levkoy

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: levkoy

Berichtdoor Wil » za 11 jun 2011, 19:11

Hoi Hoi Yael
als dat het is ,komt de gouden tip van Isolde ;)
Ik ben heel erg blij ,dat jullie hier de dingen van Dirk in herkennen ,Het is je iedere x altijd lam zoeken wat het zou kunnen wezen ,,
We gaan heel hard duimen meiden !!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

papoe

Berichtdoor papoe » wo 06 feb 2013, 20:37

WAT EEN VRESELIJKE VERHALEN.Ik heb in 2009 een een don Sphynx gekocht ook in Rotterdam ik moest 950 euro voor haar betalen en als ik zou willen fokken 1350 euro. Ik zou de stamboom (sara) krijgen als ik haar zou laten helpen. Een jaar later bedacht ik dat het me toch wel leuk leek zo'n nestje . Ik keek naar haar pasport en om kontact te zoeken met de fokster om met bij betaling toch een nestje te nemen. Ik had een papiertje getekent dat ik niet met haar zou fokken toen ik haar kocht. Tot mijn schrik zag ik in eens dat mijn Vleertje zo als ik dacht geboren en getogen was in Rotterdam. Geent was in in Duitsland zo'n 180 km van Rotterdam. Dat was natuurlijk geen zuiveren koffie. Ik heb haar op gebeld en haar beschuldigd dat ik het niet vertrouwde en dat ik er op stond dat ze mij de stamboom op zou sturen. Ze stemde toe maar sávonds kreeg ik een mail dat ze vrij was om naar elke dieren arts te gaan die zij wilden.En stuurde me een kopie van de stamboom met in rode letters er op fok verbod.Op deze stamboom stond een ander adres in Rotterdam als waar ik Vleer gehaald had en de kleuren klopten ook niet. Ik heb haar toen een mail gestuurd dat als ze niet binnen een week met de stamboom op de proppen kwam ik de vereneging in Belgie zou benaderen en het op de bodem zou uitzoeken.Ik kreeg toen binnen 2 dagen de stamboom aangetekent toe gestuurd wat die dan ook waard is. Ik denk dat als die dame recht door zee was geweest dan had ze me de stamboom niet toe gestuurd. Toen ik Vleertje kocht liet ze me een levkoy zien ze vertelde dat het de eerste kat in Nederland was met van die oortjes het was een witte poes. ik krijg het gevoel dat we het hier over een en de zelfde dame hebben.Als ik op zoek ga kom ik Don sphynxen tegen met haat catterie naam. Maar nu is ze nergens meer te vinden ik denk dat ze nu onder een ander naam werkt. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik haar naam hier niet kan noemen want het is een zware beschuldiging die ik niet waar kan maken.
Bijlagen
vleertje.jpg
vleertje.jpg (5.19 KiB) 784 keer bekeken
Laatst gewijzigd door papoe op wo 06 feb 2013, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 06 feb 2013, 20:45

Hoi Hoi
wat vreselijk balen dat je ook zo'n rot ervaring hebt met Rotterdam ,denk dat heel veel mensen er totaal geen erg in hebben wat en waar ze kopen .

Nee als ze eerlijk had geweest had ze gewoon het stamboom gehouden en niet naar je toegestuurd.
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Viktor
Contacteer:

Berichtdoor Viktor » wo 06 feb 2013, 20:52

Ik ken een verhaal van een Russische mevrouw met een Nederlandse meneer.

Ze heeft een spoor van vernieling aangericht, bij mij in de buurt had ze katjes verkocht met entropiyon oog afwijking die bij Don en aanverwante rassen voorkomt en ook op hetzelfde manier met stamboom omgegaan..
Afbeelding

papoe

Berichtdoor papoe » wo 06 feb 2013, 21:18

Ja dat klopt Russische dame met Nederlandse meneer. Vleertje is gelukkig in orde ze heeft wel lang een verkoud heid gehad ze reageerde niet op medicijnen. Op aanraden van de DA geef ik haar nu elke dag een paar druppels Echinaforce nu gaat het goed met haar en is ze niet meer verkouden . Mhet heeft maanden geduurd alles zat onder het snot de muren de ramen echt vreselijk.Dus een tip voor verkouden poezen Echinaforce ok_sm

Viktor
Contacteer:

Berichtdoor Viktor » wo 06 feb 2013, 21:25

Klopt Ecinacea verhoogt de natuurlijke Inteferon productie wat geldt als een virus killer...
Afbeelding

yael

Berichtdoor yael » wo 06 feb 2013, 21:55

Ja daar komt onze Dirk ook vandaan
Ook een nep stamboom waarschijnlijk
Ze zei dat de dierenarts bij haar thuis kwam enten
Die kwam zogenaamd uit België even haar kittens enten
Ook Dirk was verkouden maar dat heeft niet lang geduurd gelukkig
Hij heeft wel last van zijn ogen we zalfen hem al meer dan een jaar op aanraden van onze da hij knijpt altijd met een oog
Alleen als hij druk is kijkt hij normaal
En dat is hij jammer genoeg bijna nooit
Hij slaapt alleen maar
Ik zie haar niet meer op mp staan de laatste tijd
Hoop dat dat zo blijft

Viktor
Contacteer:

Berichtdoor Viktor » wo 06 feb 2013, 22:27

Waarschijnlijk ff rust, maar tot spetember had ze advententies..

Die Levkoys hebben net zoals de Don veel ziektes plus die knikoortjes dat is een kraakbeenafwijking kan ook overal in het lichaam zitten. Er zijn ook paar voorbij gekomen met een knik in de rug, pootjes en oog afwijking komt ook veel voor..
Afbeelding

Terug naar “Levkoy's”