Onze Lilo

Nymano

Onze Lilo

Berichtdoor Nymano » wo 25 nov 2015, 17:33

Hallo iedereen! :)

We dachten hier even ons Lilo voor te stellen :)

We hebben hem sinds maart 2015, ik volg deze forum al een tijdje op, maar heb er nog niets op geplaatst.
We hebben Lilo van een (amateur) kweker uit Luik. In het begin hadden we een zeer goed gevoel bij hen,
maar met verloop van tijd hebben we gemerkt dat niet echt alles pluis was!
Namelijk ze wouden heel snel van onze Lilo vanaf, we mochten hem sinds de 2de maand komen ophalen, in het begin wouden we niet omdat hij te jong was volgens ons. Maar ze bleef aandringen, ook moeten jullie weten, dat hij niesziekte had, aangezien we in het begin niets wisten van deze ziekte en dachten dat het snel ging weggaan dus we hadden geen addertje onder het gras gezien.

Nadien hebben we ons goed geïnformeerd en zagen we dat het toch redelijk erg was, maar we hadden ook gelezen, dat als een kat in een huis blijft waar de niesziekte aanwezig is dat hij heel moeilijk kan genezen en zo was het ook we hadden hem op zijn 1ste maand gezien met de niesziekte en maand 2 nog altijd niesziekte, dus hij was totaal niet correct behandeld. We hebben dan toch besloten om hem maand 2 te nemen (wij wouden hem en niemand anders) dus toch dit risico genomen. We hebben hem gekregen als hij 400g woog en we hadden zelf schrik om hem te verliezen, maar nu kunnen we zeggen dat hij 9 maand is en hij weegt 4,5kg :) dus we hebben hem volgens mij goed verzorgd! :)

Hij is volledig naakt:) hij heeft een heeeeel klein beetje donshaar op zijn neusje maar dat is ook alles! :)

hieronder enkele foto's van hem.

Lilo op zijn 2 maand:
Afbeelding

Zijn leuke oogjes:
Afbeelding

Onze fiere Lilo:
Afbeelding

Oh mama heeft mij een kleedje aangedaan :o :
Afbeelding

Papa slaapt met mij:
Afbeelding

Mijn lievelingsplekje:
Afbeelding

Ik slaap graag op de decoder!:
Afbeelding

Voila volgens mij is het gelukt om foto's te plaatsen :)

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Onze Lilo

Berichtdoor Clemmetje » wo 25 nov 2015, 22:00

Jeetje, wat een verhaal.
Wat heeft Lilo een geluk gehad en wat is hij goed uitgegroeid.
De fokker van Lilo mag wat mij betreft op een zwarte lijst.
Hij/Zij verdient het niet om te mogen fokken.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Sphynx”