kat in de bad

Even wat pauzeren van al dat lezen en posten?
Quizen, spelletjes, en nog veel meer.

lathyrus

Re: kat in de bad

Berichtdoor lathyrus » do 08 dec 2011, 01:35

Wat geweldig lach_sm lach_sm
Ik vind het jammer dat we geen bad hebben.........
kinderbadje kopen wink_sm , dan kunnen de jouwe ook lekker plonzen.

We gaven ons poezels vroeger ook hun badje in ons groot bad maar k vond dat niet zo makkelijk om op mijn knieën te moeten zitten en dan over dat bad te moeten hangen en nu hebben we zo een kinderbadje aangeschaft, dat kunnen we ergens bovenop zetten en is een pak makkelijker vind ik.
De poezels vinden het blijkbaar ook minder afschrikwekkend want onze Ramses was een echte screaming banshee als hij in t grote bad moest ook al stond er niet zoveel water in maar sedert hij in t kinderbadje gewassen word is hij redelijk kalm, hij is er nog niet gerust op precies want hij klemt zich dan met zijn beide voorpootjes vast aan de arm van mijn halve trouwboek en hij legt dan zijn kin ook op die arm , ocharme, hij vindt water echt niet tof , maar hij vecht niet meer om er uit te geraken en maakt geen onverwachtse wilde bokkesprongen meer ofzo terwijl hij toch veel makkelijker uit dat kinderbad kan springen als hij wil. Vroeger lagen halve trouwboek zijn armen helemaal open na een badje van Ramses, nu niet meer, gelukkig maar...(t belangrijkste is natuurlijk dat Ramses minder gestresseerd is nu, er kan zelfs af en toe een knorretje af terwijl we hem aan t wassen zijn)
Afbeelding

Terug naar “Het Funhoekje”