Help! Te diep met wattenstaafje gegaan

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
peggy72

Re: Help! Te diep met wattenstaafje gegaan

Berichtdoor peggy72 » di 28 apr 2015, 18:56

Ik zou zoals bonnie zegt een andere da raadplegen. Normaal helpt ab heel goed.....En als je na 2 weken nog niet echt verbetering ziet is dat wat vreemd . Normaal gesproken als de da trommelvlies niet kan zien wordt er een foto gemaakt zodat hij kan zien wat er aan de hand is. Of een Swap maken zodat hij weet welke bacteriën of schimmels hij moet behandelen.......Dit duurt te lang en geeft je kat onnodig pijn

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 28 apr 2015, 20:07

Is jouw dierenarts bekend met sphynxen? Een hoop dierenartsen weten namelijk niet dat sphynxen toch wel wat meer oorsmeer hebben dat de gemiddelde kat. Hierdoor zou hij ook een verkeerde diagnose kunnen stellen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Yaella

Berichtdoor Yaella » wo 29 apr 2015, 12:05

Inderdaad mijn dierenarts twijfelt geen moment na 4 dagen AB geen effect hup röntgen foto maken en dan wordt er een hoop duidelijk of het bingo is of er actief verder moet worden gezocht.
Klant is koning en jij betaald dus als jij bv een onderzoek wil als foto of swap of dergelijke gewoon op staan.
Sterkte
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Kozy&Skinny

Berichtdoor Kozy&Skinny » zo 03 mei 2015, 00:07

Bedankt weer voor de reacties en suggesties.

Weer een nieuwe update!
Gisteren met Skinny naar de neuroloog geweest. De dierenarts had ons toch doorverwezen om beter inzicht te krijgen in het probleem.

Allereerst: De neuroloog heeft mij gerust gesteld wat betreft de kans het trommelvlies beschadigd te hebben. Mocht ik dit hebben gedaan had Skinny dit echt wel met een gil of krijs laten merken, plus dat er dan ook bloed op mijn wattenstaafje had moeten zitten en je echt erg diep in het oor moet zijn geweest. Ik weet zeker dat ik niet zo diep ben gegaan. Ik voel me dus al een stuk minder schuldig!

Daarnaast heeft hij haar met kleine neurologische testjes gecontroleerd, welke ze allemaal met glans heeft doorlopen. Hij was trouwens ook bekend met sphynxen! De kans dat het iets in de hersenen is is dus erg klein. Dit komt dus ook doordat ze gewoon goed eet, drinkt en zelfs probeert te spelen. Al lukt dit niet goed met het slechte evenwicht. Het omvallen is wel verminderd, al vermoed ik dat dit gewoon komt doordat ze behendiger is geworden met het evenwicht aan maar 1 oor..

Een CT of MRI was wel een optie, maar omdat ze zich nog goed red durfde de neuroloog het ook nog wel aan eerst een ander antibiotica te gebruiken om te zien of dit wel aan slaat. De komende 3 weken dus weer aankijken met de antibiotica, anders toch de CT of MRI.

Fingers crossed dat deze antibiotica wel aanslaat!

liefs! smile7_sm

marisser

Berichtdoor marisser » zo 03 mei 2015, 00:26

fingers_sm fingers_sm fingers_sm

jzocchi

Berichtdoor jzocchi » zo 03 mei 2015, 05:49

We gaan voor je duimen!
Groetjes,
Jolanda, Max, Balou en Catootje

g.w.

Berichtdoor g.w. » zo 03 mei 2015, 08:14

fingers_sm fingers_sm
Groetjes Gerry

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 03 mei 2015, 11:16

Fijn dat de DA je heeft kunnen geruststellen dat je niet zelf de oorzaak bent van deze ellende maar het blijft wel raar en duurt erg lang.
Ik hoop toch echt dat het gauw helemaal over is. En ik ga natuurlijk ook mee duimen. fingers_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » zo 03 mei 2015, 11:55

fingers_sm fingers_sm

fieken
Contacteer:

Berichtdoor fieken » zo 03 mei 2015, 17:59

fingers_sm Ik duim ook mee dat je eindelijk te weten mag komen wat er nu mis is!

Terug naar “Het Ziekenhuis”