Athos, Khloé & Muisje

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Athos, Khloé & Muisje

Berichtdoor Clemmetje » do 17 dec 2015, 20:47

Fijn dat alles in orde was en dat Khloé ook weer bijna de oude is.
Groetjes Clem
Afbeelding

Shyla

Berichtdoor Shyla » do 17 dec 2015, 20:58

Och jee Linda, nog niet echt verbetering met je arm? Vervelend hoor[DISAPPOINTED FACE] Anders die je het heel sneaky als ze liggen te pitten[WINKING FACE]

Khloé eet ineens weer van de dogmeat beefmix[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH][SMILING FACE WITH OPEN MOUTH][SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]
Ik had ook Carnimeat gekregen van Debby om uit te proberen maar dat was helaas niet het succes waar ik op hoopte bij mijn poezels. Geen van allen wou er wat van weten. Maybe bij de volgende lichting die ze gaan produceren. Het vlees ziet er wel mooi uit.

Helaas Wil dit lukt me met geen enkele mogelijkheid bij Muisje dus zit er helaas niets anders op om dit door de DA te laten doen. Vind het echt zo sneu voor haar, want Muisje is echt een mega stress kipje.

Woensdag is hier de dag van de nageltjes en de oortjes. Eerder was dit ook altijd de dag dat Khloé 1 x per 3 weken in bad ging, maar Athos houd Khloé mooi schoon dus het badderen doen we niet meer. Khloé laat nagels knippen wel toe maar Athos moet in coma liggen als ik zijn nagels wil doen anders laat hij het ook niet toe hoor, hij wurmt zich zo weer uit mijn armen datzelfde geld ook voor zijn oren haha.

Ja zo fijn dat hij er niet over begon want ik had echt zo geen zin om het er weer over te hebben. Hij weet hoe ik erover denk en hij zal er wel vrede mee hebben denk ik...

Nu liggen ze lekker in hun eigen slaapzak te snurken[SMILING FACE WITH HEART-SHAPED EYES]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
When I look into the eyes of my cat, I do not see an animal, I see a living being, I see a friend, I feel a soul

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

rona

Berichtdoor rona » vr 18 dec 2015, 10:25

Die oren en nagels. Waneer Athos relaxed was kon ik alles doen. Maar waneer meneer andere plannen had...pffff. Zijn broertje Sky was de makkelijkste. Met de grote net zo. De een is zo gebeurd terwijl de ander in een deken gerold zit. Daarom moet m'n arm beter zijn. Dat gaat maar heel langzaam [CRYING FACE]
Wel handig dat ze elkaar schoonhouden. Hier is babe de poetsmadam. Alleen vind Kactus wel dat ze van zijn oren af moet blijven.
Maar die mandjes zijn super. Zien er erg warm en zacht uit

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 18 dec 2015, 19:28

Hoi Hoi
ja klopt sommige moet je bijna op gaan zitten op iets te doen ;) ik heb het geluk dat de moeilijke helpt Joop me altijd mee ,
oren doe ik bijna altijd alleen ,

Je slaapzakken vind ik echt helemaal geweldig !!!!!helemaal met die voetjes eruit ;)
Mooie foto's van de katten ,ook je haarballetje wat een koppie ;)

Linda wat mega balen dat je arm nog steeds niet over is ,je hebt hem zoveel nodig dus effie's rustig aan gaat niet sad2_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 18 dec 2015, 21:12

Wat een leuke foto met de slaapzakken. Hier vinden ze hem ook te gek.
En Muisje is ook een schatje.
Ik kan de nagels van mijn haarballen ook niet knippen maar dat laat ik zo. Is er een reden om ze te laten knippen?
Groetjes Clem
Afbeelding

Shyla

Athos, Khloé & Muisje

Berichtdoor Shyla » za 19 dec 2015, 11:26

Hahaha het is wat met al onze poezels hun gebruiksaanwijzingen[WINKING FACE]

Ik hoop echt dat je straks weer gewoon je arm kunt gebruiken. Pijn is zo vervelend

Ik had en al 1 maar ja nu Athos er is moest er natuurlijk een twee slaapzak bijkomen omdat hij het ook heerlijk vind om erin te liggen haha. Mooi excuus weer om wat aan te schaffen

Ja snoezig he met die pootjes eruit. Ik ben dol op foto's van poezenteentjes. Zo snoezig

Clem voorheen knipte ik nooit de nagels van mij htk's maar muisje heeft echt zulke vlijmscherpe nagels en kan soms onbedoeld zo mega uit halen. En Khloé en Athos hebben natuurlijk geen vachtje die hun kan beschermen dus vandaar af en toe even haar nagels laten bij knippen.

When I look into the eyes of my cat, I do not see an animal, I see a living being, I see a friend, I feel a soul

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

rona

Berichtdoor rona » za 19 dec 2015, 13:03

Ik heb er al 3 gedaan. Doe het in etappe. M'n arm kan ik steeds een beetje meer gebruiken. Pffff
Hier ook bij sommige mega vlijmscherpe nagels.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Shyla

Berichtdoor Shyla » zo 20 dec 2015, 12:53

Haha goed bezig Linda. Wat fijn dat je arm weer wat meer toelaat[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH] De rest volg vanzelf het tempo doet er niet toe[WINKING FACE]

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 20 dec 2015, 20:56

Fijn Linda dat je arm al wat beter gaat !!!!!!!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Shyla

Athos, Khloé & Muisje

Berichtdoor Shyla » di 22 dec 2015, 14:47

Net weer ff een weegmomentje gedaan met Khloé en Athos. 10 dec woog Khloé net over 2900 gram en Athos zat net over de 2200 gram.

Ik vond Khloé wat zwaarder aanvoelen en ze gaat weer steeds beter vers eten dus was ff nieuwsgierig[WINKING FACE]

Khloé weegt nu 3150 gram en Athos 2390 gram. Dus mama is blij dat Khloé ook weer netjes aan komt[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH][SMILING FACE WITH OPEN MOUTH][SMILING FACE WITH OPEN MOUTH] Athos is en blijft een vreetzakje haha. Hij heeft al echt een hangbuikje maar hij heeft ook nog mega veel huid over om te groeien. Ik denk dat hij echt wel een hele mooie grote kater gaat worden aangezien hij toch gemiddeld ruim 200 gram per week aankomt.

Ik ben ook blij dat ik Khloé niet meer zie kuchen of kokhalzen. Nog twee dagen en dan is haar kuur afgelopen.

Muisje vind het steeds gezelliger worden nu Athos erbij is. Ze daagt ze steeds vaker uit om met haar gekke 5 min mee te doen. Zo leuk om te zien. Maar dan doen de nakies met haar mee maar dan kan ze zelf niet meekomen want ze is gewoon traag en dan blaast ze soms omdat ze dan iets te snel of dichtbij komen. Zij is echt zo funny. Gekke Muisje

Vanmorgen was ik er alweer vroeg uit, rond half 8 en de nakies zijn non stop aan het spelen geweest. Nu heb ik eten voor ze gemaakt dat nog even op kamertemp moet komen gaan ze nu liggen snurken

Afbeelding

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

Terug naar “Sphynx”