seti ziek

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
Audrey

Re: seti ziek

Berichtdoor Audrey » ma 08 mei 2017, 19:38

Jemig wat een verhaal zeg! Gelukkig dat de bult nu genezen kan worden en dat Seti er helemaal bovenop kan komen. Beterschap Seti wub_sm

Tilly

Berichtdoor Tilly » ma 08 mei 2017, 19:40

Wat een gekkigheid, hopelijk heeft dat ook een positief effect.
Dus het bult verhaal was het buikweefsel wacko_sm
Laatst gewijzigd door Tilly op ma 08 mei 2017, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Tilly >^.^<

riddle

Berichtdoor riddle » ma 08 mei 2017, 19:40

Man, Belinda, wat een verhaal!! Gelukkig heb je hem laten opereren, anders bleef de arme vent hiermee rondlopen!
Wie weet is dat ook een verklaring voor zijn binnen sproeien, misschien deed het wel pijn? Nu maar herstellen hoor Seti, dan kan je daarna weer naar hartenlust de aap uithangen!
Ann

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 08 mei 2017, 19:40

Belinda niet te geloven he ,wat zijn dieren toch mega bikkels ,ze doen een huppeltje en laten verder niks merken ;(

Het zou geweldig wezen als dit het is en het nu gewoon de goede kant opgaat ,en gelukkig geen kanker of wat voor ander eng's
Dat zal wel mega gaan tegenvallen als hij in de bench moet ik hoop dat hij het daarmee eens is ,
heel veel beterschap dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 08 mei 2017, 20:53

Jeetje Belinda, dit is toch echt een heel ander scenario dan gedacht.
Gelukkig niets engs, maar iets wat waarschijnlijk verholpen kan worden.
Hopelijk geneest Seti voorspoedig en vindt hij zijn verplichte rust niet al te vervelend.
Groetjes Clem
Afbeelding

jzocchi

Berichtdoor jzocchi » ma 08 mei 2017, 21:52

Echt niet iets dat je verwacht. Hopelijk knapt hij snel op en komt hij weer lekker aan. Beterschap voor de patiënt en sterkte voor het baasje de komende 5 dagen.
Groetjes,
Jolanda, Max, Balou en Catootje

belinda64

Berichtdoor belinda64 » do 18 mei 2017, 17:14

Seti is op controle geweest, zijn wond is mooi genezen. Hij heeft wel een soort zakje onderaan zijn buik maar volgens de dierenarts is dat ws wondvocht en verdwijnt dit vanzelf. Ik masseer hem iedere avond.
Wonderbaarlijk was het te doen met hem in de bench zetten.
Hij heeft nog verschillende plaatsen geprobeerd te ontsnappen uit de tuin (als we erbij zijn mag hij wel rondlopen) dus nog wat aanpassingen aan het hek gedaan. En nu lijkt het of hij nergens meer weg kan, en hij lijkt zich hierbij neergelegd te hebben.
Er is wel op verschillende plekken in huis geplast, ik weet niet meer zeker wie het geflikt heeft.. Het plassen hangt ook heel erg samen met het feit dat ik weer dagelijks werk. Is toch weer een verandering voor het beestenspul, en voor mijzelf ook hoor. Ik baal er knap van maarja, zo kunnen we wel uit de schulden komen. Raymond doet nu zelf de oogmetingen, en wil hij nu alleen maar een lenzencontroleur hebben voor 1x een middag per week of zo..
Zo sparen we enorm de kosten van personeel uit..
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 18 mei 2017, 19:51

Hoi Belinda,wat super dat Seti het zo goed doet ,zeker voor hem is het klasse dat hij het vol gehouden heeft in de bench dry_sm dry_sm
zo'n zakje heb je ook wel eens na sterilisatie ,ik ga voor je duimen dat de tuin nu echt katproef is ze zijn zulke uitvinders de katten ,

wat vreselijk dat het plassen weer begonnen is kan me voorstellen dat je daar knetter gek van word,en inderdaad is er thuis wat veranderd ,de lucht die Seti meeneemt vanuit de kliniek ,hij heeft in de bench gezeten .dan ben jij ook nog werken ,
Dat jij nu ook werkt komt klasse uit en of dat scheelt personeel aannemen of het zelf doen ,plus dat je blindelings van elkaar opaan kan ,
ik hoop dat de boel gauw weer rustig is in huis en het plassen ophoud ,ze kunnen lekker naar buiten iedere dag scheelt ook heel veel ,

We gaan duimen,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

riddle

Berichtdoor riddle » do 18 mei 2017, 20:28

Dat plassen als jij er niet bent doet me steeds meer aan scheidingsangst denken.
Ann

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 18 mei 2017, 20:49

Mooi dat het goed gaat met Seti en dat de wond goed genezen is.
Goed dat de tuin nu Seti-proof is, dat geeft toch wel rust.
Wel balen van het plassen. Dat jullie meer werken zal meespelen, maar het is ook wel heel fijn als je daarmee financieel de zaken wat meer op orde krijgt.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Het Ziekenhuis”