Obama

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
belinda64

Re: Obama

Berichtdoor belinda64 » do 03 sep 2015, 15:11

De dierenarts heeft een totale controle van zijn gebit onder narcose gedaan, en is niks tegen gekomen. Dus moet ik er vanuit gaan dat het daar niet zit.Deze gaf ook al aan dat het hoogstwaarschijnlijk in de kaakspier zat, en dat daar weinig aan te doen is, behalve ontstekingsremmers als Metacam en massage.
Gister viel me wel op dat Napoleon op Obama jaagt, waarschijnlijk zijn manier van spelen, maar Obama vindt dit echt niet leuk. Obama sprong op het aanrecht en wilde in de gootsteen plassen huh_sm ..arme ventje is echt goed van slag.
Het grommen tegen Seti is nu wel minder, maar hij is nog steeds erg angstig ???
Ik heb nog maar een kattenbak gekocht, een extra grote zonder deksel. En dan staan verspreid over het huis 7 kattenbakken, dat zou toch genoeg moeten zijn.
Volgens mij is het ook een zaak van te weinig plekken om zich terug te trekken, zoals bv een kamer apart boven, maar zolang er overal geplast wordt is dat geen optie...Eerst moet het plassen over zijn voor ik meer deuren open ga zetten...Beneden is 120 vierkante meter, met veel plekken om te liggen, hoog en laag.
Hopelijk kunnen we snel gaan beginnen met de tuin veranderen, zodat ze ook het prieel krijgen om te gaan liggen. Dan komt er aan tuinruimte nog een 30 vierkante meter bij en dan nog het prieel waar ik dan ook nog verstop/ligplekjes kan maken.
En als dit alles niets helpt dan moeten we (en god bewaar me, ik krijg al tranen bij het idee) een nieuwe plek voor Obama vinden...Hij is echt nu bij tijd en wijle echt niet gelukkig...
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 04 sep 2015, 17:51

Hier wordt je niet blij van Belinda.
Ik hoop echt dat de verruiming van je ren en de prieel erbij helpt om hem meer eigen ruimte te geven.
Deze dingen zijn zo moeilijk.
Groetjes Clem
Afbeelding

Tilly

Berichtdoor Tilly » vr 04 sep 2015, 19:06

Jeetje, daar ben je niet lekker mee. Ik schrik ervan dat je er aan denkt om Obama te herplaatsen als het niet beter wordt. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden. Heel veel sterkte ermee.
Groetjes, Tilly >^.^<

marisser

Berichtdoor marisser » za 05 sep 2015, 09:52

Jeetje dit is echt heftig,
en wat is het moeilijk dat je groep nu zo an het worstelen is.
aan de ruimte moet het niet liggen want dat hebben ze genoeg lijkt mij.
ik hoop ect zo dat ze de rust weer kunnen vinden.
en dat met die hond daar ging jij ook niet vanuit zou ik ook niet doen hoor,
iedereen mag altijd de hond mee nemen hier dus ik heb echt mazzel dat het altijd goed is gegaan.
heel veel sterkte met dit alles en ik duim dat het goed komt.

belinda64

Berichtdoor belinda64 » za 05 sep 2015, 11:55

Tilly, herplaatsen is echt als het echt, echt, echt niet meer te doen is voor Obama
Maar we gaan gewoon de ingeslagen weg verder door.
Obama lijkt minder te schudden, doe dagelijks 2 drupjes olie (tegen jeuk en schilfers op natuurlijke basis) en het celzout om de evt ontsteking van binnenuit aan te pakken..De bach lijkt hij goed aan te slaan, hij is minder chagrijnig naar de groep dry_sm
Seti heb ik vandaag voor het eerst mee naar bos genomen,tuigje en halsbandje aan voor het geval hij uit 1 van twee schoot. Meneertje vond het mega interessant en ligt nu alle indrukken te verwerken en heeft niet meer naar Obama om gekeken.
En het vurige is ook uit de ogen van Seti, dankzij de Bach...
Ik denk dat alles gewoon tijd nodig heeft, ik ben meer thuis dan een paar maanden geleden, wellicht hangt het daar ook mee samen, verdelen van de aandacht?? En de leeftijd is natuurlijk helemaal niet handig..alles is tussen 4 jaar en 4 maanden...
Groetjes belinda
cool_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 05 sep 2015, 18:34

Hoi Belinda
mijn god daar moet je echt niet aan denken ,
maar zo te horen gaat het toch met een klein stapje vooruit nu,Ik hoop dat als Obama zijn oortje echt beter is dat het dan een stuk beter gaat ,
hij is toch ook altijd een mega speelse jongen geweest ,,

Wat top dat je Seti mee genomen hebt om te lopen en energie kwijt te raken dry_sm het is soms zo raar er kan 1 klein dingetje wezen ,waar je zelf totaal geen weet van hebt ,en de groep ligt uit elkaar ,
Mensen die 3 katten van ons hadden die waren echt al ouder denk van 5 tot 7 jaar ,waren naar de DA geweest met 1 ,is thuis gekomen en door die lucht is de hele groep in paniek gedraaid ,Zij heeft 3 maanden op de bank geslapen om het te kunnen sussen ,maar dat is nooit meer gelukt <ze hebben hem toen naar haar moeder gedaan ,

Wie weet heb je iets in huis nieuw of ??? ik duim me in ieder geval rot dat het goed gaat komen ,en ja meid jullie hebben genoeg ruimte voor de en plekjes ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

belinda64

Berichtdoor belinda64 » zo 06 sep 2015, 13:57

Gistermiddag ging Seti ook mee naar het tweede deel van de tuin, ik had meer zoiets van: loop je weg dan loop je weg en dan zal je dat wel nodig hebben...Hij liep richting waar die vreemde poes steeds gaat zitten en ging direct een grote plas doen..Dus zal Seti daar ook last van gehad hebben.
Net waren we even boodschap doen, en toen we terug kwamen lagen Maximus, Mozes, Seti en Obama in de hondenbak dry_sm laugh_sm ...Dit was voor het eerst sinds tijden dat Obama weer bij ze lag...DIe kleine kabouter (al is hij echt niet zo klein meer) in z'n eentje op de bank onder een deken...
Heb nu echt het gevoel dat het goed gaat komen met onze poezenjongens.... smile7_sm
Groetjes belinda
cool_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 06 sep 2015, 18:48

Hoi Belinda
BINGO je hebt het al wat al de problemen geeft een andere kat bij jullie in de tuin ,die daar even aangeeft dat hij de baas is ,

Als dat ook nog een open dier is ruiken hun dat heus wel ,dat kan voor veel spanning in huis zorgen onder de katten ,
Dapper dat Seti nu verteld heeft dat hun daar wonen ,,GENIETEN he als ze weer bij elkaar liggen ;)

Ha Ha kleine Napoleon onder de fleece klinkt zo vreselijk bekend ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 06 sep 2015, 20:01

Dat klinkt toch wel positief Belinda.
Hier doen Precious en Sadie lelijk tegen Kabouter. Vooral Precious doet dat. Zelfs als ik op de bank lig en Kabouter ligt op mij te slapen valt ze haar uit het niets aan. Ik snap ook niet waarom ze dat doet. De anderen hebben helemaal geen problemen met haar. Zo lastig altijd dit soort dingen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Tilly

Berichtdoor Tilly » ma 07 sep 2015, 19:40

Ik denk toch dat dat met jaloezie te maken heeft. Ook hier eist de ene meer aandacht dan de ander. Hier is de meest eisende Lloyd, als het hem niet zint grijpt hij Buck. Eerst was dat Clint maar die zit nu lekker rustig met zijn vriendinnetje in Ede. Gelukkig komt dat niet vaak voor, zo zielig voor Buck, dat is de goedheid zelf.
Groetjes, Tilly >^.^<

Terug naar “Het Ziekenhuis”