Revi zijn buikje. Kan schokkende foto's bevatten!!

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
g.w.

Re: Revi zijn buikje. Kan schokkende foto's bevatten!!

Berichtdoor g.w. » zo 21 jun 2015, 17:34

Wat een klunsen zeg......ongelooflijk eek_sm .....ben toch wel benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken.

Arm diertje, hopelijk is het snel en zonder complicaties weer over fingers_sm
Groetjes Gerry

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 21 jun 2015, 20:56

Hoi Maaike
wat zijn het ook mega bikkels he ;) ik hoop ook dat het toch door het zalven goed gaat komen en er verder geen nare dingen meer moeten gebeuren ,,,
Arm ventje ,voor jullie dikke knuffel we blijven heel hard duimen , dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » zo 21 jun 2015, 20:58

Krijgt hij pijnmedicatie ? Want dat lijkt me toch heel erg pijnlijk.

Ik heb hetzelfde verhaal ooit geweten, een kennis van mij, met een cavia.
Juist hetzelfde verhaal , was van een snugglesafe , hadden de cavia erop gelegd zonder hoesje errond :o
Afbeelding

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » zo 21 jun 2015, 21:20

Alweer mega dank voor de lieve berichtje!
ik heb tot nu toe niks hoeven te betalen, en dat ga ik ook zeker niet doen!
Rij nu al mega veel om hem naar de DA te brengen en dat heb ik zeker weten voor hem over, maar die kosten wil ik eigenlijk ook op hen nog verhalen.. Ik weet alleen niet zo goed hoe je dat aanpakt enzo. Wil eigenlijk eerst dat dit voorbij is voor Revi en dan dit aanvechten.
Iemand een idee?

Meen je niet dat dit is gebeurd bij een cavia met een snuggelsafe! Ja ik geloof er ook geen hol van dat ze handdoeken of kleden rond de kruiken hebben gehad. Dan was dit echt nooit gebeurd hoor. Dat kan niet.

Ik ben vandaag even een dagje weggeweest met mijn Nichtje en mijn lieve broertje heeft op Revi gepast, moest er even tussenuit en lekker naar zee geweest.
Revi heeft nu een opstapje! Dank je wel Tilly voor het meedenken en hij gebruikt hem elke keer ;)
Meneer eet ook alweer harde brokjes zonder enig tandje in zijn mond te hebben en Dinsdag was hij nog onder het mes geweest en heeft dus nog hechtingen in zijn mondje. Bikkels zijn ze zeker Wil :D

Ik denk dat ik goed nieuws heb, en dat Revi weefsel aanmaakt onder de huid, want het midden van de wond is lichter nu.
Morgen om 13:00 ben ik weer bij de DA en dan laat ik hen ernaar kijken.
Vandaag heeft Revi ook weer eventjes gespeeld met mijn hand! Dus dat was erg fijn om te zien :)

Zijn rompertje heb ik nu soms ook af en dan likt hij wel aan de wond, maar hij is nu toch dicht en hard, dus hij maakt er geen schade mee. Als hij hem om heeft is het echt een stijve hark namelijk en dat vind ik ook zielig
Update fototje, misschien dat iemand hier ook weet of het juist goed is dat het lichter word in het midden toppie_sm

Afbeelding
Sorry voor de scheve foto, maar ik krijg hem ff niet recht laugh_sm

marisser

Berichtdoor marisser » zo 21 jun 2015, 21:32

Maaike ik zou gewoon tegen ze zeggen dat door hun schuld alles is gebeurt.
En dat je uit liefde voor je kind elke keer naar de DA rijd maar dit natuurlijk niet hoefde als hun deze fout niet hadden gemaakt.
Dus jij benzine vergoeding wilt.

En wat Revi betref geef deze bikkel maar een mega dikke kus want wat is het een kanjer!!

En Maaike echt heerlijk ff uit waaien na zoeen zware week.

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » zo 21 jun 2015, 21:37

Jeetje wat een verhaal zeg!!!! Arm schaapje! Geef hem maar een dikke knuffel

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » zo 21 jun 2015, 21:43

Dank je Maris! Zal even wachten tot dit allemaal bijna klaar is voordat ik om vergoeding ga vragen. Wil wel nog dat ze het goed afhandelen en als ik boos word, kunnen hun ineens zeggen: ja doei, zoek het uit! en de kosten lopen al erg op op deze manier..
Bedoel heb alles, echt alles voor Revi over, eet nog liever niks dan dat hij niet zijn verzorging krijgt..

Ga ik aan hem geven Maris en Miranda. Hij word hier nog eens dood geknuffeld :D hihi wub_sm

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » zo 21 jun 2015, 22:01

Elke praktijk moet een klachtenreglement hebben. Bij mijn dierenarts staat dit reglement op de website vermeld en kun je zien wat je moet doen. De foto's die je hebt zijn sowieso goed als bewijs. Een vriendin van mij heeft ooit, eveneens bij onjuist handelen door de dierenarts, schriftelijk een klacht ingediend bij de dierenarts. Zij heeft toen ook een uitdraai van het medisch dossier van haar kat gevraagd. Dat kan jou misschien ook helpen, daar zouden ze in moeten hebben opgeschreven wat de oorzaak is van de wond.

Het is misschien ook wel goed om voor jezelf te bedenken wat je wil bereiken met een klacht. Ze hebben al aangegeven dat zij de schuldigen zijn. Het is netjes dat je niks betaalt nu, maar wil je alleen een financiële vergoeding hebben, of wat hoop je er verder uit te halen?

Ik durf niet te zeggen of het goed is dat de wond van binnen lichter is. Ik zou me kunnen voorstellen dat er nieuwe huid gevormd wordt, maar ben natuurlijk geen dierenarts.

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » ma 22 jun 2015, 09:01

Dat zijn goede tips van Marthe.

Ik heb hier gelukkig ook helemaal geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat het behoorlijk in de kosten loopt.
Als ik de ontwikkeling van de wond zo zie zou ik zeggen dat het een forse verbranding is geweest, en mag je in je handjes knijpen dat Revi zo lijkt te herstellen.

Ik zou ook zeggen dat de wond er momenteel rustig uit ziet, maar ik zou ook zeer zeker bedacht op zijn dat je hier nog wel even mee bezig bent.
Veel beterschap en sterkte voor jullie beide.
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Audrey

Berichtdoor Audrey » ma 22 jun 2015, 11:37

Arme Revi, heel veel beterschap jongen en ik hoop dat het niet zo'n pijn meer doet!

Even een technisch verhaaltje, is niet harteloos bedoeld naar Revi en jou toe hoor, maar misschien wel handig om te bedenken als je in de toekomst de da aansprakelijk zou willen stellen voor de kosten.

Als je financiele schade wil claimen moet je vaak zo specifiek mogelijk aantonen wat de kosten precies zijn. Achteraf is het vaak heel moeilijk terug te halen wat en hoeveel je allemaal hebt moeten doen en moeten kopen. Daarom is het goed om een lijstje bij te houden van je kosten, met de datum en de handeling: die-en-die dag zoveel km. gereden, zolang getelefoneerd, zoveel uur vrij moeten nemen, deze materialen voor verzorging moeten kopen (zoals rompertje, verband, speciaal eten, whatever). Alles wat je kan bedenken dat je hebt moeten uitgeven voor Revi zijn buikje.

Sterkte en ik hoop zo dat alles gauw goed komt!!!!

g3

Terug naar “Het Ziekenhuis”