Winni Wanna

marisser

Re: Winni Wanna

Berichtdoor marisser » zo 12 jul 2015, 21:58

Wat is ze geweldig he!!!
Ik vind het zo leuk voor je clem je hebt een geweldige kort voetjes erbij!!

SinjaDV

Berichtdoor SinjaDV » do 16 jul 2015, 21:47

Gefeliciteerd Clem!!!! Xxxxxxx

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Winni Wanna

Berichtdoor Clemmetje » ma 27 jul 2015, 11:09

Afgelopen zaterdag stond de afspraak gepland om Winni op te halen.
Een heel dubbel gevoel omdat DjiDji diezelfde ochtend begraven werd.
We hebben het toch door laten gaan omdat ik de komende twee weken verplicht vrij ben is dit gewoon hét moment om het te doen.

Het bezoek aan Wil en Joop gaf gelukkig afleiding en de kleintjes van Yammi wilden allemaal wel mee in het draagmandje van Winni.
Onderweg naar huis heeft ze zich voorbeeldig gedragen en merendeels lekker geslapen.
Thuis hebben we haar in de kamer gezet en ze kwamen allemaal even ruiken onder luid gebrom van Winni.
's Avonds hebben we haar mee naar boven genomen en heeft ze heerlijk op bed liggen tuttelen en slapen.

De volgende ochtend weer mee naar beneden en toen wilde ze het liefste bij mij blijven. Tegen iedereen werd nog geblazen en gebromd.
Tegen het einde van de dag werd ze wat losser en ging wat meer rondkijken en wat rennen.

Vanmorgen is ze al een stuk vrijer en heeft ze al zonder te brommen met een aantal geneusd. Averell is heel lief en ook Navajo is natuurlijk de goedzak zelf.

Precious en Gandalf zijn een beetje blazerig inmiddels naar haar maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit goedkomt.
Ze moet ook nog leren het kattenluik te gebruiken maar dat zal ook vast el goed gaan komen.

Het is heel leuk om zo'n klein verwaand prinsesje erbij te hebben die heel goed weet wat ze wel en niet wil.

Wil en Joop bedankt!!!

Afbeelding

Afbeelding
Groetjes Clem
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » ma 27 jul 2015, 11:44

Averell is heel lief
wub_sm wub_sm wub_sm Averell is geweldig!!!

Wat een boel tegenstrijdige emoties voor jullie, en zo dicht op elkaar...

Lieve lieve DjiDji wat wordt je gemist ster_sm

Sterkte voor jullie en heel veel geluk met jullie nieuwe kleine monstertje Winnie de Poes wub_sm die kop van haar, je ziet het woord "Dondersteen" gewoon met grote hoofdletters erop staan laugh_sm laugh_sm

marisser

Berichtdoor marisser » ma 27 jul 2015, 13:01

Ja dat is idd erg dubbel maar kan ook goed begrijpen dat jullie de kleine meid wilde halen zeker nu je vakantie hebt.
En wat is het een heerlijke meid he!!
Ik heb haar ook al een paar keer mogen ontmoeten echt zo lief en leuk!!
Gelukkig gaat het al redelijk met de rest en ja het moet toch wennen aan elkaar.
Clem geniet van haar dat zou dji dji ook willen dat jij geniet.
En kan niet wachten op de eerste foto's met jou kanjers!!

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » ma 27 jul 2015, 13:04

Clem dit is echt geweldig nieuws , Winni Wanna het mooie kaboutermeisje is bij jullie komen wonen , dit gaat
jullie zo enorm deugd doen na de moeilijke periode .Ze is zo mooi en ze ziet er ook zo lief en tegelijkertijd ondeugend uit.
Wil en Joop die zullen enorm blij zijn met haar nieuwe thuis !!!!Ik ben blij in jullie plaats .Ik ga het vlug tegen Youyou haar halfbroertje vertellen ohmy_sm cheerleader_sm
Groetjes Hildeke

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » ma 27 jul 2015, 18:36

Och Clem, ik had het helemaal niet meegekregen van DjiDji .....oh, wat voel ik me nu even "slecht "
Heel veel sterkte met dit grote verlies en wat een hartverwarmend meisje heeft haar intreden mogen doen bij jullie familie.

Natuurlijk kan je de een niet met de ander vergelijken, en rouwen zal je ondanks deze spring in het veld gewoon moeten doen, maar het lijkt allemaal wel "voorbestemd "geweest denk ik dan ook altijd weer.
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 27 jul 2015, 18:46

Hoi Clem en Frank
Onwijs veel plezier met de dame oftewel DAME ,ze voelt ze zich ook ze is iets meer dan een gewone naaktloper en dat laat ze merken ;)
Soms al blikken konden doden had ik geen kat meer over gehad hier ;)) ze kan krankzinnig doen net als de andere kittens ,maar heel boos worden als ze geen zin heeft ;) dat straalt ze dan ook uit,
Geniet van deze kleine meid !!!!!! ik hoop door haar juist in deze tijd dat ze een beetje vreugde en afleiding gaat geven ,,
Clem het heeft gewoon zo moeten wezen ,de afspraak stond al langer en nu heb je vakantie de mooiste tijd om een kitten te laten wennen ,,

DjiDji heeft vast een grote glimlach om zijn mond als hij haar ziet vanaf boven ,,,,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » ma 27 jul 2015, 19:04

De timing had inderdaad eigenlijk niet slechter gekund: leven en dood zo dicht bij elkaar. Winni Wanna is zo te zien wel een heerlijke dame. Wat fijn dat het tot dusver goed gaat met deze dame. Het neemt het verdriet van DjiDji niet weg, maar zo'n klein huppelend beestje in huis geeft wel een goede afleiding.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Winni Wanna

Berichtdoor Clemmetje » di 28 jul 2015, 13:28

Zo lag ze vanmorgen heerlijk te slapen bij me nadat ze een hele tijd met Batman had gespeeld.
ImageUploadedByTapatalk1438082830.847295.jpg
ImageUploadedByTapatalk1438082830.847295.jpg (35.33 KiB) 1097 keer bekeken
Het gaat hoe langer hoe beter.
Bijlagen
ImageUploadedByTapatalk1438082857.246628.jpg
ImageUploadedByTapatalk1438082857.246628.jpg (205.48 KiB) 1097 keer bekeken
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Bambino Cats”