooit gehoord, heb je hier nog meer informatie van?
Is het echt nodig om de kater apart te houden? Wat is de kans dat hij gaat sproeien? Ruikt de urine van de kater steeds zo scherp als hij p Suprelorin staat?
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 07 nov 2015, 20:18

Hoi Rene
De urine van een kater met staafje ruik je niet ,hier tenminste niet ,,De katers gaan daar vaak voor een x aantal maanden naar een andere fokker ,daarvandaan weer naar een ander ,,

Wij hebben 4 katers dus dat is zeker geen optie om die in huis te houden ,en niet met plassen en niet doordat de kans heel groot is dat ze gaan vechten ,Linda heeft haar kater wel in huis ,,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “Sphynx”