Ik heb een kitten gereserveerd

Biara
Contacteer:

Re: Ik heb een kitten gereserveerd

Berichtdoor Biara » ma 23 apr 2012, 18:22

Heb je geen gegevens om te zoeken op internet naar een nummer? Tegenwoordig is dat wat makkelijker met Google.
Ik heb het net geprobeerd en ook met de telefoongids maar ik krijg steeds te zien dat er geen resultaten zijn.
Ben dus bang dat er het een en ander niet klopt.
Heb net gekeken met de achternaam en alleen hoogvliet en er is er geen persoon met die naam in hoogvliet volgens de telefoongids

moon1970

Berichtdoor moon1970 » ma 23 apr 2012, 18:36

Wat erg voor je Biara sad_sm 3 mailtjes en nog steeds geen antwoord.Je had je er zeker op verheugd om te gaan kijken. Ik hoop dat je de fokker toch nog te spreken krijgt of een reactie op je mailtjes.
Groetjes Monique en knuffel van Rani en Feetje....

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 23 apr 2012, 18:38

Hoi Hoi
Dit is echt giga walgelijk !!!!!!!! als het klopt is dit pure oplichting ;( had je wel foto's gehad ? of mail met goede informatie van het kitten ?

Niet iedere fokker vraagt geld vooruit ,en nooit voor dat je langs geweest bent ,
Als ze niet reageren moet je een klacht bij de politie neerleggen ,en als je het kitten via MP had ook bij marktplaats zelf

Ga me rotduimen dat het wel goed gaat komen ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Biara
Contacteer:

Berichtdoor Biara » ma 23 apr 2012, 18:42

Hoi Hoi
Dit is echt giga walgelijk !!!!!!!! als het klopt is dit pure oplichting ;( had je wel foto's gehad ? of mail met goede informatie van het kitten ?

Niet iedere fokker vraagt geld vooruit ,en nooit voor dat je langs geweest bent ,
Als ze niet reageren moet je een klacht bij de politie neerleggen ,en als je het kitten via MP had ook bij marktplaats zelf

Ga me rotduimen dat het wel goed gaat komen ,
Nee ik heb geen foto's gehad alleen de mededeling dat hij nog beschikbaar was.
En dat hij pas gereserveerd zou zijn als ik dus die 50 euro zou betalen.
En kijken zou dan later gebeuren.
Ben bang dat ik als beginner zeg maar niet goed heb opgelet dus.

Lenny

Berichtdoor Lenny » ma 23 apr 2012, 18:45

Hé wat een nare ervaring, zulke acties zorgen er wel voor dat je gelijk een stuk minder vertrouwen hebt in fokkers!
Ik hoop dat alles goed mag komen en dat het iets onbenulligs was. En ik heb ook geld overgemaakt naar onze fokker hoor, met de voorwaarde dat als we mogen kijken en het klikt van twee kanten, wij het poesje gelijk mee mogen nemen. Dus voor wat hoort wat, in dit geval.

Er zijn wel meer cattery's die vooraf een aanbetaling vragen om er zeker van te zijn dat je interesse hebt in de kittens. Maarja, om dan niets meer van iemand te horen. Balen!

Er is niets wat jij fout hebt gedaan hoor, ik zou hetzelfde hebben gedaan maar het moet wel goed voelen in het contact.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 23 apr 2012, 18:47

Dit is pure oplichting ,Je mag hier bekend maken wie het is niet dat nog meer mensen daar in trappen

Hoe wist je dan dat hij te koop was ,Ik zie dat je al 111 berichten gepost hebt ,meid had het gevraagd hier ,dan had iedereen je kunnen waarschuwen ,
dit is diep triest ;(
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Nancy

Berichtdoor Nancy » ma 23 apr 2012, 18:52

oei oei oei ik hoop dat dit hier goed afloopt surprised_sm
hoop het zo voor je , wat kunnen ze toch gemeen zijn mensen! ppfff hoop dat het iets anders is waarom je fokker niet mailt , we duimen hier met je mee
gr nancy
Afbeelding

Biara
Contacteer:

Berichtdoor Biara » ma 23 apr 2012, 18:55

Had de advertentie gevonden via MP en het leek een normale advertentie.
Geen raar nederlands zeg maar.
Ik probeer nog een keertje met een mail of ik een reactie krijg en anders meld ik het bij MP

zenga13

Berichtdoor zenga13 » ma 23 apr 2012, 18:56

Shit meid, ik denk dat je erin getrapt bent.. Als iemand mij vraagt om alvast 50 euro te betalen omdat ze anders het katje niet vasthouden tot ik kom kijken, dan hoef ik het katje al niet eens. Ik heb tot op heden altijd pas aanbetaald als ik er was en het van beide kanten klikte. Een serieuze fokker wil ook niet eens verkopen zonder de toekomstige eigenaren eerst te ontmoeten.

Heb je misschien een ip adres uit de mail, dan kan ik ff kijken wat ik kan vinden. En het mailaders, misschien kan ik daar wat op vinden.

Marktplaats doet hier overigens niets mee, die zijn geen partij hierin..
Afbeelding

Lenny

Berichtdoor Lenny » ma 23 apr 2012, 19:15

Ik vind het lastig, er staat wel netjes je naam bij de advertentie, al geeft dat geen garantie. Maar dan lijkt het me niet iemand die van alle geinteresseerde 50 euro vraagt en er dan mee op vakantie gaat?

Altijd zo balen dat mensen zo gesloten zijn via de mail. Misschien een tip om voortaan iemand eerst te bellen o.i.d. zodat het iets persoonlijker word. Of langs gaan natuurlijk, maar daar heb je nu al mee geleerd. Succes!
Afbeelding

Terug naar “Korthaar Rassen”