obama

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
belinda64

Re: obama

Berichtdoor belinda64 » vr 20 mei 2016, 08:18

Belinda zou het kunnen dat je een nieuwe rangorde bepaling aan het krijgen bent in je groep ,,,dat op dit moment niet helemaal duidelijk is welke plek Obama heeft ??
Ja dat zal een van de grootste redenen zijn..Maar ik begrijp ze allemaal soms echt niet...Seti lijkt de baas, maar die laat zich wegjagen of koeioneren door Napoleon. Iedereen plaagt Maximus, die plaagt op zijn beurt weer Mozes..maar de rest heeft heilig respect voor Mozes...Obama is bang voor Napoleon en Seti..
Toch heb ik de hoop (misschien illusie) dat het wel goed gaat komen...Als Nappie nu maar eens echt volwassen werd, want die is soms mega vervelend tegen Obama. En Obama ophoudt met tegen iedereen op voorhand al te blazen dan zijn we een heel eind...
Terwijl ik dit typ, zie ik Obama klooien om in de kinderwagen te gaan liggen. Dus ga ik even helpen, en wie ligt er naast?? Mozes !!!! En als Obama nu maar zou snappen dat hij bij hem ook steun kan vinden dan komt het goed..Mozes is volgens mij een beetje de godfather van de groep..En Seti meer de gestapo waar iedereen ten allertijde naar moet luisteren....
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 20 mei 2016, 19:14

Hoi Belinda
ja wij snappen dat soms ook helemaal niet ,zo zijn ze goede vrienden en zo maken ze elkaar af ;(is hier ook zo
het is natuurlijk normaal als je open dieren hebt dat dat gebeurd ,ze stijgen in rangorde als ze kittens hebben gehad ,,

Maar bij geholpen dieren is dat vaak makkelijker ,we blijven ons gewoon lam duimen dry_sm dry_sm dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 20 mei 2016, 20:01

Zo herkenbaar dit Belinda.
De pester wordt weer door een ander gepest.
Jaren geen problemen en dan ineens..... en waarom....
Groetjes Clem
Afbeelding

Tilly

Berichtdoor Tilly » zo 03 jul 2016, 21:21

Hoe gaat het nu met je mannentjes Belinda?
Groetjes, Tilly >^.^<

belinda64

Berichtdoor belinda64 » wo 06 jul 2016, 17:40

Ja, sorry dat ik even niets gepost heb, was even druk met andere zaken.
Op zich durf ik niet te mopperen..Seti zijn hoesten lijkt redelijk over (is misschien toch een longworm besmetting geweest???) als het hoesten terugkomt dan gaangede onderzoeken naar astma of zo verder..
Obama voelt zich mentaal volgens mij wel ok, durft tegen Napoleon te blazen en grommen..Rent niet meer (meteen) weg..
Obama gromt zo af en toe wel tegen Seti en Nappie maar niemand trekt zich iets van hem aan.
Wat we me wel weer zorgen baart is zijn gewicht, hij is van 4 kg naar 3.4 kg gevallen...Eet niet maar vreet..Voer hem wat vlees bij...Heeft dus volgens de onderzoeken geen pancreas probleem (Al heb ik daar nog steeds twijfels bij) dus nu flinke ontwormingskuur voor evt lintworm...En deze moet volgende week herhaalt worden, komt hij dan nog niet aan. Dan ga ik hem een dag monitoren op suiker. Dus iedere 2 uur prikken, en iedere 3 uur eten en dat dan 24 uur lang.
Het blijft wel een zorgenkind, maar ik ben wel geruster na Wil haar bemoedigende woorden dat Obama bij ons het beste af is....
Er is wel een hele last van mij afgevallen...
Groetjes belinda
cool_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 06 jul 2016, 17:50

Fijn dat het redelijk gaat. Ik snap dat je je zorgen maakt over zijn gewicht. In hoeveel tijd is hij dat kwijtgeraakt?
Groetjes Clem
Afbeelding

belinda64

Berichtdoor belinda64 » wo 06 jul 2016, 18:04

Fijn dat het redelijk gaat. Ik snap dat je je zorgen maakt over zijn gewicht. In hoeveel tijd is hij dat kwijtgeraakt?
eigenlijk binnen 6 weken...
Groetjes belinda
cool_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 06 jul 2016, 18:38

Dat is toch redelijk snel. Hoop dat gauw duidelijk wordt waardoor.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 06 jul 2016, 19:15

Hoi Belinda
Fijn dat het onderling nu toch redelijk gaat ,maar inderdaad is hij een hoop afgevallen en daar zou ik me ook zorgen om maken ,
dat moet een oorzaak hebben ,werkt zijn schildklier goed Belinda ? en op suiker prikken ook een goed idee ,

Wat is het soms verdomd moeilijk om ergens achter te komen ,het kan zoveel oorzaken hebben ,,
Ik hoop de de makkelijkste en dat zijn wormen ,,fijn dat je nu wat rustiger bent over Obama ,,we duimen dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

belinda64

Berichtdoor belinda64 » do 07 jul 2016, 11:42

Hoi Belinda
Fijn dat het onderling nu toch redelijk gaat ,maar inderdaad is hij een hoop afgevallen en daar zou ik me ook zorgen om maken ,
dat moet een oorzaak hebben ,werkt zijn schildklier goed Belinda ? en op suiker prikken ook een goed idee ,

Wat is het soms verdomd moeilijk om ergens achter te komen ,het kan zoveel oorzaken hebben ,,
Ik hoop de de makkelijkste en dat zijn wormen ,,fijn dat je nu wat rustiger bent over Obama ,,we duimen dry_sm
De vorige keer is (als het goed is) alles in zijn bloed gecheckt. Maar of de T4 waarde van de schildklier bekeken is dat durf ik niet te zeggen.
Er zijn buiten de wormen een 3 mogelijkheden:
* Suikerziekte..dat kan ik zelf bekijken
* Pancreas problemen, dat was niet aan de orde de vorige keer, maar zijn ontlasting blijft wisselend en stinkt als de hel en is afwijkend van kleur.
* Schildklier overactief, en dat zal bekeken moeten worden.
Ik weeg hem dagelijks, maar de ene dag lijkt hij wat aangekomen en de andere dag zit hij weer op 3,4 kg...
Na de wormenkuur, dan is nu nog een week, dan ga ik hem monitoren op suiker, en komt daar niks uit is het naar de dierenarts met plas;poep;en bloedafname....
Groetjes belinda
cool_sm

Terug naar “Het Ziekenhuis”