Bambino's en kattenshows

Dutchdelite

Bambino's en kattenshows

Berichtdoor Dutchdelite » wo 30 sep 2015, 12:45

Hoi,

Ik weet dat de Bambino nog een experimenteel ras is, maar zijn hier mensen die ze wel al mee naar shows nemen ?
Of die Bambino's fokken en met Sphynxen naar shows gaan ?
Zoja welke show sta je binnenkort ?

Ik ging zelf altijd met mijn Ragdoll en Scottish Fold naar shows, mijn Ragdoll is al een tijdje overleden (>7jr), helaas nooit met haar kunnen fokken.

Ik mis het wel hoor, de shows, was toch altijd wel leuk en gezellig. Ik heb nu alleen nog maar gesloten katten, wie weet als de jongste een jaar of 10-12 is, dat ik het wil gaan oppakken, wek ras weet ik nog niet.

Maar ik heb dus Sphynxen alleen gezien en nooit vast gehouden.
Ik zou graag eens op een show een Bambino willen azien en vasthouden en/of een Sphynx.

Wie gaat er binnenkort naar een show in de buurt van Rotterdam of Utrecht ?
Groetjes Dutchdelite
byebye_sm

Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Bambino's en kattenshows

Berichtdoor Clemmetje » wo 30 sep 2015, 14:22

Ik show niet meer maar je bent sowieso welkom om een keer zowel de bambino als de sphynx te komen bewonderen en ervaren.
Ik denk dat je met een bambino naar een TICA show moet v
Groetjes Clem
Afbeelding

Aukje79

Berichtdoor Aukje79 » wo 30 sep 2015, 15:55

Cats en Tulips heeft 31 oktober en 1 november een show in Hellevoetsluis. Dit is een TICA vereniging. Ik weet natuurlijk niet of daar bambino's te zien zijn.

Ik ga zelf met een van mijn Sphynxen op 1 november naar een show in Oss. Dit is van een onafhankelijke vereniging dus hier komen geen bambino's. Als je het leuk vindt ben je uiteraard van harte welkom om te komen kijken en knuffelen!

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 30 sep 2015, 18:57

HEEE wat super ,daar komen wel Bambino's Aukje daar kun je ook Sphynxen zien ,Aukje wat lief dat je dat aanbied dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Dutchdelite

Berichtdoor Dutchdelite » wo 30 sep 2015, 21:01

Hoi,

Het lijkt me super om eens bij iemand langs te komen, ik ga daar zeker nog op terug komen.

Ik ben zo zwaar verliefd geworden op Bambino's....
ik kan niet wachten tot ik er eentje heb, moet alleen nog even sparen sad1_sm
En nesten zijn er erg weinig merk ik.

Hoewel Elisa (hier ook op het forum actief) wat leuke plannen heef tmet o.a. odd-eyed Bambino's.

Ik zou zelf graag een zwart/blauwe willen hebben of een point.
Maar ik liet er eentje zien op een foto en mijn jongste dochter vond die een beetje eng (jules op andere topic)
Als we er zo eentje zouden nemen mocht die niet op haar slaapkamer komen merry_sm

Maar goed een odd-eyes witte vond ze super leuk en lief en die mocht dat dan wil wel.
Dus hoewel een witte niet mijn voorkeur heeft, moet ik ook een beetje rekening houden met de kids.
en als je zo'n kleintje vast heb, maakt een kleur denk ik ook niet meer uit, als het maar zo'n lekker kroelkippie is (zoals ik knuffeldieren altijd noem)

@ Wil, op welke show verwacht je Bambino's ?

Mijn man wil ook graag eens naar een show (hij is er nog nooit geweest, kende mij toen nog niet lol_sm )
Groetjes Dutchdelite
byebye_sm

Afbeelding

Renevo

Berichtdoor Renevo » wo 30 sep 2015, 23:14

Ik show zelf onder Fife, en daar zien wij nooit Bambinos. Wel vele sphynxe. Ik show dit weekeknd op de zondag met twee sphynxe in Boxtel. Op 24 Okt in zweden en als het goed is 15 Nov in nieuwegein met 4 katten. Je ben altijd welkom. Jinx is gek op knuffels.
Afbeelding

yael

Berichtdoor yael » do 01 okt 2015, 04:33

Hallo
Wij hebben een zwarte bambino en een levkoy en vier sphynxen
We wonen in Almere en bent van harte welkom

Terug naar “Bambino Cats”