Kitten ziek en nu ook "grote zus"

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
peggy72

Re: Kitten ziek en nu ook "grote zus"

Berichtdoor peggy72 » di 03 jun 2014, 18:22

Lysing helpt alleen bij bepaalde soorten niesziekte, het heeft hier nog nooit effect gehad. De kruiden helpen bij alle soorten niesziekte. Antibiotica doet ook zijn werk dus die combi van alles is zeker goed geweest.

Ik zou niet meer enten.......steeds meer en meer verhalen doen de ronden over het enten en combi's die niet kunnen.

voor niesziekte is in ieder geval onnodig te enten daar heeft hij nu anti stoffen tegen opgebouwd.

ik zou het dus niet doen

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 03 jun 2014, 18:57

Ik zou haar ZEKER niet meer enten,dat is vragen om problemen
Wacht eerst maar dat ze een paar maanden helemaal oke is en ook niet meer niest ,

Wel heel erg fijn dat ze nu eindelijk wat beter is ,je oudere kat ook ?
kan me voorstellen dat je zo ook niet fijn met vakantie gaat dan moeten ze toch oke wezen .
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 03 jun 2014, 20:50

Ik zou ook niet meer enten nu.
Groetjes Clem
Afbeelding

jeniemoos

Berichtdoor jeniemoos » wo 04 jun 2014, 21:26

Ik heb besloten om gewoon zeker nog een paar maanden te wachten. Zeker tot na mijn vakantie in augustus. Haar grote zus is ook oke. Die geef ik ook de kruiden en poeder. Maar ik moet wel zeggen dat die kleine echt een terrorkat is. Hahahaha. Wat is mijn oudere sphynx dan rustig zeg! Die kleine zit overal in, op of onder. Raced de hele dag door het huis. Mijn nw bank heeft al wat haaltjes :(

De oudere moet het af en toe wel ontgelden maar dan grijp ik in. Anders heeft mijn oudere ook geen leven meer. Maar er zit zeker genoeg pit in dat ding.....

Bedankt voor jullie tips.
Gr Monique.

Audrey

Berichtdoor Audrey » do 05 jun 2014, 08:59

De oudere moet het af en toe wel ontgelden maar dan grijp ik in. Anders heeft mijn oudere ook geen leven meer.
Hier ook zo'n duracell konijn dat nooit ophoudt (Snape) en een rustige middelbare heer (George) die het af en toe wat teveel wordt. Het was even zoeken naar de oplossing. Ken je dat raadsel van de kool, de geit en de wolf die met het bootje naar de overkant moeten? Nou zoiets dus. Nu doen we dit: overdag alle deuren open, iedereen kan overal heen. 's Nachts gaan George en ik samen in de slaapkamer en Asbo en Snape krijgen de andere kamer. Dan zijn Asbo en Snape samen, want die kun je geen van beiden alleen zetten dan blèren ze de hele straat wakker. Maar als ze samen zijn vinden ze het wel OK. George krijgt zijn rust, en de aandacht die erbij inschiet als die kleine turbo rondraast. Sinds we het zo doen is George ook weer vrolijker en Asbo en Snape vinden het prima.

laugh_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 05 jun 2014, 15:33

Hoi Hoi
geweldig he die kleintjes die zoveel plezier in het leven hebben en overal een spelletje in zien ,en tja een oudere kat ontzien ze dan niet ;)
en je bank ...ach wat zal ik zeggen ,

Zo Audrey dat heb je mooi opgelost ,arme George met 2 wilde brassen
zalig dat hij zijn speciale behandeling krijgt ;) jullie gepikte uurtjes samen ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Het Ziekenhuis”