Athos, Khloé & Muisje

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Athos, Khloé & Muisje

Berichtdoor Wil » ma 14 dec 2015, 20:10

Hoi Hoi
ha ha Sphynxen en in bed slapen een verhaal apart ;)
Wat fijn dat ze bij jou de boel weer afbreken ,en er mooie drollen liggen wat kan je daar vreselijk blij mee zijn he ;))

Audrey wat heerlijk voor George dat hij zijn eigen slaapritme bepaald De BOFFERD!!!!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Shyla

Athos, Khloé & Muisje

Berichtdoor Shyla » wo 16 dec 2015, 11:19

Hahaha Audrey wat fijn he om zo vroeg al gewekt te worden[FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND TIGHTLY-CLOSED EYES] Hoe was de controle van Hebe?

Als ik ze op de slaapkamer houd dan slaap ik hele nachten niet door Athos. De rest wil wel lekker slapen. Maar Athos is de terrorist die iedereen wakker houd.

Wil het is wel jammer hoor maargoed dan maar met z'n allen in de woonkamer, helaas[DISAPPOINTED FACE] Wat dan wel weer leuk is het dat zijn de knuffels die je van ze krijgt, heerlijke kroelkipjes van me[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]

Gisteren voor m'n skeetjes een nieuwe slaapzak besteld want Khloé mag daar graag in liggen heeft Athos hem ingepikt, wat een stinkerd haha. En een extra Snuggle Safe erbij die er lekker onder kan. Want Khloé is echt een kauwkleumpje en onder een deken kruipt ze niet ze gaat erop liggen de gekkie. Normaal lag ze altijd bij mij onder deken. Lekker warm voor haar en voor mij[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH] En doordat ze dat nu niet meer kan doen vermoed ik dat ze daardoor een lichte longontsteking heeft opgelopen. Tis gissen natuurlijk maar dat is wel het eerste waar ik dan aan denk

Maandag belde mijn eigen DA op om te vragen hoe het met Khloé ging. Dat vond ik wel heel erg netjes van hem. Dus gelijk even de controle afspraak gemaakt voor morgen ochtend. Alle poezels gaan mee want Athos zijn oren moesten toch nog even gecheckt worden en de nagels van Muisje moeten nodig gesnoeid worden. Dus dat word een hele onderneming en hopelijk zijn de longetjes van Khloé weer oké en de oortjes van Athos ook.

Verder gaat het eigenlijk super met mijn meisje, gisteren heb ik haar nog 1 keer horen kuchen. Dus dat gaat de goede kant op. Ik ben in ieder geval helemaal happy.

Straks voor de laatste keer Athos zijn oren zalven als ik nog wat uit de tube krijg haha

Gisteren weer even de cats meow tevoorschijn getoverd en Muisje vind het nu leuk te vinden. Athos en Khloé zitten er vaak de sukkels

Tis wel een donker filmpje maar ze staan er alle drie in ieder geval op[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]

https://vimeo.com/149125955

En deze is van net, lekker met z'n tweetjes ouwehoeren

https://vimeo.com/149126922
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
When I look into the eyes of my cat, I do not see an animal, I see a living being, I see a friend, I feel a soul

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » wo 16 dec 2015, 11:36

Hoe was de controle van Hebe?
De ontsteking blijkt wel een stuk minder maar nog niet helemaal weg te zijn dus arme Heepje moet nog even aan de antibiotica blijven. Een van de rotte kiezen zit zo diep in haar kaak dat de da m r niet uit gaat krijgen. Baasjes zijn nu maar aan het sparen, dat wordt voor Hebe ook een bezoekje aan de katten-kaakchirurg unsure_sm

rona

Berichtdoor rona » wo 16 dec 2015, 15:00

Wat naar voor Hebe Audrey hopelijk heeft hij er niet al te veel pijn aan.

Jeetje is Athos nu zo gegroeid? Hij lijkt echt veel groter. Duim dat het met beide goed is bij DA en dat muisje weer korte nagels hebt voor je :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Shyla

Athos, Khloé & Muisje

Berichtdoor Shyla » wo 16 dec 2015, 15:08

Arm zieltje[DISAPPOINTED FACE] Ik hoop dat de antibiotica een beetje helpt, want een zeer bekkie is zo vreselijk vervelend!

Athos heb ik vanmorgen even proberen te wegen op m'n mini weegschaal, en wat ik zo vlug zag is hij als hij goed is net over de 2200 gram heen. Nog 700gram te gaan en hij is Khloé voorbij haha Dus hij is in 2 weken vanaf de DA ruim 400 gram aangekomen dus dat beloofd wat Linda

When I look into the eyes of my cat, I do not see an animal, I see a living being, I see a friend, I feel a soul

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 16 dec 2015, 21:41

Wat een super filmpjes en wat een sprong ;)
dat word zeker een onderneming om met z'n alle naar de DA te gaan ,wow wat is Athos goed gegroeid dry_sm

Audrey wat sneu voor Hebe dat doet zeker zeer ,kan me ook voorstellen dat ze daar eerst voor moeten sparen ,Hebe zet hem op dry_sm dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 16 dec 2015, 22:10

Fijn dat het goed gaat en dat hij zo gegroeid is.
Hopelijk alles morgen in orde tijdens de controle.
Groetjes Clem
Afbeelding

Shyla

Berichtdoor Shyla » do 17 dec 2015, 13:22

We zijn weer thuis van ons bezoekje DA. Muisje haar nagels zijn weer gesnoeid met een boel tegenstribbelen. Dus ze kan er weer een paar maandjes tegen[WINKING FACE]

Khloé haar longetjes klonken weer mooi schoon alleen nog wat slijm in haar keeltje. Dus nog een weekje door met tabletjes. Ook was haar temp op 39,5 maar ze zat lekker warm met Athos in de bench met snuggle safe en deken. En ze vind de DA niet leuk dus dat zal voornamelijk stress zijn geweest dat ze iets hoger in temp zit.

Athos zijn oren zagen er toppie uit maar moest nog wel even een paar dagen door zalven.

De DA was zeer tevreden over de kitties en heeft het ook niet meer gehad over enten dus ik ga ervan uit dat voor hem de boodschap wel duidelijk is dat ik het niet wil.

Dus wij zijn natuurlijk blij dat alles goed gaat met onze kids[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

rona

Berichtdoor rona » do 17 dec 2015, 13:35

Super. Blij om te lezen. Hier moeten de nagels ook gesnoeid worden. Wanneer m'n arm weer alles kan ga ik ze allemaal pakken. Gelukkig dat hij niet over de enting is begonnen. Anders had je weer dat gesprek aan gemoeten. Hoe gaat het eten van rauw eigenlijk nu bij khloé

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 17 dec 2015, 20:27

Hoi Hoi
Toppie nieuws dus voor allemaal ,meid de nagels kan je makkelijk zelf knippen ,
Heerlijk dat hij het ook niet meer over de entingen gehad heeft dry_sm
hoop gezeur minder ,,
Groetjes Wil
Afbeelding