obama

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: obama

Berichtdoor Wil » wo 27 apr 2016, 19:27

Clem het is mega balen want vaak als ze het al zo lang hebben is er niks meer aan te doen ,ja weerstand verhogende dingen geven ;(

Belinda weet jij hier iets voor ?
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

belinda64

Berichtdoor belinda64 » vr 29 apr 2016, 10:08

Ik had Clem al een persoonlijk berichtje gestuurd Wil ohmy_sm
Bij de osteopaat was erg apart met bammetje....Hij ging gewoon bij haar op schoot zitten huh_sm ..ze mocht echt veel bij hem doen...Alsof hij wist dat hij er baat bij zou hebben...Achja, ik zal ze nooit helemaal kunnen doorgronden.
Maar ze constateerde blokkades in het bindweefsel rond zijn schouders en heupen, maar dat kan uiteraard ook van de verkrampte stress komen....Ze is zeker een uur met hem bezig geweest..Ze merkte ook dat vooral links bij hem minder gebruikt werd dan rechts..en met name in zijn voorpoot dus daar hebben we oefeningen voor..zijn kaak is ook scheef, maar dat wisten we al...de dierenarts heeft er toen het beste van gemaakt..
Zij is ook bezig met numerologie enzo (nu heb ik daar zelf erg weinig mee) en ze verzekerde mij dat hij nergens zo goed kon zitten als bij mij (ze is enige dagen geleden bij mij thuis een workshop wezen geven voor mij en mijn klasgenootjes) en dat hij gewoon een einzelgänger is en dat hij een zeer wijs man is merry_sm merry_sm merry_sm ...
We waren al op de goede weg door anders met hem om te gaan, minder als claimend kindje op de arm, meer op eigen poten...
En bij thuiskomst, was hij zo gek als een kwartje, ging rennen met Maximus en klom de hoge toren op als de wind huh_sm ...dat hebben wij hem al heel lang niet meer zien doen...
Dus wij zijn gerustgesteld en gaan vrolijk verder met zijn zelfstandigheid te stimuleren, en verder ga ik nog wat uitzoeken over hoe gruis ontstaat...was al iets verder, stress schijnt een zeer kleine factor te zijn,....het kan meer met stofwisseling (als het dieet niet de oorzaak is) te maken hebben...door de blokkade kan hij wellicht bepaalde stoffen niet goed opnemen met alle gevolgen van dien...Wat het ook is/was, het is op tijd geconstateerd en ga ik het oplossen voor hem...Of hij zelf merry_sm merry_sm hij is immers een wijs man merry_sm merry_sm
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 29 apr 2016, 18:54

Hoi Belinda
Wat goed !!!!!!! wat leuk dat hij een wijze man is ,er schuilt veel meer in onze dieren dan dat wij denken.
wat super dat hij zich zo op zijn gemak voelde bij haar ,

Dat van de poot en schouder kan natuurlijk alles wezen ,en die kaak wisten we ook toch hebben ze die mooi bij elkaar gekregen

Het kan wel dat jullie hem onbewust als de baby beschouwen en hij die rol heerlijk vind maar dat stoort hem in zijn gedrag in de groep ,
Numerologie heb ik ook niks mee ,als je het wel eens op TV ziet komen er wel treffende dingen uit ,ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen

Helemaal SUPER dat hij thuis kwam en hij rent en gaat die hoge paal in ,het klinkt in ieder geval helemaal top zeker dat hij zich op dat moment top voelt,
Natuurlijk gaat deze wijze man daar heel hard aan werken samen met jullie ,hou je ons wel op de hoogte dit is zo leerzaam om te volgen ,,
Dat blaasgruis ?? geen idee knuffel hem even plat he ohmy_sm ohmy_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 30 apr 2016, 11:37

Wat bijzonder dit consult bij de osteopaat.
En helemaal dat Obama zich daarna toch wel lekker voelde.
Ik hoop zo dat dit ventje nog jaren met plezier bij jullie blijft wonen. Hij verdient het zo.
Groetjes Clem
Afbeelding

belinda64

Berichtdoor belinda64 » wo 04 mei 2016, 13:21

Het lijkt sinds gisteren weer helemaal niet te werken bij Obama..
We zaten gister te eten, en de bench van Clair staat daar in een hoek, er was niets aan de hand en out of the blue gaat Obama in de bench plassen huh_sm huh_sm . In eerste instantie dacht ik dat hij ging slapen, hij slaapt daar graag....Ik vond het lijken op pure hufterigheid ..zo van: en dat is van mij..
Vandaag hoorde ik hem ineens gillen, en kwam al gillend grommend naar binnen gerend, Seti vlak achter hem aan...Of Seti nu op hem heeft gejaagd?? Ik heb geen idee...Maar Obama was zo verschrikkelijk bang sad2_sm
Maar ik ga denk ik toch maar op zoek voor Obama...Dit houdt dit mannetje niet vol..Die stress gaat zijn tol eisen ben ik bang..Ik kan moeilijk Seti en Napoleon weg doen omdat hij deze "eng" vind...En Obama zelf zit regelmatig Maximus achterna, en doet boos tegen hem...

Als Obama door het huis loopt dan is zijn achterkant verlaagd..Hij loopt dus altijd op zijn hoede..Toen we bij de osteopaat waren, liep hij daar zo mooi rechtop; zelfs trots.....Zo zou hij toch altijd door het leven moeten gaan....
Als ik nu zeker wist dat dit een voorbijgaande fase was dan gingen we nog gewoon door...Maar het duurt met op en af en al meer dan een jaar nu... unsure_sm

Ik heb geen vreemde poes gezien of geroken...en er is niks veranderd in huis of bij ons...Ik weet het echt niet meer...
Heb dit bericht nu al een paar keer gelezen, weg gedrukt, opnieuw getikt....wat moet ik toch doen.....Als ik A zeg moet ik ook B gaan zeggen...
Groetjes belinda
cool_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 04 mei 2016, 14:57

Kan hij niet tijdelijk bij iemand logeren om te kijken wat dit doet, ook met de rest van je katten.
Groetjes Clem
Afbeelding

belinda64

Berichtdoor belinda64 » wo 04 mei 2016, 16:30

Kan hij niet tijdelijk bij iemand logeren om te kijken wat dit doet, ook met de rest van je katten.
Als ik toch zo'n iemand kon vinden......dan zouden een hoop vraagtekens verdwijnen....
Groetjes belinda
cool_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 04 mei 2016, 18:44

Mega balen Belinda dit zijn zulke moeilijke dingen ,
kan me voorstellen dat als Obama niet eens meer normaal loopt maar sluipt dat hij toch echt heel erg bang is ,wat Clem zegt is een optie
Alleen als hij het bij andere goed doet en weer bij jou terug komt ,blijf je het probleem houden in jou huis denk ik ,

Dit zijn 1 van de moeilijkste dingen die er zijn ,denk ondanks dat je hem dan mega gaat missen ,als je weet dat hij een gouden mand heeft waar hij weer zichzelf is,je dat toch een mega goed gevoel geeft ,

Je hebt het gezien met Snape van Audrey ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 04 mei 2016, 19:12

Ik zou je met alle liefde willen helpen, maar hier komt hij ook in een groep.
Wie weet meldt zich iemand aan na het lezen van onze post.

@Wil: om te kijken hoe zich bij een ander gedraagt kun je veel leren alvorens hem definitief te plaatsen.
Groetjes Clem
Afbeelding

belinda64

Berichtdoor belinda64 » wo 04 mei 2016, 19:16

@Wil: om te kijken hoe zich bij een ander gedraagt kun je veel leren alvorens hem definitief te plaatsen.
dankje Clem...dat is idd de reden, als hij bij een ander net zo " voorzichtig/angstig/argwanend " dan is hij gewoon wie hij is en veranderd hij niet...
Maar als hij gewoon "normaal" gedrag gaat vertonen dan ligt het aan de groep, en moeten we definitief zoeken naar een nieuwe plek..
Ik snap alleen heel goed dat als hij voor een paar weken komt, dat het voor iemand lastig wordt om hem terug te geven...Daarom moet er goed over nagedacht worden..
Groetjes belinda
cool_sm

Terug naar “Het Ziekenhuis”