Revi zijn buikje. Kan schokkende foto's bevatten!!

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
Audrey

Re: Revi zijn buikje. Kan schokkende foto's bevatten!!

Berichtdoor Audrey » vr 26 feb 2016, 12:02

OK hier weer even in de technische stand, sorry als het koud en onsympathiek klinkt blush_sm

Heb je die gegevens ook per mail oid, of alleen per telefoon? Als je ze alleen per telefoon gekregen hebt dan raad ik je aan bevestigingsmails te sturen. Zowel aan Nationale Nederlanden als aan de da. Je kan copy pasten of evt. dezelfde mail aan hun allebei tegelijk sturen.

In de mail zet je kort iets van: op die-en-die datum sprak ik uw medewerker (of als je de naam weet vul je die in) aan de telefoon. Uw medewerker vertelde mij dat ..... (eventueel kort met bullet-puntjes op een rijtje). Het hoeft geen uitgebreid verhaal te zijn, juist niet, gewoon even een lijstje feiten op een rijtje.

Dat scheelt een hoop welles-nietes en gedoe in de toekomst.

Succes en respect dat je zo doorgezet hebt!

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » vr 26 feb 2016, 12:46

Haha mag hoor audrey! Ben super blij met je hulp laugh_sm
Heb een mail ontvangen van de Da over wie ik kan bellen voor het dossier, dus dat zit goed. Wilde maandag idd vragen als ik die mevrouw van de verzekering heb gesproken of ze mij de bevestiging kan mailen :)
Lief dat je meedenkt kiss_sm
En zeker, tis pas klaar als we gerechtigheid hebben oftewel, alle kosten vergoed. Anders komt die spandoek met foto's van Revi ook echt wel voor de praktijk te hangen zodat iedereen kan zien wat ze gedaan hebben dry_sm

Audrey

Berichtdoor Audrey » vr 26 feb 2016, 13:27

Haha mag hoor audrey! Ben super blij met je hulp laugh_sm
Gelukkig laugh_sm Als ik me dr niet meer tegenaan moet bemoeien vooral zeggen hoor, even goeie vrienden wink3_sm
Heb een mail ontvangen van de Da over wie ik kan bellen voor het dossier, dus dat zit goed.
Staat daar ook in wat er besproken is? Zoniet dan zou ik dat toch zelf in een mail zetten. Zaken als dat de da te laat bij de verzekering was is goed om vast te leggen. Hoewel blijft staan dat jij niks te maken hebt met de verzekering van de da, dat de da zelf verantwoordelijk blijft voor de door hun veroorzaakte schade, en dat hoe de da dit met hun verzekering afhandelt hun eigen probleem is en niet dat van jou.
Wilde maandag idd vragen als ik die mevrouw van de verzekering heb gesproken of ze mij de bevestiging kan mailen :)
Daar hoef je niet op te wachten of jezelf afhankelijk van te maken. Je kan ook zelf de regie houden door zelf een bevestigingsmail te schrijven. Dan hoef je minder achter andere mensen aan te lopen, met de bijbehorende frustratie en gedoe. En je hebt zelf de controle over de inhoud ipv. dat je later hun versie weer moet gaan verbeteren / rectificeren.

Nogmaals: dit is alleen mijn input hoor, wat je ermee doet moet jij weten. Jij bijft natuurlijk de baas over je eigen zaken en jij beslist hoe jij het aan wilt pakken laugh_sm laugh_sm Zoals gezegd, even goeie vrienden toppie_sm toppie_sm

Succes!!!!

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 26 feb 2016, 18:32

Wat vervelend dat dit nog niet afgehandeld is.
Ik denk dat Audrey gelijk heeft en dat je gewoon zelf de gesprekken moet bevestigen en vraag inderdaad altijd met wie je gesproken hebt en wanneer.
Ik hoop echt dat hier gauw een nette afwikkeling voor komt.
Groetjes Clem
Afbeelding

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » za 27 feb 2016, 00:01

Wilde mijn Da idd maandag mailen met wat ik te horen heb gekregen.. Bevestigings mail van de verzekering kan ik nu nog niet doen, want heb geen mailadres. Maar snap je volkomen audrey! En super lief dat je meedenkt dry_sm
Haha zeker even goede vrienden, waardeer het enorm en fijn om ook een andere input te hebben vind ik. Heb ik zeker wat aan. Dank je wel laugh_sm
Maar moet nu even afwachten dus want kan nu niks.. Anders kan ik maandag weer mailen. Wil liever alles in 1 keer horen en mailen maar Da.

Ja balen he Clem. Had verwacht dat ik na een dik half jaar ook zelf wel iets zou horen van Da of verzekering.. Dat snap ik ook niet, maar goed. Maandag meer duidelijkheid

Audrey

Berichtdoor Audrey » za 27 feb 2016, 13:57

Bevestigings mail van de verzekering kan ik nu nog niet doen, want heb geen mailadres.
https://www.nn.nl/Email.htm?pagetitle=P ... ticulieren Als je zo'n online mail formulier gebruikt zou ik wel voordat je op "verzenden" drukt de tekst bewaren (copy paste, screenshots, zoiets) en gelijk aan jezelf mailen. Dan heb je tenminste datum en inhoud van wat je verstuurd hebt. Anders is dat wel naar de ge-adresseerde maar jij hebt niks.

Of gewoon info@nn.nl of klantenservice@nn.nl proberen? Als het niet onbestelbaar terugkomt is het dus aangekomen. Of bellen 088 663 4000 en hun mailadres vragen?

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » za 27 feb 2016, 17:40

Oh zo. Ja dat kan ook. Maar ik heb al een afspraak staan. Dat ze mij maandag belt dan stuur ik niet nogmaals een mail haha.
Heb datum genoteerd en naam persoon die ik heb gesproken. Als ik de goede
Mevrouw maandag spreek, zet ik dat er ook bij en mail dit naar de DA
En vraag om een bevestiging per mail van nn of ik stuur hen dan eentje dry_sm laugh_sm

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » di 01 mar 2016, 16:27

Oh oh oh. Ik kan het niet geloven maar ik heb de zaak met Revi gewonnen en krijg een schadevergoeding van 750€!!!!
cheerleader_sm
De kosten die ik had gemaakt waren lager dan dit bedrag en ik had ook om minder dan dit bedrag gevraagd. Dus Woohoo voor de verzekering Nationale Nederlanden.

Jezus wat heb ik er voor moeten knokken maar het is mij maar mooi gelukt!!
Ook wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes en fijne hulp die ik heb mogen ontvangen hier laugh_sm
Heb nooit echt het gevoel gehad dat ik er alleen voor heb gestaan.

En jij Audrey wat top dat je mij zoveel hebt geholpen hier en in privé berichten. Echt super!! Hopelijk kom ik je nog eens in het echt tegen, want daar ben ik nu wel benieuwd naar en om je persoonlijk te bedanken. Kom je naar het forumfeest?

Ohja ik had haar gesproken en heb het nu net allemaal in de mail gekregen dry_sm

Lieve

Berichtdoor Lieve » di 01 mar 2016, 18:55

Yes yes yes!! Het is natuurlijk pokke dat t zo lang heeft geduurd en zo moeizaam, maar je hebt volgehouden Maaike!!
Gerechtigheid! Knuffies voor de stinkies! En zelf een trots rechtop knuffie! dry_sm dry_sm
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

riddle

Berichtdoor riddle » di 01 mar 2016, 19:16

Prachtig Maaike! Gefeliciteerd hoor! Goed van je dat je doorgezet hebt!
Ann

Terug naar “Het Ziekenhuis”