Mijn HTK's

*bonnie*

Re: Mijn HTK's

Berichtdoor *bonnie* » wo 03 dec 2014, 22:37

De laatste weken ben ik weer de deur aant platlopen bij de dierenarts, dit keer met mijn honden (één met een leverprobleem, één met een goedaardig gezwelletje en één met een knieprobleem) Helaas vorige week ook met mijn senior Cleopatra naar de dierenarts geweest.
Ze was de laatste tijd heel chagrijnig terwijl het anders zo'n superlieve, vrolijke en sociale kat is. Toen ze mij uit het niks 3 keer op één dag is komen bijten gingen er bij mij alarmbellen rinkelen. Helaas niet zo'n leuke diagnose : artrose.
Dat verklaard natuurlijk waarom ze de laatste tijd humeurig was en waarom ze mij kwam bijten (dat is gelukkig maar één keer gebeurd)
Ze krijgt nu medicatie en ik hoop dat ze het beter gaat doen , zoniet gaan ze nog wat verdere onderzoeken doen.
Afbeelding

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » wo 03 dec 2014, 23:28

Och toch......hopelijk kan ze nog een tijdje vooruit als de medicatie aanslaat.
Misschien moet je voor haar dan een extra beschutte en warme slaapplaats creëren??
Beterschap voor deze oude dame.
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 04 dec 2014, 20:17

Hoi Bonnie
dit zijn altijd hele nare berichten ;( krijgt ze nu pijn stillers ? of ? soms lijkt het wel of alle dingen tegelijk komen ;(
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » do 04 dec 2014, 20:39

Ja pijnstilling/ontstekingsremmer en een supplement voor gewrichten.

Vandaag was ze helemaal in haar nopjes zoals voordien, niet humeurig maar lekker ontspannen, ze heeft gelijk een gek rondgerend , de krabpaal tot boven beklommen, in en uit de kattentunnel om dan met een verse valeriaanknuffel heerlijk te eindigen in haar mandje .... ik heb dus de indruk dat de medicatie aanslaat.
Na het weekend moet ik afbouwen naar de helft van de dosis en zo blijven geven en kijken of het verder goed blijft gaan.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 04 dec 2014, 21:38

Hoi Bonnie dat is zeker meer dan SUPER nieuws YESS we gaan mega hard duimen dat ze heel veel van deze dagen krijgt ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 05 dec 2014, 21:15

Balen dat ze artrose heeft maar gelukkig lijken de medicijnen aan te slaan.
Hopelijk blijft dit zo.
Groetjes Clem
Afbeelding

Liannec1987

Berichtdoor Liannec1987 » di 09 dec 2014, 18:14

Stuk voor stuk prachtige katten! Vooral Tineke en Garfield vind ik erg leuk. Hihi en Dolph, wat een stoere bink zeg!
Afbeelding

Yaella

Berichtdoor Yaella » za 13 dec 2014, 15:51

Heb het al vaker gezegd een geweldige groep dieren heb je! Super zoals je het doet!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » ma 23 feb 2015, 22:22

Helaas nog meer slecht nieuws voor Cleopatra.
Toen ze pas bij mij woonde hebben we een klein knobbeltje laten weghalen, dit bleek een melkkliergezwelletje te zijn.
Vorig jaar heeft ze een grote, heel zware operatie ondergaan waarbij ze aan één kant van haar buik en borstkast zo veel als mogelijk hebben weggehaald omdat er weer enkele knobbeltjes zaten (heel kleine knobbeltjes van een 3mm zo ongeveer)
2 maanden geleden kwam het eerste knobbeltje weer te voorschijn en ondertussen is er een hele sliert kleine knobbeltjes, die doorlopen tot aan haar oksels /schouder en helaas is er niks meer aan te doen want dit zijn al uitzaaiingen. Ze kunnen haar niet opnieuw opereren van onderbuik t.e.m. schouder, die operatie zou veel te zwaar zijn en het zou ook geen zin hebben want het blijft terugkomen terwijl haar klieren daar al weggehaald zijn. Ze hebben ééntje onderzocht en het zijn dus uitzaaiingen van kwaadaardige melkkliergezwellen.
Dierenarts adviseerde om haar gewoon te laten genieten van haar oude dag en moest er één knobbeltje ineens in grote gaan toenemen of haar gaan hinderen kunnen ze wel lokaal ééntje wegnemen maar alles wegnemen vond hij geen optie meer.
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 23 feb 2015, 22:37

Wat een slecht nieuws inderdaad. Je hoopt zo dat het niet meer terugkomt na zo'n zware operatie.
Geniet van haar en verwen haar lekker. Ik hoop dat je toch een tijd van haar kunt genieten.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “HTK / kruizingen”