obama

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: obama

Berichtdoor Wil » wo 04 mei 2016, 19:31

Weet ik ,zo bedoel ik het niet ,als hij op een andere plek ontspant en zich thuis voelt ,
Je neemt hem dan weer zelf in huis zit hij in de groep waar hij zich niet thuis voelt ,dan is de kans weer heel groot dat hij zich weer hetzelfde gaat gedragen ,dit buiten het plassen om ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Tilly

Berichtdoor Tilly » wo 04 mei 2016, 19:35

Lastig zeg.
Misschien heb je hier nog niet een beslissing over genomen maar wil je hem vanuit jouw groep in een andere groep hebben om te testen of ergens waar geen andere katten zijn?
Groetjes, Tilly >^.^<

belinda64

Berichtdoor belinda64 » do 05 mei 2016, 13:00

Ik heb met marthe afgesproken om volgende week eens wat door/af te spreken..
Vandaag twijfel ik weer enorm...
Ik had nog 1 troef achter de hand, en dat was een combinatie van passiebloem, citroenmelisse en celzouten, welke zijn algehele stofwisseling en zenuwstelsel versterken...En daar ben ik gister mee begonnen..en het kan mijn verbeelding zijn maar hij oogt vandaag sterker, standvastiger..liet zich net een stukje door Napoleon achterna zitten en ineens stopt hij: alsof hij nadacht, gaf hem een tik en bleef gewoon zitten..en Nappie dacht vast: nou dan niet en die ging wat anders doen...Ik zag het echt als even een overwinning..
Dit alles kan natuurlijk weer een momentopname zijn, en hij moet alles ook zelf kunnen zonder kruiden oid....
Marthe heeft overigens ook 3 katten, maar dit zijn dames, en op leeftijd..maar ik moet alles nog overleggen..En als hij naar Marthe gaat is dat alleen om te kijken of dit lukt..Marthe moet zelf ook nog nadenken of ze het wel aan kan (zo vlak na Miaula) en ze het überhaupt ziet zitten...DUs niks is nog zeker..Maar het geeft voor mij al een stuk rust; de wetenschap dat ik externe hulp van haar heb...en Yael wist misschien nog iemand die hem dan definitief zou willen hebben (is nu nog pure speculatie)...
Nogmaals wij willen hem niet kwijt, maar hij moet wel zichzelf durven en kunnen zijn...en dat is iets wat we aan het uitzoeken zijn
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Lieve

Berichtdoor Lieve » do 05 mei 2016, 14:24

Sterkte met het uitzoeken en nadenken, puzzelen, Belinda!
Deze onzekerheid is zo rot voor jullie!
Knuffies! cat_sm
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 06 mei 2016, 11:38

Het zou heel fijn zijn als Marthe je hierbij zou kunnen helpen. Succes met de (denk)puzzel.
Groetjes Clem
Afbeelding

nonalize

Berichtdoor nonalize » vr 06 mei 2016, 16:22

Bah wat een rotbeslissing moet je maken zeg. Maar wat sneu voor Obama dat hij niet lekker vrolijk rond huppelt. Hopelijk kan je toch binnenkort hem ff ergens laten logereren, dat zal wel heel wat duidelijkheid geven.
Groetjes Elize

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 06 mei 2016, 18:32

Hoi Belinda het zou zo geweldig wezen als dit de oplossing is ,,vaak is het ook zo dat als de kat die opgejaagd word blijft zitten het leuke eraf is van het spelletje pesten ,,ik duim me rot dat hij dit volhoud met of zonder de kruiden ,

Fijn dat je nu misschien wat dingen achter de hand hebt om uit te proberen ,,ik duim me rot meid dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

debbytjuh79
Contacteer:

Berichtdoor debbytjuh79 » vr 06 mei 2016, 18:34

Wat een moeilijke situatie [CRYING FACE] ik hoop op het beste wens je succes en sterkte hiermee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Groetjes

Debby

Afbeelding
www.magicsphynx.com

belinda64

Berichtdoor belinda64 » ma 09 mei 2016, 20:43

Ik heb vandaag op diverse manieren geprobeerd contact met Marthe te krijgen, uiteindelijk de voicemail ingesproken, we zien er nu echt helemaal van af...Als ik zie hoeveel lol Obama heeft met zijn eigen spelletjes in de tuin, of in zijn hangmat , dan willen we hem dat niet ontnemen...
Ik hoop maar dat het de juiste beslissing is, we willen tenslotte het beste voor het manneke..Maar er zijn maar weinig mensen (zonder giga op te scheppen) die zo'n grote afgezette tuin hebben en continue toegang voor de dieren...En dan nog maar te zwijgen over alle klimmogelijkheden en ligplekken...

Nogmaals ik hoop echt dat we het juiste voor hem beslist hebben, we willen gewoon dat hij ook echt gelukkig is en zich veilig voelt...
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 10 mei 2016, 19:13

Lieve Belinda ik begrijp je zo goed ,,ja jullie hebben een droom tuin en huis voor de katten daar ligt het ook niet aan ;)
de foto's die ik heb gezien samen met Raymon dat zijn toch droom beelden ,

We gaan ons te pletter duimen dat het goed gaat komen dry_sm dry_sm dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “Het Ziekenhuis”