Wat ben jij smerig!

nonalize

Re: Wat ben jij smerig!

Berichtdoor nonalize » zo 02 jan 2011, 14:33

Wat een schatjes zeg!
Groetjes Elize

zoeperzazke

Berichtdoor zoeperzazke » zo 02 jan 2011, 22:02

Spot doet het uitstekend op de Carocat! Lief dat jullie het vragen. het voer bevalt goed en de ontlasting is normaal, al schep ik me suf: je merkt duidelijk dat ze van een graanvrij voer meer verteren (en dus minder ontlasting hebben) dan met een 'gewoon' voer. Maar dat alle drie de katten normale bakprestaties hebben is natuurlijk super t4

Verder groeit hij goed, en is het een echte boef. Hij is hééél erg op ons gericht, het enige jammere is dat hij graag hard bijt bij het spelen. We krijgen hem dat niet afgeleerd, maargoed, misschien wordt dat nog minder als hij ouder wordt. Hij is heel ondeugend, en ik ben blij dat we geen kerstboom gezet hebben ditkeer haha ;) Daar was weinig van overgebleven denk ik!

Over een weekje gaan we op vakantie en zoals altijd neem ik de katjes mee. Het is anderhalf uur in de auto, dat is minder leuk, maar tot op heden goed bevallen en met Spot kan ik me al helemáál niet voorstellen dat ik hem alleen moet laten. We zijn ook een hele week weg, dus dat is ook nog wel de moeite. Hoop dat het reizen en vakantievieren goed gaat bevallen!

(ik zal nog even een topicje met nieuwe foto's openen voor Spot!)
Laatst gewijzigd door zoeperzazke op zo 02 jan 2011, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
In blijde afwachting van Pip!

wendy

Berichtdoor wendy » zo 02 jan 2011, 22:13

wat lief zijn ze voor mekaar ....

Tomte

Berichtdoor Tomte » ma 03 jan 2011, 00:28

Wat een leuke foto's :)
Afbeelding

Terug naar “HTK / kruizingen”