Nala van 9 weken is ziek geweest....

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
kima

Re: Nala van 9 weken is ziek geweest....

Berichtdoor kima » do 27 jul 2017, 07:04

Goodmorning, de enting is van Felocell, CVR. Gisteravond 40,5....Ik had juist t idee dat t beter ging. Eergisteren mat ik 40,3 en bij de dierenarts was t 39,1. Ze was toen ook even meegewerkt in de mand naar buiten. Nu ligt ze de hele dag te bakken in haar mandje...of in de zon...Zou dat invloed hebben?
Vanochtend heeft ze gegeten en gedronken en was goed alert. Wel weer meteen slapen nadat ze een uitstapje naar de bak had gemaakt. Morgen is t vrijdag en als ik dan geen grote verbetering waarneem gaan we nog een keer naar de dierenarts. Gelukkig nog steeds geen diarree of spuug of vieze ogen ed. Ze maakt keurige drolletjes! Zolang ze eet hoop ik er even t beste van. Ze moet er even doorheen denk ik, maar dit is dag 5 met koorts...Weet t eigenlijk ook niet zo goed, hink de hele tijd op twee benen:-((

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 27 jul 2017, 19:03

Hoi Hoi ,
het is in ieder geval top dat ze gewoon eet en drinkt geen vieze ogen of wat dan ook heeft ,ja ze is moe van de koorts en omdat ze niet lekker is dus slapen is dan het beste wat er is,

Dat ze in het zonnetje ligt is alleen maar goed voor haar ;) van dit soort dingen word je altijd word je altijd zo vreselijk onzeker ,,
denk dat het voor jezelf ook beter voelt om als ze niet duidelijker beter is even naar de DA te gaan je gaat het weekend in en dat is best vervelend omdat dan je eigen DA niet zit ,,we duimen dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 27 jul 2017, 20:09

Blijft raar van haar temp. Neem anders jouw thermometer mee als je weer naar de DA gaat. Misschien is hij niet goed meer.

Groetjes Clementine
Groetjes Clem
Afbeelding

kima

Berichtdoor kima » vr 28 jul 2017, 06:26

Heb gisteren voor vanmiddag om 12.00 een afspraak bij de dierenarts gemaakt. Staat ze net, sinds dagen, aan mn slaapkamerdeur te schreeuwen;-))) Gisterochtend om 7.00 Metacam gegeven dus die is nu wel uitgewerkt en ik meet 39,2! Dat gaat dus helemaal de goede kant op!!! Gisteravond had ze dat met Metacam ook, dus de koorts is niet echt opgevlamd. Ik denk dat we er voor t ergste deel doorheen zijn, ik durf de afspraak wel af te bellen denk ik....geen reden om nog te gaan toch?? Pfffff ik voel me zooooo opgelucht! Ben twee kilo afgevallen van de stress:-)))

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 28 jul 2017, 19:31

SUPER ik kan me zo goed voorstellen hoe je in de stress gezeten hebt,ze heeft geen koorts meer dus zou ik ook niet heen gaan ,
goed zo kleine meid hier heb je je mooi doorheen gewerkt

wedde dat die 2 kilo er bij jou zo aanzitten ;))
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 28 jul 2017, 20:00

Wat fijn dat de koorts weg is en ze zich weer als zichzelf gedraagt.

Groetjes Clementine
Groetjes Clem
Afbeelding

Lieve

Berichtdoor Lieve » vr 28 jul 2017, 20:34

Pff wat een zenuwen voor je!! Ik lees mee maar ik duim ook hard hoor!
Nu doorduimen dat t ergste geweest is!! Voor Nala en voor jou!
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

kima

Berichtdoor kima » za 29 jul 2017, 09:08

Ben toch naar de dierenarts gegaan, anders kon ik t moeilijk loslaten....Nog een keer grondig alles nagekeken. 38,9, dus gaat de goede kant op en vanaf maandag 200 gram aangekomen.
Ik merk nu dat ze actiever wordt, maar nog echt moet aansterken. De krabpaal omhoog klimmen lukt nog niet etc...Maar sjonge wat ben ik opgelucht zeg...Was zo bang dat t de verkeerde kant op ging.
De hele week een kort lijntje gehad met de fokker die een dikke pluim verdient! Ze apte me meerdere keren per dag, heel bezorgd en heeeeel betrokken, fantastische lieve vrouw! Ook zij heeft n jasje uitgedaan.
Al met al hoop ik hier nu alleen nog maar blije verhalen te posten! Fijne dag!

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 29 jul 2017, 11:50

Goed dat je nog een keer geweest bent om zeker te weten dat het goed gaat.
Fijn dat ze ook weer aangekomen zijn. Wij voelen ons ook altijd ziek als onze kinders ziek zijn.
Nu gaan genieten dus!
Groetjes Clem
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » za 29 jul 2017, 11:51

Wat een opluchting voor jullie dry_sm Echt top. Fijn dat je fokker en dierenarts zo meeleven dry_sm Nou nog even rustig beter worden en dan weer verder met het grote genieten laugh_sm wub_sm laugh_sm

Terug naar “Het Ziekenhuis”