obama, deel 2

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: obama, deel 2

Berichtdoor Wil » za 23 jul 2016, 19:20

Hoi Belinda hoe gaat tie met Bammetje ,
heeft hij nog tonijn gegeten ?? is hij ook in zijn gedrag nog veranderd ?met de medicijnen ?
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

belinda64

Berichtdoor belinda64 » za 23 jul 2016, 19:54

Hoi Wil,

Hij heeft al best veel gegeten, 3 x een eetlepel tonijn en 1 x kleine eetlepel vleesje..Tot nu toe niet meer gebraakt..En 2 x ontlasting gehad, de eerste keer was best een redelijke drol, en de tweede keer was al meer puddingachtig..Maar geen waterpoep.
Hij heeft vanmiddag een tijdje in de tuin in de zon gezeten, Napoleon probeerde met hem te spelen maar dan begint Obama al op voorhand te gillen..
Als hij gaat zitten, dan ziet dat er raar uit, hij gooit als het ware zijn knietjes naar buiten, ws om zijn buik ruimte te geven???
Zijn ademhaling is af en toe wat sneller, en zijn hartslag is soms ook wat snel..
Had hem gewogen en nu weegt hij 3,1 kg....dus is hij vanaf mei 1,1 kg afgevallen....veel he?
Verder slaapt hij alleen maar en ik geloof niet dat hij echt heel veel pijn heeft...
Ik blijf gewoon nachts bij hem, want boven vindt Obama zelf niet zo gezellig..Hij is liever beneden..
Ik maakte net een foto van hem terwijl hij sliep...Hij zag er zo lief en fragiel uit....
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 23 jul 2016, 20:32

Hoi Belinda
wat goed dat hij gegeten heeft klasse ,wat breekt je hart he als ze zo ziek zijn en je kan niks doen ,ja er zijn voor hem en dat zijn jullie voor 400% ,kan me ook voorstellen dat hij nu niet wil spelen ,kan makkelijk dat hij door zijn pootjes anders neer te zetten zijn buik ontziet,

Jammer dat zijn poep niet een wat stevigere drol bleef,maar net wat jij zegt gisteren liep het eruit ,wat zal hij genieten als je bij hem slaapt ,,
ook fijn dat hij aangeeft dat hij geen pijn heeft ,op dit soort momenten besef je pas hoe vreselijk veel ze voor je betekenen he
meid onwijs veel sterkte g3
Groetjes Wil
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 23 jul 2016, 21:11

Fijn dat hij lekker wat gegeten heeft en niet meer gebraakt. Door het wisselende eten kan zijn ontlasting natuurlijk ook weer wat dunner worden.. Hij is inderdaad best al wat afgevallen en bij de sphynxen zie je het meteen zo.
Geniet lekker van je mannetje. Hij is bij jou in goede handen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » zo 24 jul 2016, 10:55

Nee... Dit meen je niet!? Wat een afschuwelijk nieuws, zo oneerlijk.. Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Hoop dat Obama nog een tijdje bij jullie mag zijn. Heel veel sterkte

Tilly

Berichtdoor Tilly » zo 24 jul 2016, 11:44

Wel fijn dat hij iets meer gegeten heeft, dat zal hem goed doen. Ik snap dat hij het spelen overslaat, hij heeft alle energie nodig om te knokken tegen al dat lelijks in zijn lijfje.
Groetjes, Tilly >^.^<

belinda64

Berichtdoor belinda64 » zo 24 jul 2016, 11:58

Vannacht weer bij hem op de bank geslapen, nouja hij geslapen en ik af en aan.
Op een gegeven moment werd ik wakker omdat ik het zo warm had, kijk ik, liggen ze gewoon met zn vijven bovenop me...en we hebben alleen maar 2 zitsbankjes he? merry_sm merry_sm
Maar goed, Obama heeft vandaag vlees op, had geen zin in andere dingen, wilde vlees...en veel..dus heeft hij nu al 2 x een dikke eetlepel op..
En jawel, net een echte dikke drol gemaakt dry_sm , er zat wel (denk ik) bloed om de drol..maar geen heftige bloeding..meer alsof er een adertje of zo geknapt was en langs de drol was gegaan (onsmakelijk verhaal maar is even voor de beeldvorming)
Hij ziet er nu een beetje raar uit, heel mager met een opgezet buikje..vooral aan 1 kant...
Zijn lymfeknoop in de hals begint ook op te zwellen...

Ik weet nu bijna zeker dat dit al lang gespeeld heeft, en toen ik eind april voor onderzoeken bij de dierenarts geweest ben, had die trut beter moeten onderzoeken (en die ventileer ik nog wel, nogmaals, terug naar de kliniek)want ik gaf aan, wel eetlust maar niet eten, veel naar zijn buik "bijten"....En tijdens de HCM test werd hij steeds venijniger, terwijl normaliter ze rustiger worden tijdens de test (tenminste die anderen hadden dat)..
En werd ik weggestuurd met struviet, en speciaal voer, daarna is hij eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan, maar omdat er niks uit het bloedonderzoek kwam, geen afwijkingen aan het hart, wist ik het ook niet meer..Heb nog de osteopaat geprobeerd, ondersteund met natuurlijke zaken...maar alles werkte even....Nu weet ik waarom...
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 24 jul 2016, 12:08

Haha, dat ken ik. Bij ze slapen is voor hun een feestje maar voor ons niet.
Fijn dat hij weer vlees gegeten heeft en een mooie drol had.

Het heeft bij DjiDji ook heel lang geduurd alvorens ze wisten wat hij had. En toen was hij al zo slecht dat ik binnen een paar dagen moest stoppen.
Het biopt gaf eerst alleen ontstekingcellen aan en toen die bestreden waren kwamen de tumorcellen overduidelijk in beeld bij hem. Het blijft blijkbaar moeilijk om in een vroeg stadium dit soort dingen te ontdekken.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 24 jul 2016, 18:58

Belinda wat heerlijk ondanks dat hij zo ziek is nu goed eet en een drol heeft YESSS
Je bent gebroken op een 2 zits bank jij bent zo lang ;) wat zullen ze allemaal genoten hebben ,

Sommige DA word je stapel gek van ,je snapt niet dat ze zulke dingen over het hoofd zien zeker met een kat met steeds terug kerende klachten ,
Je gaat je er zelf nog schuldig door voelen terwijl je er niks aan kan doen je hebt je uiterste best gedaan ,

Geniet nog lekker van elkaar ,en die drol moet je eigenlijk een kaarsje inzetten op het te vieren , dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

g.w.

Berichtdoor g.w. » zo 24 jul 2016, 21:31

Wat een afschuwelijk bericht......hopelijk kunnen jullie nog een poos van elkaar genieten fingers_sm .....heel veel sterkte g3
Groetjes Gerry

Terug naar “Het Ziekenhuis”