Revi zijn buikje. Kan schokkende foto's bevatten!!

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
marisser

Re: Revi zijn buikje. Kan schokkende foto's bevatten!!

Berichtdoor marisser » za 29 aug 2015, 08:55

hier wordt geduimd
fingers_sm fingers_sm fingers_sm fingers_sm fingers_sm fingers_sm fingers_sm

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » wo 02 sep 2015, 14:48

Ff een updateje
Eindelijk reactie terug van m'n advocaat.. Maar ik kan niet zomaar met haar afspreken. Ik moet eerst langs het juridisch loket, uitleggen wat er is en dan kijken hun of je een advocaat nodig hebt. Zo ja, dan kan ik bijvoorbeeld deze advocaat die ik had gesproken voordragen.. Sinds wanneer moet dit allemaal zo omslachtig... Alsof ik niet al genoeg moet doen voor dit allemaal..

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » wo 02 sep 2015, 18:52

"Men "hoopt natuurlijk dat je door dit gedoe er eerder van afziet, om vervolgstappen te ondernemen.
Heb dat zelf in een medische kwestie met mijn moeder ook eens meegemaakt.

Je krijgt dan meteen te horen "Je kán in hoger beroep, máár .........blablablabla ( en dan wordt je even voorgerekend op wat voor een kosten je moet rekenen en hoe klein je winstkans uiteindelijk is.........

Ik hoop dat jij je niet laat ontmoedigen, maar kan het me voorstellen wanneer je een andere keuze maakt.
Succes meis!!!
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 02 sep 2015, 19:00

Hoi Maaike
inderdaad net wat Raaf zegt ,ze hopen dat je afhaakt zijn ze van je af ;((((
waarom makkelijk doen ,als het moeilijk kan met een hoop kosten ,,,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Audrey

Berichtdoor Audrey » wo 02 sep 2015, 20:35

Voorzover ik weet is die gang langs het Juridisch Loket nodig om een "toevoeging" (een subsidie voor de kosten) te krijgen. Je kan ook gelijk zelf naar een advocaat gaan maar dat moet je dan zelf betalen en dat kost honderden euro's sad2_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 02 sep 2015, 21:12

Dit soort dingen gaat helaas niet zo gemakkelijk maar als dit ervoor zorgt dat je een advocaat in kunt zetten zonder dat het je al teveel kost zou ik het wel doen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » wo 02 sep 2015, 21:21

Net hier even bij gelezen, wat vervelend zeg, dat ze -uiteraard....- een gekleurde versie van het gesprek hebben geschreven. Hoe ga je je ervan verzekeren dat er straks met de aangevulde, danwel aangepaste versie gewerkt wordt? Niet dat ze straks alsnog alleen hun notulen gebruiken, die voor jou geen accurate weergave van het gesprek is.
Balen hoor, dat het gedoe met de advocaat ook zo omslachtig is allemaal. Je hoopte zo dat je het na dat gesprek kon afsluiten, maar het blijft dus nog even een open wond. Sterkte, ik hoop dat je iets bereikt wat je echt voldoening geeft!
Heb je trouwens op de site van de dierenartsenpraktijk hun klachten reglement gelezen? Ik herinner me van een vriendin dat er ook stond dat er bij een klacht een gesprek aangegaan werd, maar dat er ook een stap 2 was, indien je er op die manier niet met elkaar uit kwam. Wellicht heb je daar nog war aan?

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » vr 04 sep 2015, 20:41

Dank jullie wel voor de reacties! Heb ik zeker wat aan gehad dry_sm
Was even druk van de week en dit weekend ga ik alles uitzoeken voor deze zaak en contact leggen met het juridisch loket. Ik laat t er nu niet meer bij zitten en ga door.
Alle documenten en mailtjes verzameld zodat ik dat zo mee kan nemen naar het loket. Online kan ik een afspraak maken zie ik net dry_sm
Marthe: via de website van de da kan je idd ook meer informatie vinden over de klachten regeling en welke stappen je kan nemen. Precies de stappen die ik al heb gevolgd haha. Dus ben zeker op de goede weg
Ik hou jullie op de hoogte

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 05 sep 2015, 18:54

Hoi Maaike en wij gaan ons rotduimen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » vr 26 feb 2016, 11:25

Zo, even wat stof weggeblazen hier laugh_sm
Heb contact gelegd met de desbetreffende Dierenarts en naar gegevens gevraagd.. \natuurlijk deed iedereen weer moeilijk en werd je van het kastje naar de muur gestuurd, maar uiteindelijk kreeg ik een mail van de baas daar met een telefoonnummer.. Ik twijfelde namelijk ineens of alle gegevens wel waren door verzonden naar de verzekering.
Meteen gebeld en ze konden eerst niks vinden tot ineens een dossier omhoog kwam bij de Nationale Nederlanden, dus die gebeld en kreeg eindelijk een schade nummer door.. daar deed de DA ook moeilijk over..
En ja hoor! Het is wel in behandeling genomen alleen moesten zij gegevens hebben van de DA en die waren daar laat mee NATUURLIJK! sukkels

Maar de mevrouw die over de zaak gaat, is er nu niet en ik word maandag teruggebeld. Wil nu wel eens deze zaak afronden aangezien het al speelt sinds 6 juli!
Ik hou jullie op de hoogte smile7_sm

Terug naar “Het Ziekenhuis”