Mijn odd eyed kanjers

zenga13

Re: Mijn odd eyed kanjers

Berichtdoor zenga13 » wo 19 jan 2011, 22:59

Nou, eigenlijk hoef je niet zo heel anders met een dove kat om te gaan. Luisteren doen ze hier toch geen van allen... hahahaha.. Nee hoor.. Het enige is natuurlijk dat ze je niet horen als je ze wil corrigeren, dus je moet ze echt even aantikken zodat je hun aandacht hebt. Verder zijn ze veel makkelijker, hebben nergens erg in, dus schrikken ook niet zo snel ergens van. Met oud & nieuw lagen ze gewoon te slapen..

Je merkt eigenlijk niet aan ze dat ze doof zijn als je ze zo op het eerste gezicht ziet. Het rare is ook dat ze altijd weten dat ik in de ruimte ben.. dan kijken ze toch op of om.. zij reageren gewoon sterker op reuk en trillingen. Vind dat echt heel knap.
Afbeelding

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » wo 19 jan 2011, 23:47

O gelukkig je werkt drie dagen, ik vroeg me al af hoe je dat deed lach_sm . Ik denk nu soms al eens wacko_sm en dan ben ik bekaf na een week werken, schoonmaken, boodschappen doen, koken, wandelen met de waf, alles poezies aandacht en dan heb je ook nog eens een sociaal leven. Dan ben ik toch niet helemaal koekoek. Je hebt wel een mooie verzameling Chantal. Ik ben niet een typische sphynxenfan (oke nu dan wel he_sm ) maar ik vond het ooit eens kleine alientjes en ik begon met haarballen. Harige katten vind ik dus zeker ook echt heel erg mooi en ik denk dat ik altijd ook wel een haarbal zal houden. Main Coons vind ik heel erg mooi en ze lijken me ook heel erg lief, en lekker groot. Tja en je hebt er nog veel meer knapperds tussen zitten.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » wo 19 jan 2011, 23:53

O ja en wat wordt nr 21? detective_sm
Groetjes Marjolein

asielkat

Berichtdoor asielkat » do 20 jan 2011, 00:08

petje af hoor Chantal 20 viervoetertjes in huis
maar wel een gezellige drukke boel denk ik
en volop van ze genieten

phoe he 20 katten x poepjes en plasjes in hoeveel bakken, 20 voerbakjes of een paar grote, drinkbakken, krabpalen, speeltjes, phoe he hoeveel voer en grit moet je wel niet sjouwen gasp_sm

en jaja ik ben ook nieuwsgierig naar nr 21

groetjes An

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 20 jan 2011, 09:25

Ik weet wel wie/wat nummer 21 is.
Groetjes Clem
Afbeelding

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » do 20 jan 2011, 10:31

HA en nu weet ik het ook!
Groetjes Marjolein

zenga13

Berichtdoor zenga13 » do 20 jan 2011, 10:52

whistle_sm
Afbeelding

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » do 20 jan 2011, 12:29

lach_sm 20 ..... nou ja het zijn er geen 101 dus geniet ervan wink_sm

Onze overburen hadden ook een witte dove kat, die mocht buiten aan een hele lange looplijn ...... op een gegeven moment was hij toch eens los geraakt en ik zag hem de straat op zijn gemakje over wandelen net voor een grote vrachtwagen ..... mijn hart stond stil!!!!!!! Ik maar zwaaien naar die bestuurder, die remde gelukkig wel af, dan achter die kat aan, maar die hoorde dus niet dat ik hem wou lokken met mijn stem ;-) ..... uiteindelijk toch kunnen vastgrabbelen in de tuin van onze buurman, ik heb hem dan weer naar de buren gebracht en hem weer vastgemaakt aan zijn looplijn...... Dat was toch een akelige moment!
Vorige zomer zag ik hem niet meer voor het raam .... en ook de lijn was weg ...... hij bleek overeden te zijn op hun eigen oprit door de auto van de buurman, "veilig" vast aan zijn tuigje :(

Oh en Chantal ..... als je van 20 naar 21 gaat dan kan er daarna vast nog wel ééntje meer bij, 21 is zo "oneven" whistle_sm
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

zenga13

Berichtdoor zenga13 » do 20 jan 2011, 12:33

Och gut wat sneu! Daarom komen mijn katten geen stap verder dan de grote ren die aan de achterkant aan ons huis vast zit. En dan ook alleen als ik thuis ben.. Moet er niet aan denken dat er iets zou gebeuren...

Hahaha, jij maakt het helemaal mooi.. 22... rofl_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 20 jan 2011, 12:41

Hoi Hoi Chantal
WAUW wat zijn ze allemaal mooi ,en wat zien je Coon's er perfect uit ,niet te geloven ;) Heerlijk he zoveel dieren ,,
Wist ook niet dat je er 20 had ,inderdaad maakt het dan geen bal uit of je er 21 hebt he_sm he_sm

Allemaal toppers ,en een goede reden om gezellig naar huis te gaan ,TOP TOP TOP ,,
en ach als je een x met je katten emmer loopt ,maakt het ook niks uit of het van 20 of van 5 katten is ,
GEZELLIG Chantal ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Langhaar Rassen”