graag wil ik jullie aan Chevy voorstellen

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: graag wil ik jullie aan Chevy voorstellen

Berichtdoor Wil » vr 09 apr 2010, 18:49

Hallo Louise
Zal Wil zelf maar antwoorden))))

Meidje toch waar maak jij je zo druk om ??
Waar val ik de Bambino in godsnaam aan ?? hoezo er deugd niks van ??? helaas zijn dit jou woorden ,
Als je nu een zo dapper was normaal te proberen om over iets te praten wat jou dwars zit ,om te zeggen wat er nu echt aan de hand is ,Ik heb het je al zo vaak gevraagd ,maar nog nooit een antwoord gekregen ,
,dan hoefde je dit soort achterlijke uitvallen niet te doen ,

Wij zijn stapel gek op Chevy ,het is een heerlijk ventje met een gouden karakter ,
Ik wist trouwens niet ,dat jij Bambino's had met beide ouders getest ,we hebben 2 broers van elkaar ,Dat zou even toppie wezen ,,
Want ze waren er verleden jaar nog niet ,en de jaren daarvoor ook niet ,
Iedereen weet dat Chevy maar 1 ouder getest heeft ,Zit jij daar ook niet mee ?
ZEKER moeten de mensen die hier een kitten kopen vragen naar de testen van de ouders ,ZEKER moeten de mensen hier kopie stamboom vragen om te kijken hoe dat eruit ziet ,je bent nu toch weer 1 stap verder ?
Moeten we niet altijd ergens beginnen ??? Ik in ieder geval wel ,
Ik heb een giga sterkte moederlijn die ik ertegen kan zetten ,veel geteste op oudere leeftijd ,ja zo wil ik ermee beginnen ,en jij ???????

Kan jij na je 2 de nestje wat je hebt ,al zeggen dat ze sterker zijn dan de Sphynxen ,nou dat vind ik giga knap ,Hoeveel heb je er al op de wereld gezet ,hoe oud zijn ze al ?hoelang zijn we bezig geweest voordat er iemand doorhad wat HCM was ???in de Sphynx ,
Wilde je vertellen ,dat dat van de ruggen niet waar was ?? Als je met levende dieren fokt Louise ,moet je je huiswerk maken ,In ieder geval proberen ,om het zo goed mogelijk te doen toch ,daar ben ik mee bezig ,ik zit op de lijsten daarvan ,om op de hoogte te blijven ,

Is er 1 woord gelogen ,dat ze geen stamboom krijgen ?? is er 1 woord niet waar van ,dat het Eigelijk F1 outcross is
Ieder redelijk nadenkend mens moet dit toch snappen ,We hebben het er zo vaak over gehad Louise ,dat als we ze erkend wilde krijgen , ,we met ze moesten gaan Showen ,weet je nog ,jij en ik ,om ze zo erkend te kunnen krijgen ,Net als jarennnnn geleden met de Sphynxen ,Wat is daar vreemd aan ?????het is een nieuw ras ,
We weten nog niet eens hoe ze er uit moeten gaan zien voor de mensen die willen showen ,Ze zijn in de USA nog bezig om uit te zoeken onder WAT ze geshowd moeten worden ,

Lieve vroeg dingen over de Bambino Lieve is iemand die showt ,mag ik dan van jou geen antwoord geven ?
je zegt zelf dat je hier niks aan dat Tica stamboom hebt hier ,

Louise kan je je nog herinderen ,dat ik gelijk met jou Chanel voor een kitten keek ,Jij hebt nog gemaild voor mij ,maar dat mijn auto giga veel kosten kreeg ,dat het daarom niet doorging ,

Dat ik jou belde ,er komt gelijk met mijn kater nog 1 naar Nederland naar een Louise ,ben jij dat ,dat je eerst nee zij ,en later in het gesprek ja dat je dat wel was ,,

Wat is er moeilijk aan dat ik niet de enige met een Bambino ben ?? Ik ga voor de Sphynxen al 20 jaar dat blijft zo ,,de Bambinofok is voor mij bijzaak ,maar probeer het wel zo goed mogelijk te doen ,,Mijn hoop ,om dit goed op poten te zetten ,is al lang vervlogen Louise ,
Ze worden binnen zeer korte tijd de markt op gegooid ,fok maar raak !!!!!iedereen ,we zien wel waar het schip strand ,iedere gek die er de ballen verstand niet van heeft gaat ze gebruiken ,ze willen er ook geen verstand van hebben ,je doet gewoon een poes op een kater klaar ,als het maar geld opbrengt ;(( het jonge ras is naar zijn klote voor het 1 poot aan de grond heeft gekregen ,
Triest heel diep triest ,.helaas het is niet anders ,
heel fijn weekend meid Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » vr 09 apr 2010, 19:58

Hai Louisse, even off topic.
Ik zie op je site dat je een nestje van vier kittens hebt liggen van je bambino poesje Chanel en sphynx kater Bill, gefeliciteerd.
Omdat ik altijd geinteresseerd ben in alle rassen en vind dat als ik iets niet snap het gewoon moet vragen, heb ik een vraag aan jou over je nestje. Jij hebt drie kittens bambino's shortleg en een kitten bambino longleg. Bambinos hebben toch altijd korte pootjes/shortleg? Wat bedoel jij met longleg kitten, wat voor pootje heeft die? Of is dat een sphynx?
Thanks voor je antwoord.
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » vr 09 apr 2010, 20:26

Hai Tanja.
Ja de longleg ziet er uit als de gewone sphynx maar het blijft altijd een Bambino
vandaar dat men dan zegt Bambino met shortlegs of Bambino met longlegs.
Deze moet dan wel weer door een shortleg gedekt
anders komen er geen korte pootjes want de lange poten overheersen.
Zo heb ik mij tenminste voor laten lichten .
Louise
Bedankt voor je uitleg, weer wat geleerd.
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

lotteb86

Berichtdoor lotteb86 » vr 09 apr 2010, 22:58

d1
Groetjes Lotte.

isolde

Berichtdoor isolde » vr 09 apr 2010, 23:55

d1
Lotte,mag ik vragen wat je hiermee bedoeld?
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 10 apr 2010, 08:59

d1
Waarschijnlijk kan Lotte het allemaal een niet meer volgen. ;)
Groetjes Clem
Afbeelding

lotteb86

Berichtdoor lotteb86 » za 10 apr 2010, 09:18

d1
Waarschijnlijk kan Lotte het allemaal een niet meer volgen. ;)

inderdaad!! ik volg dit niet meer....Ik dacht dat dit een forum was over het wel en wee van de sphynx.(en hier
natuurlijk ook de bambino) elkaar mooie verhalen vertellen, info uitwisselen en dingen leren. lezen over hoe fantastich dit ras is en hoe we (de fokkers dan) dit ras kunnen, hoe zeg ik dat, kunnen helpen aan een goede toekomst en het ras beter/sterker maken.
Maar die meningen over hoe zijn duidelijk verdeeld. Dat vind ik heel jammer. door veel stukken te lezen op het net
lees ik tot mijn schrik dat er veelal belang is in geld en roem, niet in de lijnen beter maken en het ras beter maken. dat
doet mij pijn om te lezen dat sommige mensen de kat niet op 1 zetten, ongelooflijk......
nu even weer on topic. Het is natuurlijk altijd zo dat je van mening kunt verschillen, maar kan dat niet op een normale manier verteld/besproken worden dan door zo in de aanval te gaan Louise?word hier sprakeloos van, vandaar mijn poppetje....
d1
Groetjes Lotte.

Babsiej

Berichtdoor Babsiej » za 10 apr 2010, 15:31

Poeh en dan de kater Bill gebruiken waarvan de vader HCM positief is getest ....

bucked_naked
Contacteer:

Berichtdoor bucked_naked » za 10 apr 2010, 15:45

oohh will,keischattig mannetje heb je daar!!
Heb je nog foto's van hem???
Leuk zeg...
Ikzelf ben toch nog meer voor mijn lang potige schatjes hoor D5
Kendra

Voor sommige mensen zijn alle katten hetzelfde.Maar een echte kattenliefhebber vindt elke kat absoluut uniek in zijn soort.
Afbeelding

Babsiej

Berichtdoor Babsiej » za 10 apr 2010, 21:26

Helaas....

Ja die gaat 99% zeker niet ingezet worden voor de fok, het risico is te groot. Ook de reden natuurlijk waarom ze nog niet wordt gedekt, al is ze een jaar ;) Ze zal in augustus wel zekerheidshalve getest worden, maar nee, het is zonde, mooi poesje maar een nestje zit er niet in.

Was hij toen al positief getest had ik Bill never nooit niet gebruikt. Helaas is het nu niet anders.

En positief is positief... Denk zeker niet dat dit ten goede komt aan het ras...

Terug naar “Bambino Cats”