Messi: symptomen van astma of HCM? Wie herkent dit?

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
zenga13

Re: Messi: symptomen van astma of HCM? Wie herkent dit?

Berichtdoor zenga13 » zo 30 okt 2011, 13:11

Ik ben er klaar mee Clem, ik weet hoe het zit. Heb hier foto's van de betreffende dieren, maar Sylvie lult er omheen, kan zogenaamd geen foto's maken dus vergelijken gaat dan niet he.. Waar zou ik dan een nieuw topic voor moeten openen????

De enige die kan bevestigen dat het dezelfde dieren zijn is degene die ze gezien heeft bij Sylvie. Maar wat ze mij aan info gegeven heeft, is precies hetzelfde als de katten waar ik mee bezig geweest ben. Het zou wel heel toevallig zijn dat er 2x ergens 5 verwaarloosde sphynxen zaten, 4 poezen en en 1 kater en dan ook nog eens in dezelfde kleuren.

Meer bewijs heb ik niet nodig...

Ik hoop voor Messi dat ze gaat doen wat nodig is en aan hem en zijn gezondheid gaat denken. Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, ook ik heb hier weer een wijze les uit geleerd.
Afbeelding

lies

Berichtdoor lies » zo 30 okt 2011, 13:13

ja hoe zit het nu met messi en hoe het nu met hoeveel katten en zo daar ben ik ook wel nieuwschierig naar hoe de vork nu in de steel zit

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 30 okt 2011, 13:27

Chantal, vanaf hier is het zo niet te beoordelen. Jij weet meer dan wij en voor jou is het dus makkelijker.
Jij verteld hier ook niet waar de katten vandaan komen en dat zou ik dan nu ook wel willen weten.
Sphoenix precies hetzelfde verhaal.
Dus vandaar dat het voor buitenstaanders niet te snappen is.
Groetjes Clem
Afbeelding

zenga13

Berichtdoor zenga13 » zo 30 okt 2011, 13:55

Ik kreeg de oproep door van een vriendin van mij, zij had de oproep weer van iemand die ik ook ken en die dus contact had met de betreffende man waar de katten zaten. Die katten waren door zijn schoonzus bij hem achtergelaten en zaten bij hem in de schuur. Ze waren erg mager en zagen er ziek uit. Ze moesten dus zo snel mogelijk weg en konden daarom per direct gratis opgehaald worden. Het ging dus om 4 poezen en 1 kater. Ze zaten in de omgeving Nijmegen/Cuijk, het precieze adres heb ik niet omdat we daar verder niet aan toe gekomen zijn omdat we het niet rond konden krijgen met de opvang.

Op de foto die ik heb, zijn 3 van de 5 sphynxen te zien. Een creme, een tortie en een tortie met lichtere vlekken. Van de 2 andere katten was geen foto want die zaten in de schuur verstopt.

Afbeelding

Dit is de beschrijving van Sphoenix van de poezen die ze heeft opgevangen: 1 tortie 1choco harlekijn en 1 creme met pastel groene ogen Toen ik haar vroeg waar ze vandaan kwamen, was dat dus ook Cuijk.

Zie hier:
annemieke ik ben v deurne nabij den antwerp.
Er zyn 3 poezen. 1 tortie 1choco harlekijn en 1 creme met pastel groene ogen .
Heb hun gewassen.
ze hadden nooit water gezien . Hun oren zaten dicht met klonters tot aan de toppen .
Om te huilen .
1 had lang geen eten gezien en die is dan nog eens zwanger.
Je begrijpt dat ik me hier enorm slecht door voel. Nu de 1ste zorgen hebben ze gehad.
Omdat mijn internet heel slecht werkt met playstation zet ik hier mijn nr
0486225121
Arm schaapjes .
Dit verdiend niemand
Ik dacht dat de creme een red was.
helemaal terracotta koper en zwart zag ze.
En nog een beschrijving van Electra door Sphoenix:

Electra IS WIT MET chocolade vlekken en wat lichtere vlekken

Als ik dit alles lees en vergelijk met mijn eigen gegevens, dan zou er een te groot toeval zijn en daar geloof ik niet zo in.

Tevens schrijft ze dus op haar hyves dat ze 5 sphynxen heeft opgevangen. Waar de andere 2 gebleven zijn weet ik niet, maar feit blijft dat het om hetzelfde aantal, dezelfde plaats en dezelfde kleuren gaat.

Verder mag iedereen zelf uitmaken wat hij/zij hiervan vindt en wie men gelooft. Zoals ik al zei, voor mij is het een duidelijk verhaal en ik weet nu in elk geval dat ik de volgende keer als er zich weer zo'n situatie voordoet alles op alles zal zetten om de katten zelf op te halen en een goed thuis te vinden.
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 30 okt 2011, 16:23

Chantal, heel fijn dat je hier het verhaal uitgebreid en onderbouwd hebt neer gezet.
Dat verduidelijkt behoorlijk jouw versie en maakt je reactie ook te begrijpen.
Nu hoop ik dat Sphoenix hier ook nog haar versie neer wil zetten zodat het verhaal compleet is.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 03 nov 2011, 20:33

Hoi Hoi Sphoenix
was jij nog wezen testen met Messi ,en heeft het duimen geholpen ???
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 13 nov 2011, 22:28

Hoe is het nu met Messi?
Groetjes Clem
Afbeelding

zenga13

Berichtdoor zenga13 » zo 13 nov 2011, 22:29

Chantal, heel fijn dat je hier het verhaal uitgebreid en onderbouwd hebt neer gezet.
Dat verduidelijkt behoorlijk jouw versie en maakt je reactie ook te begrijpen.
Nu hoop ik dat Sphoenix hier ook nog haar versie neer wil zetten zodat het verhaal compleet is.
Sylvie, even ter herinnering maar hier wachten we ook nog op een reaktie....
Afbeelding

Terug naar “Het Ziekenhuis”