Obama

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
Tilly

Re: Obama

Berichtdoor Tilly » ma 07 sep 2015, 19:42

Maar zo kan het ook .....

Afbeelding
Groetjes, Tilly >^.^<

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 07 sep 2015, 19:45

Stom is dat he dat je soms geen idee hebt waarom ,Mikel (van de honden) denk niet dat dat verschil maakt met katten
Vertelde mij dat iedere groep een pispaaltje heeft ,ga je die verplaatsen om de groep rustig te krijgen ,de andere weer een ander pispaaltje zoeken ,Dat klopt hier ook want als je er door die reden 1 door hebt geplaatst is een ander weer de pispaal ,

Wie weet hoort dat gewoon bij een dieren groep ? het is in ieder geval mega balen
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Tilly

Berichtdoor Tilly » ma 07 sep 2015, 20:23

Ik denk dat je gelijk hebt Wil.
Ik vraag me ook wel eens af, wat zou er gebeuren als je de pestkop zelf uit de groep zou halen? Alleen dit doet bijna niemand omdat dit vaak een van de eerste katjes zijn. Ik weet wel dat door het allemansvriendjes gedrag je verwacht dat ze het allemaal prima vinden maar denk toch dat sommige niet geschikt zijn voor grotere groepen.
Groetjes, Tilly >^.^<

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 08 sep 2015, 20:40

Hoi Tily
kan makkelijk ,,,,,,je komt er soms niet achter ,maar nadat Mikel dat had gezegd ben ik toch heel anders gaan kijken naar ze ,,
Ik weet nog dat Levie jong was die vocht ook zo dat ze geregeld straf kreeg dan moest ze bij 1 van de katers zitten ,zo gauw ze binnen kwam blief ze zich helemaal op ,dan waar schuwde ik haar of ze auw weer terug wilde ,dan ging het weer 5 of 6 weken goed ,nu doet ze het gelukkig niet meer ..
Groetjes Wil
Afbeelding

belinda64

Berichtdoor belinda64 » wo 09 sep 2015, 08:34

We zijn weer een kleine week verder, en er is een soort " wapenstilstand" tussen Obama en Seti. Seti is veel rustiger binnenshuis, en ik probeer hem iedere dag even mee naar het bos te nemen.
Obama schud niet meer met zijn hoofdje en eet weer bij de rest van de kale jongens..Al eten die als varkens, en moet ik er wel bij blijven anders vreten (Napoleon en Maximus) ze hun eigen bakkie leeg en storten zich samen op die van Obama en dan loopt Obama weg....Hij heeft eergister wel weer in het aanrecht geplast??? Waarom hij dat doet??
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 09 sep 2015, 19:40

Hoi Belinda
wat super dat ze nu toch hebben besloten om weer redelijk normaal tegen elkaar te gaan doen ,,helemaal top dat Obama niet meer met zijn koppie schud dry_sm laten we hopen dat dat nu zo blijft zou super wezen ,

Wie weet helpt het wel dat Seti iedere dag even mee naar buiten gaat om zijn ,,ideeen het is ook najaar wie weet toch nog iets van de natuur ,zijn kop kan verzetten ,

Ha Ha ik zie Napoleon al GEK op eten zo veel mogelijk ;)) Wel balen dat Obama toch nog 1 x op de aanrecht geplast heeft ,
Belin ik zou ook niet weten hoe dat komt ,,,ik wou dat ik je goede raad kon geven ,,,maar de eerste stappen de goede richting op zijn er ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 09 sep 2015, 21:04

Gelukkig wat positief nieuws hier.
Het blijft moeilijk om ze te doorgronden onze katten.
Groetjes Clem
Afbeelding

marisser

Berichtdoor marisser » do 10 sep 2015, 16:55

Dat is goed nieuws gelukkig maar!!
Misschien waren ze toch nog steeds de rang orde aan het uit aan het vechten!!
Maar ben heel blij voor jullie en Obama dat het nu weer rustig is!

Tilly

Berichtdoor Tilly » wo 16 sep 2015, 23:24

Hoe gaat het nu met je mannetjes Belinda?
Groetjes, Tilly >^.^<

belinda64

Berichtdoor belinda64 » vr 18 sep 2015, 18:57

Het gaat inmiddels beter hier met Obama, hij is veel minder chagrijnig en speelt weer meer. Al is het af en toe wel ruzie tussen hem en Napoleon (al bedoelt nappie het als spelen) of tussen hem en Maximus, dan jaagt Obama echt op Max..Seti negeert Obama en dat lijkt hem ook niet lekker te zitten..Hij gromt af en toe echt tegen hem..Maar het erge vechten is voorbij.
Het schudden is zo goed als over, de bach en celzout hebben goed hun werk gedaan..De rest is nog wat gedrags-aanpassingen van ons en hem en geduld tot alles goed volwassen is..
Hopelijk hebben we snel geld/tijd om de tuin aan te pakken, ik denk dat het veel zal schelen als ze meer ruimte en een extra verstop/ligplaats hebben..
We gaan boven de schuifpui ook nog een lange plank maken met aan weerskanten iets waar ze omhoog op kunnen klimmen..ben nog even op zoek naar soort ladders (soort boekenkastladders het liefst) om deze met touw te omwikkelen en aan de lange radiators te hangen..
Maar ik ben al zo blij met hoe ver we nu zijn...hoeft mijn kleine zwarte mopperkontje niet weg laugh_sm
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Terug naar “Het Ziekenhuis”