obama, deel 2

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
riddle

Re: obama, deel 2

Berichtdoor riddle » di 26 jul 2016, 01:30

Mijn oprechte medeleven bij het heengaan van Obama'tje. Ik denk dat jullie de enige goede keuze hebben gemaakt, jullie kozen voor Obama. Zo te horen was hij al een hele tijd ziek en was hij op. Het enige dat we dan kunnen doen is hen verder lijden besparen, de laatste daad van liefde die je kan stellen. Het blijft héél erg pijn doen natuurlijk, maar hij heeft een fantastisch, blij leven gehad bij jullie, vergeet dat nooit!
Ann

yael

Berichtdoor yael » di 26 jul 2016, 06:42

Heel veel sterkte met dit grote verlies van Obama
Jullie hebben een goede keuze gemaakt
Liefs van ons

rona

Berichtdoor rona » di 26 jul 2016, 16:58

Lieve Belinda en Ray
Heel veel sterkte met dit onnoemelijk verdrietige verlies. Obama heeft een super leven bij jullie gehad. Beter had hij het niet kunnen treffen. Dit doet zo'n vreselijk veel pijn. Ik zit hier met tranen. Weet hoe jullie je gisteren gevoeld moeten hebben. Maar soms is er gewoon geen andere weg meer dan het ventje zijn rust te geven. Een hele dikke knuffel voor jullie [FACE THROWING A KISS]

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 26 jul 2016, 18:42

Lieve Belinda & Ray
onwijs veel sterkte met dit vreselijke verdriet,wat gaan jullie hem vreselijk missen Obama was een speciaaltje ,
ook hem laten gaan is houden van ,maar wel een van de moeilijkste beslissingen.
hele dikke knuffel voor jullie,
Obama RIP doe ze daar boven de groetjes rainbow_sm
candle_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » wo 27 jul 2016, 11:26

Rust zacht lieve Obama ster_sm
Obama is jullie dankbaar voor de beslissing die jullie hebben genomen ,ook al is die hartverscheurend.
Met tranen en een draaiende maag heb ik het ganse verhaal nog eens gelezen ,het is zo zwaar !!!
Veel sterkte met het grote verlies , maar Obama kijkt met een blij hartje naar jullie van in de kattenhemel wub_sm
Groetjes Hildeke

belinda64

Berichtdoor belinda64 » wo 27 jul 2016, 14:17

Heb net het blikje met de as van Obama weer opgehaald...
Godsamme wat is dit gemis moeilijk..het begint al met opstaan, het was eerder het ritueel; Obama staat bij de deur, til hem op, hij kruipt in mijn hals en al knuffelend gingen we dan even de tuin in om Clair te laten plassen..Dan moest ik hem dwingen op eigen beentjes te staan zodat ik koffie kon zetten en eten voor ze maken...
Ray heeft het ook behoorlijk zwaar (had ik niet verwacht, hij reageert vaak stoïcijns op verlies) ....Vooral s' avonds, Obama lag altijd op zijn schoot...hij mist hem gigantisch, gister kropen wel Maximus en Seti heel lief op zijn schoot, alsof ze wisten dat hij dat nodig had..
Nog geen bericht van de dierenarts over een uitslag, maarja wat de uitslag ook wordt, hij komt er niet mee terug...

Ik hoop maar dat iedereen gelijk had met het feit dat we hem geholpen hebben....ik heb zo'n last van een knagend geweten..had ik niet nog...moest ik niet wachten op.......bah......

De jongens lijken hem niet te missen, maar het is stil in huis..en dat is gek want zo'n lawaaipapegaai was Obama niet..Hij sliep de laatste tijd heel veel..maar toch..het is stil..
Niko heeft gister wel de hele dag onder de eethoek gezeten, heel treurig...maar misschien treurt hij omdat wij verdrietig zijn..
Seti is strontvervelend, zit de hele tijd te zeuren dat hij weg wil...hij heeft niks geleerd van zijn buitenavontuur.. what_sm ..maar we willen ook hem niet kwijt dus komt hij niet meer weg....(al heb ik per ongeluk vanmorgen gedacht, toen hij zo zat te zeuren, waarom Obama en niet jij....erg he?)
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Audrey

Berichtdoor Audrey » wo 27 jul 2016, 14:40

Vreselijk dat verlies van zo een lieverd...

Voel je alsjeblieft niet schuldig. Integendeel!!!! Je hebt juist je laatste daad van liefde voor Obama gedaan. Voor jouzelf is dat natuurlijk vreselijk naar want je wilt hem niet missen dus elke dag erbij is onschatbaar waardevol. Maar je hebt zijn belang boven het jouwe gesteld en hem verdere pijn en narigheid bespaard.

Dat is echte liefde.

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » wo 27 jul 2016, 17:55

Aghh je arme baby...

Byee byee Obama!..Anotherstar[HEAVY BLACK HEART]️

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 27 jul 2016, 18:53

Hoi Belinda
ik kan me dat zo goed voorstellen dat je dat denkt ,maar zeker weten dat jullie de goede beslissing hebben gemaakt.
Ben daar ook heel blij mee ,er was niks meer van hem over wat voor kwaliteit van leven had hij nog buiten de pijn die hij had niks,

Jij zou dat ook niet voor jou of voor Ray kiezen toch,
Jullie zijn bij hem geweest dat hij overging mooier is er niet ,hij was niet alleen hij jullie bij zich ,

Juist een zorgenkindje ga je zo vreselijk missen ,je hebt altijd nog zoveel hoop in het begin,bent er in je hoofd altijd mee bezig
Als het goed ging vraag je je af voor hoelang ,als het slecht met hem ging ben je radeloos omdat je niet weet wat er is,

Het was jullie troetel kindje was en zat altijd bij jullie ,gelijk bij het opstaan al dat zijn ook de grote leegte die hij achterlaat ,
Het waarom en waarom juist Obama kom je nooit achter ,

Heel begrijpelijk dat het door je hoofd flitst waarom niet .......maar juist Obama ,is menselijk he Belinda ook al wil je de andere ook niet kwijt ,je hebt altijd speciaaltje in je groep en daar was Obama er 1 van,hij was jullie schaduw

Ik wou dat ik iets voor jullie kon doen ,maar we kunnen er alleen maar wezen ,dus praat het van je af he ,
Mega dikke knuffel ook voor Ray g3
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

belinda64

Berichtdoor belinda64 » wo 27 jul 2016, 20:12

Ik kwam vandaag mijn dierenarts Ilvy tegen in het dorp, en ze vroeg natuurlijk meteen hoe het was....Ik sprak mijn twijfels uit, maar deze poetste ze direct van tafel...ze zei dat hij echt heel ziek was en dat dit het meest diervriendelijke was wat we konden doen...Dus heb ik er enigszins vrede mee..

Seti heeft net al 3 x in de huiskamer geplast, en ging op Napoleon jagen, Maximus en Mozes hebben Seti duidelijk gemaakt (met gewone lichaamstaal) dat dit "not done" is..Ik heb maar een Bach remedie voor Seti gemaakt, en hij werd direct rustiger, dat werkt gelukkig snel bij hem..
Ik hoop alleen van harte dat het plassen ophoudt, hij plast bij het raam waar hij een paar keer door weggegaan is, het is duidelijk protest plassen... rolleyes1_sm
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Terug naar “Het Ziekenhuis”