Vilten pop

Marthe
Contacteer:

Vilten pop

Berichtdoor Marthe » za 23 apr 2016, 18:22

Na Miaula's overlijden heb ik een vilten sphynx pop van haar besteld. Vandaag ontving ik een mail met foto van het eindresultaat. Ik ben nogal teleurgesteld omdat het, ondanks zoveel foto's en duidelijke beschrijving, in mijn ogen niet lijkt op Miaula. Misschien had/heb ik te hoge verwachtingen, dus ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Zien jullie Miaula erin? In de 2e foto kan ik met enige moeite nog wel wat herkennen, maar op de 1e foto echt niet. Ze lijkt wel een tortie ipv een tabby, met al die oranje verkleuringen op het lijfje.
Ik heb al aan de maakster laten weten dat ik geen herkenning zie en kan mijn geld terug krijgen als ik wil. Dat vind ik echt ontzettend netjes. Ik wil er alleen wel goed over nadenken. Lijkt het echt niet goed, of verwachtte ik te veel door alle mooie en lijkende voorbeelden die ik op Facebook zag?
Ben oprecht benieuwd wat jullie vinden.

Afbeelding

Afbeelding

En even een foto van Miaula
Afbeelding

Audrey

Re: Vilten pop

Berichtdoor Audrey » za 23 apr 2016, 18:34

Ik ben het met je eens. Mooie pop, maar het is niet Miaula.
Vervelend voor jou, maar wel netjes dat ze je geld terug wil betalen.
Nogmaals sterkte met je grote verlies, nog maar zo kort geleden.
Miaula was een heel bijzondere poes.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 23 apr 2016, 19:16

Hoi Marthe
nee dit is niet Miaula en dat ligt niet aan jou ,Miaula heeft een hele lieve uitstraling ,deze kat niet de streepjes boven haar oog ontbreken ,Miaula heeft totaal andere ogen ,het is heel er jammer maar hier haal ik haar met niks uit,dit is niet de bedoeling natuurlijk ,,

Wel super dat je je geld terug krijgt ,.jammer dat het zo gegaan is ,Snuggle was wel heel erg echt
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 23 apr 2016, 19:19

Als je wil kan ik je het verschil met de Snuggle kat laten zien ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » za 23 apr 2016, 19:19

Ze is heel mooi geworden maar lijkt idd niet op miaula.. Ik vind dat de pop heel doordringend kijkt terwijl de originele foto ze zo lief kijkt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

Dalila

Berichtdoor Dalila » za 23 apr 2016, 19:39

Ik mis ook de zachte lieve uitstraling..
Kan je misschien wel iemand aanbevelen die dit ook kan maar dan net iets anders. Zij gebruikt ook andere materialen!
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » za 23 apr 2016, 20:27

Bedankt voor jullie reacties. Ben ergens wel blij om te lezen dat het niet zozeer aan mij ligt. Ik denk dat het ook echt heel veel doet dat de typerende streepjes boven de ogen ontbreken, die tekenden haar kopje altijd enorm. Ik zit gigantisch in dilemma wat te doen en vraag me af of het meer op Miaula zou lijken als ik er zelf op een of andere manier dan 'wenkbrauwen' op zou maken. Ik heb de foto net bewerkt en dit gedaan en dan lijkt het wel iets meer. Het moeilijke zit hem er voor mij in dan, hoewel het niet echt op Miaula lijkt, de pop wel adhv Miaula's voorbeeld gemaakt is. De tekening van de voetkussentjes zijn zoals ze bij haar waren. Het doet dan ook ergens pijn als deze pop bij iemand anders komt te staan. Anderzijds weet ik ook niet of ik 130 euro wil uitgeven aan een pop die gebaseerd is op mijn lieve kat, maar er niet op lijkt zoals ik had gehoopt. In de tussentijd staat de pop al te koop, dat steekt dan ook wel. Misschien dat ik haar vraag of ze nog heel even wil wachten.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 23 apr 2016, 20:27

Ik snap wat je bedoelt Marthe. Jammer.
Groetjes Clem
Afbeelding

Renevo

Berichtdoor Renevo » za 23 apr 2016, 20:34

Ik vind de pop te grijzig uitziet, als die wat bruiner was geweest en het hoofd ook iets meer brons van kleur met inderdaad het wenkbrauwen erbij zou het wel beter was geweest.
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » za 23 apr 2016, 22:14

Kan je haar niet vragen om de kleur en de wenkbrauwen aan te passen?

Terug naar “Sphynx”