Revi zijn buikje. Kan schokkende foto's bevatten!!

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Revi zijn buikje. Kan schokkende foto's bevatten!!

Berichtdoor Wil » di 25 aug 2015, 20:56

Hoi Maaike wat heerlijk om te horen meer dan SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,heerlijk dat je zo'n fijn weekend hebt gehad dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 25 aug 2015, 20:58

Het is je gegund zo'n heerlijk weekend weg.
Fijn dat de diarree ook beter gaat nu.
Groetjes Clem
Afbeelding

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » wo 26 aug 2015, 09:50

Dank jullie wel Wil en Clem. Moest er idd even tussenuit en ben ook super blij dat de diaree over lijkt te zijn laugh_sm
Zit er gelukkig niet iets geks achter en is het dus echt de AB kuur geweest.

Ik heb de notulen van het gesprek van mijn Da gekregen en die kloppen natuurlijk weer eens niet.. dus die pas ik aan en mail die terug.
In de mail vertelden ze ook dat ze het nu overlaten aan de verzekering en dat ik dus niet kan verwachten dat ik binnen 10 werkdagen iets hoor.. dit kan toch wel? Gaan toch echt geen maanden overheen of wel? Iemand hier ervaring mee?
Gedoe allemaal, wil het nou wel eens afsluiten, maar goed.. we knallen nog even door dan voor Revi dry_sm

Audrey

Berichtdoor Audrey » wo 26 aug 2015, 10:03

Goed dat je om dat verslag gevraagd hebt, vooral schriftelijk verbeteren zodat niet alleen hun versie blijft gelden! Dat ze zich zo achter hun verzekering proberen te verschuilen lijkt mij echt een !@#$%^ smoes. mad1_sm mad1_sm mad1_sm ZIJ hebben de fouten gemaakt, ZIJ hebben ruimschoots de mogelijkheid om de kosten te vergoeden. Ze kunnen makkelijk nu gewoon eerst aan jou betalen en hoe ZIJ dat verder met HUN verzekering regelen is tussen hun en die verzekering. Daar heb jij toch niks mee te maken, het is toch jouw verzekering niet? Als ZIJ maanden op hun EIGEN verzekering moeten wachten laten ze dat dan zelf doen zeg. Die da blijven gewoon verantwoordelijk voor hun eigen gedrag. Blegh wat een naar gedrag van hun.

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » wo 26 aug 2015, 10:20

Dank je wel Audrey! Ik dacht precies hetzelfde.. en dan even een stukje uit HUN notulen.. Waar ik het totaal niet mee eens ben en dit ook in de mail heb verbeterd en erbij heb gezegd dat ik NIET akkoord ga met de notulen:

2e pnt: Er zijn veel kosten gemaakt. Mw geeft aan dat het fijn is dat we zoveel voor onze rekening hebben genomen, maar er blijven nog zoveel kosten over ( reiskosten en niet werken bv). Egidius weet niet of wij hiervoor verzekerd zijn. We hebben allen risico zo zegt hij. Als de verzekering aangeeft, dat wij verder volgens de wet geen kosten meer verschuldigd zijn bij mw, dan wil hij dat graag zo laten. Mw heeft contact gehad met een advocaat en deze gaf hetzelfde aan. Het gaat immers niet om een verwijtbare fout.

Mw heeft het gesprek als erg prettig ervaren. We gaan goed uit elkaar.
Mw laat nog weten wat haar kosten geweest zijn en wij zullen daarna contact opnemen met onze verzekering.
Egidius sluit af met mw tegemoet te willen komen door bij de eerstvolgende afspraak geen consult te betalen
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik snap echt niet hoe hun aan dit verhaal kunnen komen.. belachelijk en gewoon verzonnen
Wel fijn dat ze mijn advocaat benoemen, maar ik heb dat zeker niet in dit verband benoemd.. ik dacht dat ze wel eerlijk zouden zijn over de notulen.. maar helaas.. ik ga nooit weer in mijn eentje in gesprek met hen, want dit is nu hun woord (met drie mensen) tegen mijne alleen sad2_sm
Maar ik laat het er niet bij zitten!

Wat hij zegt: We hebben allen risico? Belachelijk toch, kan er echt kwaad om worden.. ik kies niet voor dit risico.. ik was er niet bij want dan was dit nooit gebeurd.
Sorry ik ben echt ff pissig op dit hele gebeuren en ben er nu zoooo klaar mee. gadverdamme
Als ik niet momenteel een lage uitkering had, zat ik nu al bij de Advocaat zeg!

Audrey

Berichtdoor Audrey » wo 26 aug 2015, 10:36

Ik snap echt niet hoe hun aan dit verhaal kunnen komen.. belachelijk en gewoon verzonnen
Helaas gebeurt dat bijna standaard sad2_sm ,vandaar dat ik zo liep te jengelen over getuigen meenemen en gesprek opnemen enzo. Gelukkig heb je snel om het verslag gevraagd en kan je nu zsm. hun leugens weerleggen. En je weet nu wat je van die da-s kunt verwachten. Pfffff... wat een rot-da-praktijk zeg.

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » wo 26 aug 2015, 17:58

Heb hier even niet meegelezen....maar meid wat is er een hoop over jou heen gekomen!!
Heel triest dat de kliniek er een verzekeringskwestie van maakt......als zij zo een hoog aangeschreven kliniek zijn lijkt het me dat ze die kosten die door jou gemaakt zijn ook wel per omgaande kunnen recht zetten.
Al wás het maar uit gezichtsbehoud en trots.

Hopelijk komt er nu toch snel een positieve uitslag.
Dat kunnen jullie wel gebruiken na al die tijd.
Heel veel sterkte en vooral beterschap met Revi's diarree, hopelijk knapt het ventje weer snel op!!
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » wo 26 aug 2015, 18:46

Kan die advocaat eens geen brief naar hun sturen ?
Dan weten ze helemaal dat je het meent.
Afbeelding

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » do 27 aug 2015, 08:04

Ja he Audrey.. echt belachelijk dat ze dingen verzinnen.. ook de laatste zin in de notulen: De eerst volgende afspraak is op onze kosten

Ja weet je hoe dat komt? Omdat hij diaree heeft van de AB kuur, die hij heeft gehad door die kut fout van jullie.. logisch dat jullie die betalen, maari n de notulen komt het dan over alsof hun gewoon een gratis consult weggeven.. dikke nooit niet dus sad2_sm
Ga idd nooit weer alleen heen! Dank je wel voor de tip, jammer dat ik dat alleen nu pas doorheb en ik ook niemand kon vinden om mee te gaan, omdat het om 9:00 was en vriendinnen werken en broertje ook..

Dank je Raaf, ja tis niet niks, maar door jullie steun en berichtjes vecht ik door voor mijn Revi, ik geef nu niet meer op! Des noods ga ik met een groot spandoek met fotos van Revi zijn buik voor de praktijk staan en vertel ik het alle patienten.. sta op openbare grond, dus dat mag dry_sm
Ik ben zo klaar met aardig doen tegen de DA.. geloof dat als ik stennis had geschopt ik nu mijn geld had gehad en alle shitzooi voorbij was.

Ohja wat het ook nog is, ik heb alleen de kosten berekend die ik heb gemist, door middel van niet werken en benzinekosten.. het is niet zo dat ik duizenden euro's extra heb gevraagd, gewoon het geld wat ik heb gemist.. Dus ben ook nog eens heel schappelijk geweest en nog doen ze zo moeilijk..

Hoi Bonnie, ja dat zou kunnen, dat mijn advocaat een brief stuurt, maar zoals ik aangaf heb ik dat geld er helaas niet voor.. anders had ik dat meteen gedaan!

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 27 aug 2015, 19:15

Maaike dit is meer dan walgelijk en niet te geloven ;(((
JIJ hebt wat met hun ,en niet met hun verzekering toch ?? dit horen mensen te wezen die correct met je dieren en met jou omgaan ;( NIET DUS

Ze hebben toch ook een site ? onze kliniek wel ,hoe zouden ze het vinden als je daar een foto neerzet van Revi ????? als ze dan vragen hoe het komt kun je zeggen ze hebben iets aan zijn tandjes gedaan ,walgelijke mensen heel veel sterkte meid we dry_sm dry_sm dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Het Ziekenhuis”