zieke Nappie

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: zieke Nappie

Berichtdoor Wil » wo 26 okt 2016, 18:34

SUPER Belinda wat ben ik daar blij mee ,wat kun je je vreselijk zorgen om ze maken als ze iets mankeren,
als hij al gaat eten gaat het echt de goede kant op ,iedere dag nu een grote stap vooruit he ;)

Zijn de andere ook weer beter ?
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

belinda64

Berichtdoor belinda64 » do 27 okt 2016, 15:54

Ja, ik vind het wonderbaarlijk hoe goed en snel ze eigenlijk opknappen..Mozes heeft het zelf opgelost (met wat weerstandverhogers) en Seti is nu onder de behandeling van mijn collega-klasgenootje. Dus die krijgt wat celzout, grindelia tinctuur, en een bach voor zijn hoofd; ik heb hem deze week 1 hoor horen hoesten.
En mijn kleine baby (al is het ineens een echte vent hoor, tis een knoert) gaat echt goed, vandaag nog helemaal niet geniest, gisteravond alleen een paar keer. Zijn neusje is weer open. Dus is het nu een kwestie van AB kuur afmaken, en nog even doorgaan met de weerstand verhogen.
Kortom; wij zijn weer blij dry_sm
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus, Napoleon de veroveraar en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 27 okt 2016, 18:29

Kijk dit is geweldig nieuws hier word je blij van ,en laat ze niet enten Belinda ze hebben nu ze dit doorgemaakt hebben een levende enting gehad ,
super dat die kruiden zo goed hun werk doen ,;) en wat zullen jullie opgelucht zijn ,en nu even een heeeeeele tijd geen narigheid meer dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

belinda64

Berichtdoor belinda64 » vr 28 okt 2016, 09:22

Kijk dit is geweldig nieuws hier word je blij van ,en laat ze niet enten Belinda ze hebben nu ze dit doorgemaakt hebben een levende enting gehad ,
super dat die kruiden zo goed hun werk doen ,;) en wat zullen jullie opgelucht zijn ,en nu even een heeeeeele tijd geen narigheid meer dry_sm
Enten voor Bordetella is sowieso niet besproken, dat is een neusenting en werkt maar kort..Het ging met enten om de "virale " niesziekte (herpes/calici) die heeft Nappie te weinig gehad...en doordat Seti nu buiten komt, brengt hij ook van alles mee uiteraard, dus om dat probleem iets te tackelen zou enten handig kunnen zijn....Maar ik ben er nog steeds niet uit of ik dat laat doen...
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus, Napoleon de veroveraar en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 28 okt 2016, 11:09

Super Belinda, hier wordt een mens blij van.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 29 okt 2016, 19:29

Belinda ze krijgen levende entstof van de andere katten als die iets mankeren ,dan bouwen ze weerstand op tegen het virus wat er in huis zit ,
AUB ga nooit Clamydia enten ,dat heeft mij de hele siam cattery gekost ,

Maar ben blij dat ze er nu bijna door zijn dat is meer dan TOP!!!!!!!!!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “Het Ziekenhuis”