obama, deel 2

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
belinda64

Re: obama, deel 2

Berichtdoor belinda64 » do 04 aug 2016, 13:53

Hoi, hoi,

Ja het gaat inmiddels
wel weer hoor..We missen de zwarte vent wel enorm maarja, ieder doet zijn best om ons te voorzien van knuffels.
Het lijkt of het plassen nu voorbij is.....
Ik had in die hoek ook zo'n Feliway friends ding hangen, omdat ik hoopte dat het zou helpen bij de onderlinge toestanden met Obama...Dus die weggehaald. Ik vroeg aan de dierenarts assistente of dit eerder voorkwam, maar nee..nooit gehoord..

Het is gewoon rustig in huis, en veel minder te doen...Ik was veel met Obama bezig, kattenbakken vaker leegmaken, veel meer schoonhouden.
De jongens hebben hun draai wel gevonden lijkt het.....
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus, Napoleon de veroveraar en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 04 aug 2016, 19:40

Hoi Belinda
Wat fijn dat is super ,hun hebben waarschijnlijk ook aangevoeld dat er iets met Obama goed fout was ,,en jullie ongerustheid,

Moeilijk is het om hier mee te handelen he je bent zo gewend dat je altijd met dat kleine mannetje bezig bent ,
Dat heel veel handelingen nog zo in je hoofd zitten ,waardoor de heftigheid weer volop terug is,

Hij was ook zo jou ventje ,weet je nog Belinda dat hij geboren werd dat we dachten dat het een nageboorte was ,hij was zo klein en zo mega dapper ,
Die ene hele mooie foto van jou en Obama aan de tafel bij ons ,het was een mannetje die zich voor 500 % gaf ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 04 aug 2016, 20:33

De dagelijkse dingen zijn heel anders en die mis je ook. Zo'n zorgenkindje zit zo in je systeem en al heel lang.
Wat fijn dat er rust is in je groep en dat het plassen beter lijkt te gaan. Ik hoop zo voor jullie dat dit zo blijft.
Er zullen nog vaak momenten komen dat je aan hem herinnerd wordt en dan komt het weer extra hard binnen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Het Ziekenhuis”