zieke katten cattery lunara

debbytjuh79
Contacteer:

Re: zieke katten cattery lunara

Berichtdoor debbytjuh79 » wo 11 nov 2015, 00:42

Nooit alle bewijs meteen uit handen geven en geloof me heb WIJ hebben nog veel meer bewijs!!!
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » wo 11 nov 2015, 00:50

Wat een mongool zeg!!!! Zo met je dieren om gaan!!! Waar haalt die het lef vandaan echt meer dan idioot!!!

Ben mega blij dat alle beestjes nu goed verzorgd worden en niet meer in handen zijn van zo'n luguber persoon!

Wat een toppers zijn jullie!

Van mij part knopen we hem op aan de hoogste boom! En idd debby bewijs moet je nooit allemaal vrijgeven er liggen altijd mensen op de loer!

Maar ook vreselijk voor de mensen die bij hem een ' gezond ' kitten hebben en daarna ziek werd tja het ligt aan je kamerplant.. Oeps hij valt dood neer??? Je zal vast wel een kabeltje ergens hebben laten slingeren!

Ojaaa en die mooie odd eyes.. Money money!!!! Dus wat?? met 5 maanden laten dekken dat kan toch gewoon? Nu weet ik iet wat de kitten prijzen zijn bij hem maar Joehoeee dat is toch goud geld??? 5 maanden is een KITTEN van 20 weken!!!!!!!! Achterlijke debiel!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » wo 11 nov 2015, 11:06

Hier een stuk uit het dossier van pipo toen ik pipo net had!! Hierin kun je ook lezen bij datum 04-01-2013 dat Pipo ziek was en ik zo stom was om het verhaal "kriebelhoest" of dat Pipo van mijn planten thuis ziek kon zijn geloofde... (dom dom dom) pipo was iig niet ziek Door cattery Lunara want geen van zijn katten waren ziek!!! Als ik bij Cheeta haar dossier rond dec 2012 kijk... lees ik toch wel even wat anders!!!

Afbeelding

Uiteindelijk is uit de swabs die de dierenarts heeft genomen als uitslag gekomen dat Pipo chlamydia en micoplasma had..! Als kitten... !!!

Afbeelding

gelukkig is Pipo kwa chlamydia en micoplasma toch gezond geworden!

Afbeelding

Mijn kat is in 2013 al genezen van chlamydia!! De chlamydia die mijn kat vanuit cattery lunara al had!! Zie dossier cheeta... zijn woorden tegen mij: "Ik heb hier niks geen van mijn katten zijn ziek!, het komt van je planten of van je honden!!" Leugens leugens leugens! En maar doorgaan met fokken!

Doordat ik Pipo zo doodziek als kitten heb meegemaakt laat ik nu bij mijn katten swabs afnemen ter controle!! In juni was cleo al geweest en onlangs Pipo aan de beurt geweest.. heb er een "fobie" van opgelopen!!
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

rona

Berichtdoor rona » wo 11 nov 2015, 11:56

Weet je wat ik nou zo jammer vind. Eigenlijk ben ik ook verbaasd. Meer dan 250 mensen hebben deze topic gelezen!!! Er staan nog geen 40 reacties!!! Durven mensen niet te reageren? Zijn ze bang voor represailles van Gerben en zijn vrienden? Weten die misschien teveel van ze? Zelfs Gerben of zijn vrienden reageren hier niet!!! Op fb schreeuwen en blaten ze alsof zij het allemaal zo goed weten. Op hun fb pagina's word dreigend hun eigen (treurige) verhaal verteld. Iedereen heeft daarop wel een reactie. Op Sphynx Lovers weten zijn vrienden hem ook te verdedigen. Maar hier. .......doodse stilte. Waar zijn nu zijn vrienden? Waar is Jack? Beseffen ze misschien nu dat Gerben van cattery Lunara een vieze broodfokker is en willen ze niet meer met hem geassocieerd worden? Hopelijk durven ze dit dan ook toe te geven. Iedereen kan in mooie woorden trappen. Het siert de mens om dit ook toe te geven. Maar ik vermoed dat ze dit niet doen. Fb daar durven ze pas[ANGRY FACE]

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

herma

Berichtdoor herma » wo 11 nov 2015, 12:22

Je hebt gelijk Linda , waar zijn alle mensen ??

Ik doe het inmiddels wel , al eerder een topic geplaatst .
OOk wij waren "slachtoffer "..... sad1_sm

Ik besef me dat ik vreselijk geluk heb gehad met het katertje wat we hebben van hem , geen nies , geen diarree , niks van dit alles toen ik hem 31 Juli opgehaald heb , geboren 11 Mei !
Uit Belle en Kai !!
Geen odd eyed uit geboren overigens , 2 kittens , die bij Cheetah zijn groot gebracht , Belle is na 1 dag bij de kittens weggehaald heb ik later begrepen
Voor de mensen die nu gaan rekenen laugh_sm , ja hij was nog geen 13 weken , maar het gezin ging op vakantie en het was onze keus om hem op te halen , anders zou hij nog langer opgesloten zitten met de andere kittens op de slaapkamer , want in de huiskamer , zoals wij hier zelf gewend zijn kwamen de kittens niet veel ...... dan kwamen er krassen op de bank , halen in de gordijnen , enz , alleen als er kitten bezoek kwam !!
Het was een ongelukje , Kai liep gewoon in huis .

Gedane zaken nemen geen keer , is het spreekwoord toch ???
Ja , als ik het over mocht doen ..... maar dat kan niet , we hebben Mr. Jingles nu , en wat de toekomst met hem is , dat is nu nog lang niet aan de orde .
We zijn blij met hem , het is een schat van een beest , die overigens niet wist wat hem overkwam toen hij bij ons kwam , zoveeeeel speelgoed .... Het was net een kind die je los liet in de speeltuin , rende van het een naar het ander !!
Toen ik hem op ging halen rende de kittens achter 1 glitterballetje aan .... vinden ze zo leuk werd gezegd ...... 1 balletje lag er .... hier breek je de nek over de speeltjes .

Ja dom zullen wat mensen zeggen , maar ik wist echt niks van zijn praktijken !! Zoals ik al eerder aangaf .
Met verbazing lees ik hoeveel AB en oogzalven er doorheen gingen in zijn cattery , dan hebben we het nog niet over de medicijnen die hij uit Rusland liet komen rolleyes_sm

Zoals Debby ook aanhaalt , ik vertrouwde hem ook 200 % !!!
En ik weet dat er dat meerdere zijn , die ook bij deze operatie betrokken waren .

Nogmaals .... respect voor jullie love2_sm

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » wo 11 nov 2015, 12:32

Hey herma,

Hoe oud was belle dan toen ze was bevallen dat is de vraag die voor mij een raadsel is? Dan heb je ook een stamboom toch?? Is die uitgegeven Door belcat? Het was dus geen perongeluk nest! En hoe oud was kay toen hij dekte? Ik weet dat kay is getest ergens begin september op hcm dit jaar toen had hij dus al gedekt... Deze vragen kun jij beantwoorden met feiten zodat in dit topic niet word gegist naar hoe oud belle was of hoe oud kay was tijdens dek en hoe oud belle was tijdens haar bevalling.... de waarheid moet hier staan en absoluut geen giswerk..

Zou je deze vragen willen beantwoorden zou het erg op prijs stellen...

En ja je was net zo "dom" als mij maar laten we eerlijk zijn hij praat een dood vogeltje levend met zijn babbel ....
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » wo 11 nov 2015, 12:39

Herma wat je schrijft... kay liep in huis het was een ongelukje... dat is wat hij je heeft wijs gemaakt dat ongelukje komt hem vast goed uit... een fokker weet toch dat een kater kan dekken!!! Ik trap niet meer in die sprookjes van gerben vrij van cattery lunara...
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

herma

Berichtdoor herma » wo 11 nov 2015, 13:00

Ik heb het gevonden

Belle is van 29-08-2014

Kai is van 22-08-2014

Kittens geboren op 11 Mei 2015
Dus beide waren een maand of 7 met de dekking

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » wo 11 nov 2015, 13:07

Dan hebben ze ongeveer in het weekend van 7/8 maart gedekt....

Belle was dan 6 maand en 8 dagen ongeveer dat ze gedekt is ... .....

En kay was dan ongeveer 5 dagen ouder dan was kay dus 6 maand en 13 dagen!! Toen hij dekte

Kunnen jullie narekenen of mijn berekening ongeveer klopt??

Perongeluk een dekking met een odd poesje gebeurt.. en moest ook nog op vakantie .. jaja.. uhu ... geld nodig voor de vakantie dat zal het zijn!!!

Topic is trouwens al 318 keer bekeken lin...
Laatst gewijzigd door debbytjuh79 op wo 11 nov 2015, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

rona

Berichtdoor rona » wo 11 nov 2015, 13:12

Nou.....bekeken. Helaas antwoorden? ??????

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Terug naar “Sphynx”