Max, Balou, Catootje en Nói

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Max, Balou, Catootje en Nói

Berichtdoor Wil » do 11 mei 2017, 18:48

Jolanda wat een lieve foto ,en of ze genieten zo saampjes op de bank ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

jzocchi

Re: Max, Balou, Catootje en N

Berichtdoor jzocchi » do 11 mei 2017, 20:35

Ja lief he! Het is echt de juiste beslissing geweest en ook het juiste huisje. Ben heel blij dat Cattery Rex flowers hierin heeft bemiddeld want het is een perfecte match. Zij heeft dit geheel belangeloos gedaan dat noem ik nog een een goede Cattery met de hart voor de poezen op de juiste plaats. De Cattery waar Nói vandaag kwam wilde er niks mee te maken hebben omdat Nói tweedehands was en ik huis plaste 😩. En dat begrijp ik nou niet als fokker wil je toch het beste voor je katten. Het is nog steeds een gemis en vooral in het weekend dat zullen jullie ook met jullie nakies hebben dat je het niet met de gewone katten kan vergelijken. Ze gaan eigenlijk meer naar de kant van een hond toe maar als ik dan weer zo'n foto zie zo relaxt en naast een maatje dat was wat ik voor hem wilde.
Groetjes,
Jolanda, Max, Balou en Catootje

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 11 mei 2017, 20:40

Een super lieve foto en inderdaad HET bewijs dat je de juiste keuze hebt gemaakt. En inderdaad heel fijn dat Cattery Rex Flowers geholpen heeft daar waar de fokker van Noi verzuimt. Ik begrijp dat echte niet.
Ik snap zeker dat je hem mist, ze zijn veel meer aanwezig dan andere rassen.
Er komt vast wel weer eens zo'n bijzonder exemplaar op je pad.
Groetjes Clem
Afbeelding

riddle

Berichtdoor riddle » do 11 mei 2017, 22:42

Wat een mooie foto van Noi en zijn vriendje! En zeker tof van die Cattery dat ze je hielp om een goede thuis te vinden! Is het plassen daar nu over? Het blijft een moeilijke beslissing en je zal hem zeker missen, maar je ziet zelf dat hij gelukkig is, dat is toch een troost hé.
Ann

jzocchi

Berichtdoor jzocchi » do 11 mei 2017, 22:52

Ja dat is zeker een troos Anne. Het plassen is helemaal over en zij heeft hem ook niet meer op speciaal voer. Dus het gaat super goed hij kan het heel goed vinden met haar zoon en haar moeder is ook helemaal verzot op ze en past door de weeks op. Zij zegt ik kom helemaal niet meer aan breiden toe want zodra ik ga zitten komt Nói op mijn schoot. Zij beamen het ook het is een kleine aandachtstrekker hij heeft heel veel aandacht nodig het liefst de hele dag lol_sm en dat maatje scheelt natuurlijk ook. Het is wel fijn om met iemand te spelen die niet meteen in de stress schiet. Ze zijn ook gelukkig aan elkaar gewaagd.
Groetjes,

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 12 mei 2017, 23:11

Jolanda ik kan er met mijn verstand niet bij dat een fokker zo reageert ;( meer dan schandalig

Mega TOP dat de andere Cattery wel voor jullie klaarstond dat zijn de echte dieren liefhebbers ,voor jou moet het zeker een mega goed gevoel geven dat Noi daar niet meer plast en zich daar zo happy voelt ,en alle aandacht krijgt die hij nodig heeft ,

jij kan met een gerust hart zeggen dat je de goede keus hebt gemaakt dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

jzocchi

Berichtdoor jzocchi » di 30 mei 2017, 21:28

Nu heeft Max blaasontsteking. Morgen proberen zijn plasje op te vangen. Hij zit heel vaak op de bak of in de tuin sad1_sm. Pfff denk je er vanaf te zijn. Hij heeft nog nooit blaasontsteking gehad. Zal je altijd zien ik heb net een zak Carocroc lam van 15 kilo besteld lol_sm. Hij zit nog dicht maar even morgen afwachten anders maar proberen te retourneren.
Groetjes,

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 31 mei 2017, 20:34

Jeetje wat vervelend Jolanda.
Het kan ook blaasgruis zijn.
Plasje opvangen is inderdaad het eerste om te doen.
Hopelijk lukt dat snel.
Groetjes Clem
Afbeelding

jzocchi

Berichtdoor jzocchi » wo 31 mei 2017, 20:44

Plasje alsnog niet gelukt omdat hij constant plast wel netjes op de bak of in de tuin. Maar even tussendoor naar de DA gegaan was zo zielig en gisterenavond kwam ik erachter dat hij ook is afgevallen. Bloed is onderzocht en zijn nieren en lever zijn goed alleen was zijn suiker verhoogd hij heeft naar alle waarschijnlijkheid beginnende suiker. Beiden waardes waren hoog als ik het nog goed heb onthouden was hij 5,9 en bij 6,0 moet je spuiten! Hij heeft novacam gehad hopelijk gaat het plassen snel beter. Wat ik wel heel vreemd vond was toen ik vroeg of hij nog terug moest komen voor controle dat dat pas over 3 maanden hoefde!! Wel moet ik zijn gewicht in de gaten houden. Gisterenavond woog hij 4,17 en normaal weeg hij rond de 4,7. Omdat ze bloed hebben geprikt ruikt hij naar alcohol en Balou zit toch tegen hem te grommen en te blazen. Max snapt er helemaal niks van lol_sm
Groetjes,

Audrey

Berichtdoor Audrey » wo 31 mei 2017, 20:58

Kan je hem niet apart zetten totdat hij geplast heeft? En dan met een lege bak erbij met alleen van die plastic korrels erin? Dan kan je zijn plasje opvangen.

Klinkt idd. wel net als de suiker van George toen die begon.. hoop voor jou dat het dat niet is. Aan de andere kant, zelfs als het wel zo is dan nog komt er wel een oplossing.

Pas over 3 maanden terug komen vind ik wel raar zeg.

Sterkte en beterschap!

Terug naar “Korthaar Rassen”