Meet Navii

Ramses

Re: Meet Navii

Berichtdoor Ramses » ma 26 sep 2011, 06:43

Ooooo wat is ze mooi , ben eens benieuwd wat ze van al dat bloot denk bij jou thuis lach_sm
Afbeelding

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » ma 26 sep 2011, 08:50

Ja ze is leuk hé :D

Inmiddels hebben we de eerste nacht erop zitten met haar.......
Toen wij gingen slapen rond een uur of één, lag ze al opgekruld te slapen op het voeteneinde bij de dochter (dus die heel happy) ....... blijkbaar heeft ze flink over en weer gebanjerd tussen de bedjes om zich te laten aaien en te spelen ;)

Om 3u maauw, maauw ..... was ze de weg blijkbaar kwijt en liep ze wat verloren rond onder het bed in de kinderkamer.
Dan heb ik haar maar op de kattenbak gezet, waar ze ons meteen klaarwakker maakte door een oneindige stank produceren: verdomme zeg, wie zegt dat Sphynxen stinken moet eens komen ruiken als die haarbal meid op de bak gaat D15 ........... Misschien toch maar even laten nakijken wat er achteraan uitkomt want het is ook niet vast van vorm ;)
Daarna vond ze dat het tijd was om te spelen, waarna ze onze voeten beurtelings aanviel etc..... (straks toch maar nageltjes knippen ;) ) ........ Nog wat brokjes gegeten en dan ging ze zich heel lief opkrullen in Patrick zijn armen D10

De verlegenheid is dus al over :D
Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden zo een haarbal in huis.
De stofzuiger staat al klaar en ik heb inmiddels een tweede Dyson besteld: 't zal nodig zijn s10
Om de één of andere reden wist ik dat jij het geweldig zou vinden Tanja whistle_sm (heeft het haar er iets mee te maken: want het type kan het niet zijn)
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

Nancy

Berichtdoor Nancy » ma 26 sep 2011, 09:30

Afbeelding
Navii op dit leuke forum, van jou gaan we veel fotokes krijgen he_sm

ooh wat een schatteke D10
gr nancy
Afbeelding

Tomte

Berichtdoor Tomte » ma 26 sep 2011, 09:40

Wat een prachtig meiske, veel geluk met haar!
Afbeelding

lies

Berichtdoor lies » ma 26 sep 2011, 09:45

wat een mooie kitten wat zien ze toch altijd vertederend uit he een hoge knuffel factor

maria

Berichtdoor maria » ma 26 sep 2011, 10:22

Oh ze is mooi zeg...!! gefeliciteerd hoor..en heerlijk dat ze zich al thuis voelt..

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » ma 26 sep 2011, 14:47

Ja ze is leuk hé :D

Inmiddels hebben we de eerste nacht erop zitten met haar.......
Toen wij gingen slapen rond een uur of één, lag ze al opgekruld te slapen op het voeteneinde bij de dochter (dus die heel happy) ....... blijkbaar heeft ze flink over en weer gebanjerd tussen de bedjes om zich te laten aaien en te spelen ;)

Om 3u maauw, maauw ..... was ze de weg blijkbaar kwijt en liep ze wat verloren rond onder het bed in de kinderkamer.
Dan heb ik haar maar op de kattenbak gezet, waar ze ons meteen klaarwakker maakte door een oneindige stank produceren: verdomme zeg, wie zegt dat Sphynxen stinken moet eens komen ruiken als die haarbal meid op de bak gaat D15 ........... Misschien toch maar even laten nakijken wat er achteraan uitkomt want het is ook niet vast van vorm ;)
Daarna vond ze dat het tijd was om te spelen, waarna ze onze voeten beurtelings aanviel etc..... (straks toch maar nageltjes knippen ;) ) ........ Nog wat brokjes gegeten en dan ging ze zich heel lief opkrullen in Patrick zijn armen D10

De verlegenheid is dus al over :D
Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden zo een haarbal in huis.
De stofzuiger staat al klaar en ik heb inmiddels een tweede Dyson besteld: 't zal nodig zijn s10
Om de één of andere reden wist ik dat jij het geweldig zou vinden Tanja whistle_sm (heeft het haar er iets mee te maken: want het type kan het niet zijn)
Nou zo te lezen weet ze jullie al aardig om haar pootje te draaien. Bij de kinderen in bed spelen, bij je man in zijn armen slapen en jou bezig houden met de kattenbak verschonen...
En inderdaad Wendy ik val nu eenmaal op haar.
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

bloterikfan

Berichtdoor bloterikfan » ma 26 sep 2011, 15:02

oooo D10 ze is om te kiss2_sm wat een mooierd, gefeliciteerd
je dag is nooit zonder een lach met een bullterrier in huis.

groetjes petra

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » ma 26 sep 2011, 16:26

Wat een leukie Wendy gefeliciteerd! Spannende tijden dus in huize Anunaki clapping_sm ennuh dat stofzuigen gaat wel meevallen hoor lach_sm
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

geertje

Berichtdoor geertje » ma 26 sep 2011, 18:16

Wat een schatje, mooie pels.... mosking_sm
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Terug naar “HTK / kruizingen”