zieke katten cattery lunara

rona

Re: zieke katten cattery lunara

Berichtdoor rona » wo 11 nov 2015, 13:15

Helemaal goed uitgerekend deb. Weekend 7-8 maart [POUTING FACE]

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » wo 11 nov 2015, 13:16

Oke wil geen onjuistheden plaatsen!! Bedankt voor het meerekenen!
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

Baco

Berichtdoor Baco » wo 11 nov 2015, 16:56

Na alle bewijzen die hier op gezet zijn (dosier dieren arts cheeta) en
Hier mijn verhaal,ik heb 3 katten van lunara
Loes/baco/mathy
Met loes nooit geen problemen gehad,ik moet zeggen ik zou het zonder alle fijten nu nog niet geloven .wat ik hier lees.
Baco komt uit oekraine hij was voor de fok voor Gerben maar omdat hij zoveel haar had heb ik hem overgenomen van Gerben.
Toen ik hem liet helpen op 4-11-2014 hoorde ze ineens een hartruis.
Ik heb meteen aan de bel getrokken,en alles is in gang gezet 2 x hcm test gedaan.
1 x verdacht 2 x positief.
Ik heb gevraagd of hij dit echt niet wist z'n antwoord was nee,ik geloofde hem!
Nu de laatste weken hoor ik van meerdere mensen dat hij het daadwerkelijk al wel wist toen hij hem aan mij verkocht.toen ik baco wilde halen nieste hij en had groene snot.
Hij had ab gehad en alle kittens en katten in huis geënt tegen niezziekte.
Deze enting staat niet in z'n entboekje.
Dus ???????

Als compensatie heb ik mathy voor een 450€ gekregen.
Hij is geboren 5/4 maar op z'n stamboom staat 10-4 had ik voor gebeld maar maakte opzich niet uit volgens Gerben.
Veel problemen gehad met mathy had giardia.is nu weer oke.
De fijten liegen niet wat er op dit forum als bewijs tegen hem wordt gezet.
Ik kan niet anders concluderen dan dat Gerben maarmoet solliciteren bij de Efteling ,
Als Pinokkio is nog een vacature vrij.
En iedereen die deze kleine schreeuwende pinokio nog geloofd.
Lees de fijten en wordt wakker.
Ik geloofde hem ook voor 2000000pr
Dit is mijn verhaal ingekorte versie!!!!!
Zoals sommige van jullie wel weten.

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » wo 11 nov 2015, 18:33

Bedoel je zoiets??

Afbeelding

Baco ik ben blij voor je dat de giardia over is! En ik vind het ontzettend erg voor je dat je kat Baco HCM heeft.. Ik ken eigenlijk geen fokker die een fok kater koopt en hem al zo snel herplaatst zoals dat met Baco is gegaan! Dat op zich is al VERDACHT!!

Baco paste niet in de groep hij werd geterroriseerd Door de tortie's heeft hij mij verteld heb toen ook een zielige foto gehad van Baco dat hij er angstig uit zag... ook ken ik het verhaal dat hij varkenshaar zou hebben... Helaas ken ik ook het verhaal dat Baco een hartruis had!!

Ik weet niet wie dit allemaal nog meer hadden gehoord over Baco.. maar ik ken er zeker nog 2 en dat zullen vast niet de enigste zijn!
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 11 nov 2015, 19:31

Anita
mega klote voor jou meid ,maar ik dacht dat je het zelf ook wist ,ook Dewi had daar een kitten van ,,
het doet altijd zeer als je op je bek gaat bij iemand die je denkt te vertrouwen toch ,,,en inderdaad Gerben Vrij van Cattery Lunara kon goed babbelen ,,,Pinokkio

Ik denk dat veel mensen hun mond niet open durven te doen ,omdat hij erg veel mensen bedreigde,je hebt mensen die daar echt bang voor zijn ,ook dreigde hij dat hij er dan wel voor zou zorgen dat die mensen of ,,,,nooit ergens meer een dekking zouden krijgen ,of ,,,nooit meer ergens een kitten konden kopen ,,

Er zijn natuurlijk ook fokkers die aan deze praktijken mee gewerkt hebben ,,die kunnen nu niet praten toch Jack ?? en nog meer ,
Ik weet van jou Maatje Jack dat jij die 2 HCM katten niet bekend wilde maken ,,,je hebt er nog maar pas 1 bekend gemaakt ,hoe noemen ze zo iemand ?? een maten naaier toch ?? of noem jij dit nog steeds een vriend ,,

Hoe vaak Gerben heb je je poes niet chorulon gespoten om haar maar krols te krijgen ,,
Het is gewoon in en in triest dat dit zo lang heeft geduurd voor dat alles bekend is geworden ,,,en echt alles zullen we wel niet achter komen , mad1_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

yoi

Berichtdoor yoi » wo 11 nov 2015, 21:03

Broodfokkers [POUTING FACE] Ze hebben geluk niet met de verkeerde te maken hebben gehad.Tijd voor strengere wetten&controles om deze praktijken uit te roeien op elk front!

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 11 nov 2015, 21:27

De beerput is open.
Wat een ellende komt eruit.
Die Gerben heeft heel wat op zijn geweten.
Arme dieren en goedgelovige mensen die hem vertrouwden.
Goed dat dit allemaal openbaar gezet wordt en hopelijk helpt het om te voorkomen dat hij ooit nog eens kan gaan fokken.
Groetjes Clem
Afbeelding

Shyla

Berichtdoor Shyla » wo 11 nov 2015, 22:12

Nou zeg dat wel zeg!! Ik ben benieuwd wat voor een staartje dit gaat krijgen...vreselijk om al die ellende te lezen over wat er willens en wetens is gedaan met de arme poezels en kittens.

En idd, goed dat alles openbaar wordt gemaakt want dit soort mensen moeten, hoe moeilijk dit ook is, gestopt worden!!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
When I look into the eyes of my cat, I do not see an animal, I see a living being, I see a friend, I feel a soul

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » do 12 nov 2015, 01:02

Het ergste is de beestjes! Hoe kan zo'n zure zaadlul beestjes hebben?!! En dan te bedenken de mensen die een ' gezond' kitten hebben gekocht en dan te horen krijgen dat het je eigen schuld is dat je beestje ziek is!!

En ook met 5 -6 maanden is een poes nog een kitten!!!!! Volspuiten met een of ander goedje zodat ze sneller krols word.. Wat een klootzak!!!!

Mag lije dat de sphynxen wereld wakker word en inziet dat hij nooit maar dan ook nooit meer mag fokken!!! En te behoeden voor particulieren die geen verstand van de ellende van het fokken van zo'n zuignap!!!

Waaronder ikzelf!! Tuurlijk val je op zo'n lief klein schatje wie niet??? Ook Ik heb een kitten wat problemen in zijn kitten periode had gaat er dan een belletje rinkelen dat je het waarschijnlijk niet moet doen??? Tuurlijk niet!!! Bij wie wel?? En ik heb op zekers geen spijt van mijn keus want mijn draakje had alleen nies en benauwd en ik wist dat mama gedekt was op een goeie leeftijd etc..

Maar meneer Gerben zijn kittens worden al ziek gefokt BEWUST!! Om geld te verdienen!

Denkt hij nou echt dat je rijk word van fokken?? Ja op zijn manier waarschijnlijk wel!

Maar Wil fokt al heel lang en ik ben daar nu een aantal keer geweest en geloof me! Ik krijg nog steeds koffie in een gewone mok.. Geen goud randje ofzo!

Word je d'r rijk van?? NEE!

Even een advies van een leek voor het geval meneer vrij dit nog niet wist..

Ja kittens zitten aan je bank!!! Ja ze breken je hele huis af! Ja ze doen mega stoute dingen! Het is maar of je je eraan irriteert of niet..

Irriteer je je eraan???? Opdarre dan hoor je hier niet!!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

femdy
Contacteer:

Berichtdoor femdy » do 12 nov 2015, 10:22

Gelukkig heb ik zelf nooit te maken gehad met Gerben.
Ik heb hem 1 keer ontmoet op een show en toen dacht ik mwahh.
Ik weet dat je niet van een eerste indruk mag uitgaan. Maar mijn gevoel is de juiste geweest.

Word ontzettend woest van mensen die kinderen en dieren misbruiken.
Zou wel een gesprekje met hem willen.

Gerben kom maar op!!

Terug naar “Sphynx”