vraagje

Elfonia

vraagje

Berichtdoor Elfonia » ma 12 sep 2011, 17:59

Ik kwam onlangs het bestan te weten van een bambino kat en ook een naaktkat met foldoren (ik ben de naam vergeten).

Op het eerste zicht had ik iets van ohnee... surprised_sm Wéér een nieuwe variant.
Ik heb echt moeite met die nieuwe varianten die me niet "gezond" lijken.

Dus daarom dat ik hier even raad kom vragen: welke beperkingen hebben bambino's en andere?

Kunnen zij een normaal leven leiden met kortere pootjes? Kunnen zij net als een andere kat normaal springen, lopen enz?

Ik hoop dat ik door eerlijke ervaringen van eigenaars iets meer te weten kom hierover. w4

Ramses

Re: vraagje

Berichtdoor Ramses » ma 12 sep 2011, 18:37

kijk en luister eens naar dit filmpje en je zal antwoorden vinden

http://youtu.be/TftnytODKZ0
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 12 sep 2011, 19:59

Hoi Hoi
ha ha wat jij vraagt dacht ik altijd ,maar ik wilde toch een Bambino ,het heeft 5 jaar geduurd voor we eindelijk de knoop doorgehakt hadden

Wel hadden we tegen elkaar gezegd ,wat een ander wel normaal vind voor een kat ,hoeft voor ons niet zo te wezen ,we nemen hem ,kan hij een normaal leven krijgen ,
bedoel daar mee ,rennen hollen vliegen in de krabpaal ,gewoon net wat andere katten kunnen ,dan gaan we er mee fokken ,

Nou ik kan je vertellen ,hij is HELEMAAL normaal ,hij rent vliegt klimt springt overal op en in ,ja alleen zijn pootjes zijn korten ,Hij gaat via de vuilnisbak op de aanrecht (dat hij nog binnen zat )
Hij springt normaal op een stoel ,Wel moet je opletten ,ze proberen de hele korte nu te gaan fokken ,dat is niet normaal ,die hebben ook een als je een foto ziet ,grote knik achter hun nek ,

Er zijn hier al een paar mensen van het forum geweest die Chevy gezien hebben ,die kunnen beamen ,dat er niks raars aan hem is ,of zieligs ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Elfonia

Berichtdoor Elfonia » ma 12 sep 2011, 20:30

kijk en luister eens naar dit filmpje en je zal antwoorden vinden

http://youtu.be/TftnytODKZ0

Bedankt voor de link! Beelden zeggen inderdaad meer dan woorden great_sm

Ik was helemaal verrast ze te zien springen c6

@ Wil: die extremen, daar heb je overschot van gelijk in. Ik ben alleen bezorgd in hoeverre de fokkers van deze variant tot het uiterste willen gaan. Deze hebben volgens mij wel degelijk grote beperkingen en ik zou het heel erg vinden mocht er hierop geen oogje in het zeil gehouden worden.

asielkat

Berichtdoor asielkat » ma 12 sep 2011, 20:33

Chevy heeft mijn hart gestole
heb nog geprobeerd toen we Proud gingen ophalen Shevy ook mee te nemen maar helaas
we werden gecontroleerd
maar als je ze eenmaal in het echt hebt gezien ben je verkocht

ik moet nog altijd denken aan toen ik hier op het forum kwam
om de 12 asielkatten te herplaatsen en nee ik wilde geen kat
en ja hoor nu dus besmet met Sphynxen
en kom en wil er niet meer vanaf
wilde er zelfs zondag nog 1 kopen maar ja sta al op de Bambinolijst en of we 5 jaar moeten wachten
we zullen zien maar dan wordt het wel beloond yahoo_sm

groetjes An

Terug naar “Bambino Cats”