levkoy

Levkoy

Re: levkoy

Berichtdoor Levkoy » ma 18 apr 2011, 15:36

Ik begrijp niet wat is uw doel van deze leugens?
Ik ben er zelf 2 weken geleden langs geweest en ik heb Dirk zelf gezien, hij was gezond, aktief en is zeer aangekomen.

zenga13

Berichtdoor zenga13 » ma 18 apr 2011, 16:27

Ik begrijp niet wat is uw doel van deze leugens?
Ik ben er zelf 2 weken geleden langs geweest en ik heb Dirk zelf gezien, hij was gezond, aktief en is zeer aangekomen.
Wij stellen ons altijd even netjes voor als we nieuw komen op een forum.
Een beetje beleefdheid zou je dus niet misstaan in plaats van je zo te introduceren op een forum.
Afbeelding

yael

Berichtdoor yael » ma 18 apr 2011, 16:54

ja wij gaan hier echt niet op reageren
de fokker van dirk is nogal agressief
haar man is echt aardig maar snapt het allemaal niet zo denken wij
dirk is nog steeds ziek en niet erg speels
en ja het is een uitgekookte oekrainse die donders goed weet dat haar kittens ziek zijn

reload
Contacteer:

Berichtdoor reload » ma 18 apr 2011, 17:52

Ik geloof wel dat dirk nog steeds kwakkelt, zijn broer doet dat ook nog steeds.
Zelden heb ik zo,n smerig virus gezien dat zo lang duurt.Dan heb ik het nog niet over de groep die je mee moet behandelen, want de jongste poezen pikken wel een graantje mee ervan.Het vreemde is wel dat die dus wel na een week kuur er vanaf zijn, maar tommie en Dirk reageren niet op antibiotica, die moeten gelijk aan de zware middelen.Daar ben je helemaal niet blij mee, afgezien van de rekeningen die je krijgt, je loopt er echt op leeg.

weet niet wie er nu reageert dat het niet waar is, maar het feit dat er wel duidelijk behandelingen bij dierenartsen zijn gebeurd, wil toch wel iets zeggen over de waarheid.
een dierenarts behandelt tenslotte geen gezonde dieren met zware antibiotica, en zowel yeal als ik hebben wel dergelijk een probleem met onze kitten,s.
Klopt wel dat ze zo nu een dan een paar uur redelijk goed kunnen zijn, en zo weer beginnen, maar als die gene zegt dirk gezien te hebben en hem als gezond aan ziet, vraag ik me af of die wel verstand van katten heeft.
Zelfs een leek ziet dat ze niet in orde zijn.Dat is mij mening , en het is niet moeilijk te raden wie er reageerde...

longeliere
Contacteer:

Berichtdoor longeliere » di 19 apr 2011, 12:38

mischien een tip om de zieke katjes aan de hyndolac te zetten, heb er met mijn honden altijd goede ervaringen mee gehad, en heb het ook aan mijn poezen gegeven toen ze zo ziek waren
ook andere catterys hebben er goede ervaringen mee
Hyndolac stimuleert het imuunsysteem, waardoor ze het virus beter de baas worden
Afbeelding

Hij die spreekt van het mijne, gaat naar zijn huis en bekijkt het zijne,
vind hij daar geen gebreken, mag hij van het mijne spreken ...................

yael

Berichtdoor yael » di 19 apr 2011, 14:23

hallo wij geven al iets om het imuumsysteem te ondersteunen
hoe die pillen heten weet ik niet maar zal het eens aan de dierenarts vragen
bedankt voor de tip

reload
Contacteer:

Berichtdoor reload » di 19 apr 2011, 16:35

Bedankt voor de tip, ik geef wel L-lysine poeder door het eten,
kan jullie middel uiteraard eens proberen.

sphynxke

Berichtdoor sphynxke » ma 06 jun 2011, 23:54

Hallo iedereen,

Ik ben hier nieuw en heb 6 sphynxen waar ik helemaal verzot op ben en sins kort heb ik er een levkoy bij maar ik lees dit hier allemaal en merk dat ik het zusje heb van Dirk en zij is de black torty van op de foto's.
Ben wel een beetje geschrokken van alles wat ik hier heb gelezen want ik heb helemaal geen problemen met mijn Bo en ik heb de mama en de papa mogen zien, vind het wel erg voor de andere mensen die een nare ervaring hebben gehad met deze personen.
Zelf weet ik ook niets van dit nieuwe ras maar was er gewoon helemaal aan verkocht toen ik het op foto zag.

Dikke poezepoot
xxxxxxxxxx

reload
Contacteer:

Berichtdoor reload » di 07 jun 2011, 08:19

Hoi, welkom op het forum.Leuk dat je het zusje van Tommie hebt, ik vond haar ook erg leuk om te zien op de foto.Ik dacht ook dat ludmilla haar zelf zou aan houden.Ze vertelde ons dat zij niet ziek was geworden, dat is het enigste wat ik weet ,maar meestal met een virus pakken ze allemaal een graantje er van mee.Weet niet hoe het met dirk is,maar tommie maakt het heel goed.Het was gewoon een vervelend combi virus, waar we best wel lang zoet mee zijn geweest, en op deze leeftijd groeien ze er ook vaak overheen.Hij heeft wel lang op een kuur gestaan, en het heeft gelukkig geholpen, hij doet het goed.Hij is nu al een echte kater aan het worden.We hopen natuurlijk dat hij in de toekomst leuke kleintjes gaat geven met onze meiden.Ik hoop natuurlijk dat je ons op de hoogte houd van de meid, is leuk dat iedereen mekaar kent die een kitten uit het nest heeft.groetjes cattery reload

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 07 jun 2011, 08:21

Wat leuk dat er al drie nestgenoten op het forum zijn.
Heb je ook een foto van je Levkoy Sphynxke?
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Levkoy's”