Katten Oppas Aan Huis

Tania
Contacteer:

Katten Oppas Aan Huis

Berichtdoor Tania » di 01 sep 2015, 09:54

Hi All

Lang niet meer hier geweest, met mijn 3 rotverwende naakte heren gaat alles nog steeds top.

In mijn privé leven is echter heel wat minder, maar daar slaan we ons (hopelijk) wel door.

Wanneer we tot nu op vakantie gingen kwam mijn mama bij ons inwonen om te catsitten, de poezen kende haar goed dus dat liep steeds wel vlot, alleen Stitch had het steeds moeilijk want die mist baassie dan heel erg.

MIjn lieve mama is er nu niet meer dus we gaan op zoeken moeten gaan naar een andere oplossing, beste optie lijkt me een katten oppas die aan huis komt, zijn er mensen op dit forum die hier ervaring mee hebben + eventueel aanbevelingen van katten oppas in mijn regio (België - Lummen).

Alvast bedankt voor de tips!

Tania x

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Katten Oppas Aan Huis

Berichtdoor Wil » wo 02 sep 2015, 19:10

Hoi Tania
We hebben onze eigen katten oppas Isolde ,die komt altijd bij de mensen thuis
meerdere mensen hier op het forum is ze al geweest ,

Succes!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 02 sep 2015, 21:05

Leuk je hier weer eens te zien Tania.
Ik vind het heel erg dat je moeder er niet meer is. Je hebt in korte tijd je beide ouders verloren en dat moet heel erg zwaar zijn.
Nogmaals heel veel sterkte.

Ook ik kan je Isolde als kattenoppas aanbevelen. Ze heeft veel ervaring en is zeer betrouwbaar.
Ze is lid van het forum dus je kunt haar een bericht sturen. Haar forumnaam is isolde.
Succes.
Groetjes Clem
Afbeelding

Renevo

Berichtdoor Renevo » ma 07 sep 2015, 19:39

Ook bij mij pas Isolde met regelmaat op mijn katten, weet niet wat ik zonder haar zou doen. Ze kan alles, ook al vang een kat een vogel die nog leefde staat Isolde regt om ook de vogeltje op te vangen.
Mijn zwerfkat die niet te benader is door vreemden kan wel geaaid worden door Isolde. Isolde hebt zelfs me man leren Hachee koken ;)

Een beter oppas kan je niet vinden.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 07 sep 2015, 19:41

Rene wat leuk dat je man heeft geleerd Hachee maken heerlijk he smile7_sm smile7_sm smile7_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Pickles

Berichtdoor Pickles » di 08 sep 2015, 15:08

Tania, je kan geen betere oppasmama hebben dan Isolde.
Isolde heeft niet alleen bij ons katjes en hondjes een plek verovert, maar ook in ons hart, onze zoon noemt haar "oma zolder".
Ze komt al jaren bij ons katsitten, we hebben haar gevonden hier op het kattenforum jaren geleden.Wegens omstandigheden hebben we onze sphynxen moeten herplaatsen en wonen ze nu dus definitief bij oma Zolder waar ik reilen en zeilen kan volgen.

Voor ons is Isolde een familielid geworden., voor mij is ze een tweede mama. We kletsen wat af door de telefoon als het even past, helaas woont ze niet om de hoek, anders ondernamen we wel meer dingen samen, met Kerst gaan we meestal eens daarheen om haar en de katten te knuffelen, dit jaar is het mss andersom, onderneem ik met haar een reisje naar Spanje als de tijd het toelaat, wij hebben daar namelijk een huis gekocht en willen dat heel graag met haar delen.

Kortom, niks dan lof over haar, als je je beestjes gerust wil achterlaten, dan zou ik zeggen, bel haar als de bliksem, mss heeft ze nog een
periode vrij in haar agenda en zal ze vast wel met veel liefde komen logeren! Ze woont nog ietsje dichter bij jou, dus dat scheelt, wij wonen helemaal in Oost-Vlaanderen.

Judith

Berichtdoor Judith » di 08 sep 2015, 18:54

Ook ik doe een duit in het zakje! Isolde past ook op onze katjes tijdens de vakanties, en naar volle tevredenheid! Ze is top met de dieren, begrijpt ze en laat ze in hun waarde. Past op je huis en is een gezellige klets ohmy_sm die je er prima bij kunt hebben!
Voor ons een topper!! dry_sm

isolde

Berichtdoor isolde » wo 09 sep 2015, 11:04

Wat een lovende woorden allemaal,bedankt. blush_sm
Vele van jullie heb ik op deze manier leren kennen en dierbare vrienden over gehouden.
Wil wel even zeggen dat ik dit alleen kan doen,omdat mijn zoon dan bij mij oppast.
Hij woont dan in mijn huis en neemt zijn kat mee.
Dat gaat allemaal prima.
Bij wijze van uitzondering heb ik nu een poes te logeren bij mij thuis. Dat gaat ook prima,maar kan natuurlijk alleen met 1 poes.
Het is wel raadzaam voor wie oppas wil,dit op tijd af te spreken. Ik heb alweer wat "boekingen" staan en vol is vol.
T/m febr is er geen plaats en bouwvak is al gereserveerd voor 4 schatjes.
Zou zeggen,wie weet tot ziens,groetjes Isolde
Afbeelding

Terug naar “Sphynx”