zieke katten cattery lunara

Dalila

Re: zieke katten cattery lunara

Berichtdoor Dalila » di 10 nov 2015, 18:35

Dat medisch dossier spreekt boekdelen. Kan alleen maar concluderen dat de andere dan nog erger eraan toe zijn! Anders is er geen reden om het dossier niet mee te geven denk ik zo!
Daar zijn gewoon dingen gebeurd die het daglicht niet kunnen verdragen!
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 10 nov 2015, 18:59

Hoi Dalila dat klopt ook ,maar dat dat zomaar kan ,dat hou je toch niet voor mogelijk ,is toch meer dan walgelijk ,,
iedere idioot kan zien in dit dossier hoeveel medicatie Cheeta en de andere kittens die daar geboren zijn hebben gehad ,,
het is ONMOGELIJK dat andere katten daar gewoon gezond zijn geweest dat kan NIET ,is ook niet zo want Cleo is ook ziek ,

Er is daar nog 1 kat afgestaan is door ons meegenomen ,die moest naar een andere fokker is ook gelijk verteld aan ons ,We weten niet of die kat daar voor de dekking heeft gezeten geen idee ,die kat is ook gelijk de volgende dag naar die eigenaar gegaan ,,ben heel benieuwd of die ook zo ziek was ,,maar daar zullen we wel niks meer van horen ,,heet dat niet vriendjes politiek of zo ;(((
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » di 10 nov 2015, 19:32

Ik heb ook ontdekt dat mijn kat Pipo op een andere dag geboren is dan dat op het stamboom staat!!! Op het stamboom staat 7 september 2012!! In het medisch dossier staat 4 september 2012... mijn pipo was zo ziek als kitten heb hem gekregen vlak voor kerst 2012!! En hij wist niet wat het was... niks was ziek bij hem!!! Nou het dossier laat wat anders zien!!

Ik ben net als Veel anderen zo stom geweest om ooit deze man voor 200% te vertrouwen en in hem te geloven!

Die arme cheeta 4 nesten binnen 2 jaar! Mag niet eens van de vereniging!! Hoe zal dat eigenlijk zitten met de stambomen???
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

rona

Berichtdoor rona » di 10 nov 2015, 19:46

Weet de katten vereniging al dat hij meer nestjes met cheeta had dan mocht in 2 jaar? Bcc belcat zat hij toch? Ben benieuwd of Leo hiervan afwist. Ben bang van niet!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » di 10 nov 2015, 19:48

Maar een kattenvereniging behoort normaal zelf toch ook te zien dat het het zoveelste nest is?? Ik vind t ook verantwoordelijkheid van de vereniging zelf.
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

rona

Berichtdoor rona » di 10 nov 2015, 19:49

Misschien 4e nest zonder stamboom verkocht? MP? Of andere cattery naam bij andere vereniging. Zijn er meer die dit doen helaas

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

yael

Berichtdoor yael » di 10 nov 2015, 21:12

Onze Nino komt ook bij cattery lunara vandaan
Hij kwam al ziek bij ons en nog steeds is hij niet sterk
Gerben had erg veel blahblah en wist overal van
Ik heb altijd gehoopt dat hij door de mand zou vallen en gelukkig is dat nu gebeurd
Ik wens hem het allerslechtste toe zo erg is dit wat hij gedaan heeft
Een van de slechtste fokkers van Nederland is hij
Ik hoop dat hij nooit meer zal fokken

femdy
Contacteer:

Berichtdoor femdy » di 10 nov 2015, 21:23

Waarschijnlijk lid van meerdere verenigingen.
Zo kun je helaas op de zelfde poes bij verschillende verenigingen stambomen aanvragen.

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » di 10 nov 2015, 22:25

Ik heb net uit betrouwbare bron venomen waarom de kittens van belle dit jaar mei bij Cheeta werden gelegd!! Cheeta heeft de kittens van Belle groot gebracht omdat Belle te jong was en niet zelf haar kittens kon verzorgen!!

Zie foto die onlangs Door de zogenaamde fokker nog is gedeeld Belle is nu nog niet zo lang geleden 1 jaar geworden en had begin mei dit jaar ergens al kittens!!!! Zie medisch dossier!!

Afbeelding
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

g.w.

Berichtdoor g.w. » di 10 nov 2015, 22:37

Walgelijk, walgelijk, word hier gewoon misselijk van mad1_sm mad1_sm mad1_sm mad1_sm

Heel veel respect voor iedereen die zich voor deze arme dieren heeft ingezet, en zo'n fokker wens ik echt het aller-allerslechtste toe.

Helaas zal hij wel gewoon weer opnieuw beginnen en ik weet wel zeker dat er nog wel meer van dit soort mensen rondloopt die steeds
weer de dans ontspringen mad1_sm mad1_sm mad1_sm
En zo'n DA mag zich de ogen uit z'n kop gaan schamen.....schande!!
Groetjes Gerry

Terug naar “Sphynx”